opzegbrief

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
vipezz
Starter
Starter
Provider

goeiemiddag, is er iemand die mij kan helpen hoe een opzegbrief er ongeveer moet uitzien? Ik zit momenteel bij full telecom maar zou graag zo vlug mogelijk mijn abonnement opzeggen
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Op www.overstappen.be (die trouwens niet objectief is) hebben ze model opzegbrieven.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
vipezz
Starter
Starter
Provider

bedankt hiervoor, op die site heb ik wel gevonden hoe ik mijn abbonement bij full telecom moet opzeggen maar ik heb niet gevonden hoe ik mijn discoverylijn bij belgacom moet opzeggen, doe ik dat op dezelfde manier? Met een aangetekend zenden? of werkt dit anders?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Dit kan bij mijn weten zelfs met een eenvoudig telefoontje naar Belgacom. Ook daar wel rekening houden met één maand vooropzeg.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer
Provider

vipezz schreef:bedankt hiervoor, op die site heb ik wel gevonden hoe ik mijn abbonement bij full telecom moet opzeggen maar ik heb niet gevonden hoe ik mijn discoverylijn bij belgacom moet opzeggen, doe ik dat op dezelfde manier? Met een aangetekend zenden? of werkt dit anders?
Ik heb gewoon gebeld naar 0800/22.800. en daar mijn opzeg gedaan. De lijn was in enkele dagen afgesloten. Was wel naar aanleiding van de prijsverhoging van de Discoverylijn.
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”