email probleem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
droopy
Pro Member
Pro Member

sinds dit weekend lukt het niet meer om mails te versturen. Heeft iemand anders dit probleem?
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

droopy schreef:sinds dit weekend lukt het niet meer om mails te versturen. Heeft iemand anders dit probleem?
wat ik merk is dat als ik durf mails sturen via relay.dommel.be, dat er vertragingen zijn van een 10-tal minuten tot soms een uur... Tijd voor een upgrade of wat finetuning van hun smtp infrastructuur??

Meestal stuur ik mijn mails gewoon via de relay van gmail, over ssl. Werkt meestal een pak sneller.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member

kzou inderdaad de relay van gmail gebruiken.. minder problemen en stabieler
Afbeelding
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Waarom niet helemaal overschakelen naar gmail?
Het is gratis/7GB ruimte/en je moet nooit je emailadres wijzigen bij overstappen naar andere isp.
Heb er trouwens nog nooit problemen mee gehad en mijn mails blijven daar bewaard. Ik bezie het een beetje als backup van mijn binnenkomende mails.
Afbeelding
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

nonkie schreef:Waarom niet helemaal overschakelen naar gmail?
Het is gratis/7GB ruimte/en je moet nooit je emailadres wijzigen bij overstappen naar andere isp.
Heb er trouwens nog nooit problemen mee gehad en mijn mails blijven daar bewaard. Ik bezie het een beetje als backup van mijn binnenkomende mails.
Yep, ik volk hier nonkie ook... je kan evt je vragen hebben bij google qua privacy etc, maar verder blijft het toch de meest flexibele gratis mail oplossing die ik ken.

Voorbeeld: je kan bijvoorbeeld via imap connecteren en al je oude email archieven uploaden -> via specifieke tools of gewoon outlook drag en drop.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”