opzegbrief
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Op www.overstappen.be (die trouwens niet objectief is) hebben ze model opzegbrieven.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

bedankt hiervoor, op die site heb ik wel gevonden hoe ik mijn abbonement bij full telecom moet opzeggen maar ik heb niet gevonden hoe ik mijn discoverylijn bij belgacom moet opzeggen, doe ik dat op dezelfde manier? Met een aangetekend zenden? of werkt dit anders?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Dit kan bij mijn weten zelfs met een eenvoudig telefoontje naar Belgacom. Ook daar wel rekening houden met één maand vooropzeg.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik heb gewoon gebeld naar 0800/22.800. en daar mijn opzeg gedaan. De lijn was in enkele dagen afgesloten. Was wel naar aanleiding van de prijsverhoging van de Discoverylijn.vipezz schreef:bedankt hiervoor, op die site heb ik wel gevonden hoe ik mijn abbonement bij full telecom moet opzeggen maar ik heb niet gevonden hoe ik mijn discoverylijn bij belgacom moet opzeggen, doe ik dat op dezelfde manier? Met een aangetekend zenden? of werkt dit anders?