Journal viewer
- Giljom
- Plus Member
- Bedankt: 2 keer
Ik heb de nieuwe Acrobat 6.1 gedownload, en telkens als ik die wil openen vraagt prepair to install, en hij begint , maar dan krijg ik telkens de vraag om een disc van de viewer in te steken, en als ik naar start ga en de viewer open en install druk steeds het zelfde scherm, kan mij iemand helpen
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Giljom,
Geef eens wat meer info over de file die je gedownload hebt en waar?
Reader zitten ze voor zover ik weet nog maar aan 6.0. Niet 6.1.
(downloadable filename: AdbeRdr60_enu_full)
Gewoon even op deze url een paar zaken ingeven en je kan het downloaden. Sla het eerst op, dus niet direct openen na download en start dan die executable file. Normaal gezien zal die prima installeren.
Indien je specifiek helpt wilt bij jouw file, zal je meer details moeten geven omtrent die versie, cd?, internet? legal?.
Geef eens wat meer info over de file die je gedownload hebt en waar?
Reader zitten ze voor zover ik weet nog maar aan 6.0. Niet 6.1.
(downloadable filename: AdbeRdr60_enu_full)
Gewoon even op deze url een paar zaken ingeven en je kan het downloaden. Sla het eerst op, dus niet direct openen na download en start dan die executable file. Normaal gezien zal die prima installeren.
Indien je specifiek helpt wilt bij jouw file, zal je meer details moeten geven omtrent die versie, cd?, internet? legal?.
I love it when a plan comes together!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Giljom, heb je het hier over:
- Adobe Reader 6.0.1 ( http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html )
- Adobe Acrobat 6.0 (Probeerversie op http://www.adobe.com/products/acrobatpro/tryout.html )
Maar ik zie in elk geval geen versie 6.1 .
Je titel is ook vreemd gekozen, Journal viewer is een onderdeel van Windows XP Tablet edition, dat via Windows Update ook te downloaden voor de gewone XP.
- Adobe Reader 6.0.1 ( http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html )
- Adobe Acrobat 6.0 (Probeerversie op http://www.adobe.com/products/acrobatpro/tryout.html )
Maar ik zie in elk geval geen versie 6.1 .
Je titel is ook vreemd gekozen, Journal viewer is een onderdeel van Windows XP Tablet edition, dat via Windows Update ook te downloaden voor de gewone XP.
Giljom,
Heb ook eens nagezien bij Adobe, het is wel degelijk de versie 6.0.0 welke bij mij in gebruik is, gevolgd door de datum 19.05.2003.
(de versie vind je als je Adobe opent en op Info klikt)
Heb wel gemerkt dat dit wisselt van type als men er met de muis op klikt om dat te kopiëren, men moet dan een paar maal klikken voor men terug de versie 6.0.0 ziet staan.
Wat betreft een malfunctie, ik had een tijd lang een probleem met deze Adobe Reader, als er een document geopend werd van het Internet in Adobe formaat kon dit wel gelezen worden maar bij verlaten van dat doc. werd Adobe op een verkeerde wijze afgesloten.(IE. Versie nr. 6.0.2800.1106.xpsp 2.221 108-1929, daarover had ik zelfs een topic geplaatst)
Het duurde dan even voor I.E. zicht totaal uitschakelde (crash) en men I.E. opnieuw moest opstarten.
Na enige updates welke ik gedaan had van Microsoft voor WindowsXP en voor OfficeXP was dat probleem met Adobe Reader vanzelf verdwenen. Misschien kan deze info je helpen, als ik nu een document van het Internet bekijk in Adobe formaat verloopt alles zonder problemen.
Maar eigenlijk heb je alleen een probleem met installatie,...tenzij de versie welke je aangeklikt hebt wel degelijk een CD nodig heeft.
(misschien een versie enkel tegen betaling, in dat geval...niet goedkoop hé.)
Eens zoeken op de Website van Microsoft of er geen updates zijn voor jouw Windows versie.
Greetz,
Erratum: Die link over mijn bevindingen vroeger vind je > hier .
Heb ook eens nagezien bij Adobe, het is wel degelijk de versie 6.0.0 welke bij mij in gebruik is, gevolgd door de datum 19.05.2003.
(de versie vind je als je Adobe opent en op Info klikt)
Heb wel gemerkt dat dit wisselt van type als men er met de muis op klikt om dat te kopiëren, men moet dan een paar maal klikken voor men terug de versie 6.0.0 ziet staan.
Wat betreft een malfunctie, ik had een tijd lang een probleem met deze Adobe Reader, als er een document geopend werd van het Internet in Adobe formaat kon dit wel gelezen worden maar bij verlaten van dat doc. werd Adobe op een verkeerde wijze afgesloten.(IE. Versie nr. 6.0.2800.1106.xpsp 2.221 108-1929, daarover had ik zelfs een topic geplaatst)
Het duurde dan even voor I.E. zicht totaal uitschakelde (crash) en men I.E. opnieuw moest opstarten.
Na enige updates welke ik gedaan had van Microsoft voor WindowsXP en voor OfficeXP was dat probleem met Adobe Reader vanzelf verdwenen. Misschien kan deze info je helpen, als ik nu een document van het Internet bekijk in Adobe formaat verloopt alles zonder problemen.
Maar eigenlijk heb je alleen een probleem met installatie,...tenzij de versie welke je aangeklikt hebt wel degelijk een CD nodig heeft.
(misschien een versie enkel tegen betaling, in dat geval...niet goedkoop hé.)
meon schreef:Je titel is ook vreemd gekozen, Journal viewer is een onderdeel van Windows XP Tablet edition, dat via Windows Update ook te downloaden voor de gewone XP.
Eens zoeken op de Website van Microsoft of er geen updates zijn voor jouw Windows versie.
Greetz,
Erratum: Die link over mijn bevindingen vroeger vind je > hier .