Op het forum van Userbase en in onze redactiemailbox duiken de laatste weken steeds meer klachten op over Dommel. De helpdesk van de internetprovider zou amper bereikbaar zijn, de beloofde snelheidsverhoging naar 12 Mbps blijft uit en nog enkele andere zaken zorgen ervoor dat klanten dreigen met klachten.
Dommel zelf is zich bewust van de problemen, maar vraagt tijd en begrip om alles op te lossen.
Bron: ZDNET
Dommel nuanceert problemen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Wat mij opvalt is dat ze niet gesproken hebben over een eventuele oplossing van de uitblijvende snelheidsverhoging van homeconnect.
To download or not to download, that's the question.
omdat het volgens hen nog altijd puur aan belgacom ligt.. En zodra belgacom het vrijsteld he took automatisch zal gebeuren werd mij al meermaals gezegd.Fireblade schreef:Wat mij opvalt is dat ze niet gesproken hebben een eventuele oplossing van de uitblijvende snelheidsverhoging van homeconnect.
![Afbeelding](http://img183.imageshack.us/img183/6565/bar03nd1.jpg)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Wat volgens Belgacom tegen eind dit jaar zou gebeurd zijn, heb ik ergens gelezen, maar ik ben daar toch ook niet zo zeker van.
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Goed dat ze er eindelijk eens meer open kaart spelen. Zo kon het echt niet meer verder. De eerste stap (naar betere communicatie) is hierbij hopelijk gezet!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.