hoe moet ik incoming TCP en de in/out UDP port instellen voo

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
flupke
Starter
Starter
Contacteer:

wie kan me helpen met volgend probleem? ik heb een nieuwe modem van BGC Speedtouch 510 4 aansluitingen. Sinds ik deze gebruik kan ik met het programme WinMX zeer slecht verbinding krijgen met het net omdat ik de standaard ingestelde TCP poort (6699) en de in/out UDP poort (6257) van het programma niet kan gebruiken.
weet iemand een oplossing welke poort nummers ik wel zou kunnen instellen. :oops:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik zou zeggen, simpelweg in de router s540 gewoon de poortjes openzetten. Even kijken in je handleiding of in de webinterface hoe je dit juist doet bij dat toestel.

Manual: als ik mij niet vergis vanaf pag 35 ofzo daar in de buurt staat er wel info die je kan gebruiken.
I love it when a plan comes together!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Heb dit onlangs bij iemand gezien... je kan in WinMX instellen dat je niet wil sharen en dan heb je volgens mij geen inkomende poorten nodig (bij die persoon werkte WinMX perfect zonder enige aanpassing aan zijn modem). Enfin, ken WinMX niet, dus kan le er ook niet echt over uitspreken.

Verder is het zo dat wanneer je inkomend verkeer hebt, je static mappings zal moeten maken in je NAT tabellen. Aangezien je meerdere PCs kan hangen achter de modem... moet de modem ook weten naar welke PC hij intern moet mappen.
flupke
Starter
Starter
Contacteer:

Alvast bedankt voor de info, maar ik heb het gevonden, met de installatie CD van Speedtouch kun je de napt instellingen voor TCP en UDP opgeven en opslaan. Is me gelukt en het werkt zoals voorheen.
Alvast nog eens bedankt voor de info"s
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”