Zin in een opstandje Homconnecters?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gesloten
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Homeconnect heeft niet het meest vlotet verloop gehad en nog steeds niet bijna 3 maanden na introductie. Ik heb maar 1 groot bezwaar...GEEF ME MIJN SNELHEIDSVERHOGING.

Ik pik dit niet meer. Waarom worden netconnecters, die na mijn activatie, voor een speedpack gaan eerst geupgrade! Dit is onrechtvaardig en oneerlijk. Ik zou graag hierbij steun krijgen van "alle" homeconnecters zodat dommel de boodschap duidelijk krijgt en al haar homeconnect klanten waar mogelijk ASAP omzet.

Vecht voor je recht!
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Gaan we samen het hoofdkwartier in brand steken? :roll:
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

THDBASED schreef:Gaan we samen het hoofdkwartier in brand steken? :roll:
Man man man in welke opstanden heb jij allemaal deel genomen :roll:. Ik heb het over een vreedzame opstand. Misschien een website met petitie die dan leid naar een gezamelijke klacht bij de BIPT. Of gewoon dommel verwijzen naar de website en zaken verzinnen waarmee we kunnen dreigen...beeje creatief zijn weet je :wink:. Dit moeten wij niet zomaar pikken je moet opstaan tegen onrecht.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Je moet wel den emoticon ook lezen hé...
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Sorry, maar dit topic past niet op dit forum. We proberen hier alles deftig op te lossen, niet met opstanden etc.

Je mag gerust een topic openen om dit te bespreken, maar probeer wel een beetje realistisch te blijven en je respect niet te verliezen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Dommel”