Home connect Siemens router

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
goalflex
Starter
Starter

Kan iemand mij helpen bij dit probleem:

mijn siemens router van Homeconnect valt op regelmatige basis uit, volgens de pc heb ik nog steeds verbinding met de kabel en draadloos, maar ik kan dan noch op de router of op het internet. Hoe kan ik dit oplossen?

En bij de installatie krijg ik ddeze schermen te zien
Bijlagen
dommel.jpg
dit na de advies gevolgd te hebben die ik op dit forum gevonden te hebben
(49.22 KiB) 29 keer gedownload
dommel2.jpg
en dit was het resultaat
(32.35 KiB) 28 keer gedownload
bravo
Member
Member

Dus je hebt pas je modem? En je activatiecode ingegeven? Dan is dat normaal dat die regelmatig uitvalt.

Op je laatste vraag:
6. Na het ingeven van de activeringscode in de HomeConnect toepassing verschijnt de volgende foutmelding: "Cannot connect to server, please try again later"

Oplossing: Ga via de verkenner naar je homelink folder ("C:\Program Files\dommel.com\dommel.com homelink" of voor Vista 64 bit "C:\Program Files (x86)\dommel.com\dommel.com homelink") en verwijder de volgende twee bestanden: hdf.dat en hds.dat. Start dan de HomeConnect toepassing opnieuw op, kies je taal en selecteer de derde optie.
goalflex
Starter
Starter

hoe komt het dat ik geen verbinding heb, en toch verbinding zie die het netwerk aangeeft? ik raak niet eens meer op de router of internet. Daarbij is mijn telefoon nog steeds niet geconfigureerd. Dit blijft een aanhoudend probleem
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo mensen,
ik weet dat er nog geen te koop forum is op userbase maar wou toch even iets melden.
Aangezien mijn vorige siemens gigaset stuk was heb ik deze een 2 tal weken geleden opgestuurd naar dommel , had deze daar in het begin gekocht .
Vandaag heb ik een volledig nieuw exemplaar gekregen , nog niet geopend.
Aangezien ik toch niet van plan ben om nog langer bij dommel te blijven verkoop ik deze .
Ik kan het factuur van het vorige model voorleggen dus voor de garantie is er geen probleem.
Indien er geinteresseerden zijn voor de nieuwe siemens te kopen laat het mij dan zeker weten via pm.
Elke redelijke prijs is bespreekbaar .
De modem zelf zit in de originele doos en is nog niet geopend, het veiligheidszegel zit er nog op .
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

fieldoxide schreef:Hallo mensen,
ik weet dat er nog geen te koop forum is op userbase maar wou toch even iets melden.
Aangezien mijn vorige siemens gigaset stuk was heb ik deze een 2 tal weken geleden opgestuurd naar dommel , had deze daar in het begin gekocht .
Vandaag heb ik een volledig nieuw exemplaar gekregen , nog niet geopend.
Aangezien ik toch niet van plan ben om nog langer bij dommel te blijven verkoop ik deze .
Ik kan het factuur van het vorige model voorleggen dus voor de garantie is er geen probleem.
Indien er geinteresseerden zijn voor de nieuwe siemens te kopen laat het mij dan zeker weten via pm.
Elke redelijke prijs is bespreekbaar .
De modem zelf zit in de originele doos en is nog niet geopend, het veiligheidszegel zit er nog op .
Naar welke provider ga je, fieldoxide ?
Reden voor je opstap bij Dommel ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Dit is een heel verhaal wat ik hier niet zomaar eventjes kan gaan neerpennen en waar ik de mensen niet mee wil lastig vallen.
Het zijn verschillende redenen,maar de druppel die de spreekwoordelijke emmer heeft doen overlopen was de slechte communicatie en support nav de defecte siemens modem.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Beschaamd om te zeggen dat je terug gaat naar Telenet Fieloxide :-)
Die shakes abbo's zijn idd al wat interresant, maar die prijs blijft te hoog , ik betaal geen +- 80€ voor inet/tel packs met 100 gig volume...
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

kaise1 schreef:Beschaamd om te zeggen dat je terug gaat naar Telenet Fieloxide :-)
Die shakes abbo's zijn idd al wat interresant, maar die prijs blijft te hoog , ik betaal geen +- 80€ voor inet/tel packs met 100 gig volume...
Wie zegt dat ik naar telenet ga ? :wink:
Ik heb trouwens nog nooit bij telenet gezeten met mijn internet.
probleem is vooral ook te wijten dat ik met een zeer onstabiele adsl verbinding zit, had dit trouwens ook voor bij edpnet en belgacom en men heeft nooit echt de moeite gedaan om er effectief iets aan te doen, zelf de heren van belgacom niet .
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

fieldoxide schreef:
kaise1 schreef:Beschaamd om te zeggen dat je terug gaat naar Telenet Fieloxide :-)
Wie zegt dat ik naar telenet ga ? :wink:
Ik heb trouwens nog nooit bij telenet gezeten met mijn internet.
probleem is vooral ook te wijten dat ik met een zeer onstabiele adsl verbinding zit, had dit trouwens ook voor bij edpnet en belgacom en men heeft nooit echt de moeite gedaan om er effectief iets aan te doen, zelf de heren van belgacom niet .
Je hebt problemen met je ADSL lijn. Wat schiet er dan nog over, behalve naar Telenet gaan :wink: Via stroom of satelliet is niet echt aantrekkelijk...

Ik denk dat we deze reeds weten naar welke ISP je nu trekt :wink:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Hoedje af om jarenlang met onstabiel adsl te werken :wink:
Ikzelf ga ook maar een 3 jaar aan een min of meer stabiel 2.2 mbit adsl (dommel) abbo en idd indien we stabiele speed willen is het enige alternatief telenet dus, maar ik vertik het dus voorlopig nog...en op vdsl2 kan ik wegens recente rops in de buurt maar wat ga je daar niet voor moeten neerleggen inc telefonie ..pfff
Ik heb maar 1 hoop en dat is dat dommel een goed, redelijk geprijst speedconnect/tel abbo op de markt brengt die goed werkt
:P
grox
Plus Member
Plus Member

ik had dit ook, je moet gewoon geduld hebben, je dsl signaal is nog niet actief
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”