Eigen www website voor homeconnect gebruikers?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
energy263
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2008, 02:21

Hoi,

Op de Dommel website staat te lezen dat de Homeconnect gebruikers ook het recht hebben om een eigen domein te registreren (http://www.dommel.be/nl/voice/homeconnect.php?cust=home) -> zie • http://www.uwkeuze.be

Nu is mijn vraag waar dat kan aangevraagd worden want in de dommel.com homelink zie ik nergens die optie en op het crm panel zie ik niks meer staan, aangezien die nog steeds over mijn netconnect lijn spreekt die op vervallen staat?

Kan iemand helpen hieromtrent of me wijzen naar een link waar ik dit kan aanvragen en/of beheren?
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Dat ga je kunnen doen in de nieuwe versie van de Homelink ( die eigenlijk vorige week vrijdag al beschikbaar moest zijn, maarja, je kent dommel é..... :roll: wachten wachten wachten , en nog eens wachten )
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Wachten is idd de boodschap.
Ondertussen ben ik al meer dan 2 maanden overgeschakeld van netconnect naar homeconnect en betaal dus al 2 maanden een pak meer. Echter van bijna al de voordelen van homeconnect tov netconnect heb ik bijna nog niets kunnen benutten, behalve onbeperkt telefoneren. Maar telefoneren gebeurt hier zelden dus al 2 maande voor noppes meer betaald.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Je vaste lijn moet je toch niet meer betalen?
Je betaald dus nog wel iets meer maar een pak is misschien wat overdreven?
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

alfadude schreef:Je vaste lijn moet je toch niet meer betalen?
Je betaald dus nog wel iets meer maar een pak is misschien wat overdreven?

Idd, een pak is mss wel overdreven, maar zelfs al betaal je slechts 1 euro meer voor een bepaalde service die je niet krijgt, dan is dit 1 euro te veel.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Gewoon elke dag een ticket aanmaken
Als iedereen dit gaat doen zullen ze het wel snel beu zijnn
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

klooooon schreef:Gewoon elke dag een ticket aanmaken
Als iedereen dit gaat doen zullen ze het wel snel beu zijnn


beu zijn in de zin van de tickets nie tbeantwoorden!

Dat is het meest slechte advies dat ik vandaag gehoord heb..

Oh ze beantwoorden de tickets niet.. Laten we onnodig nog meer tickets maken. Allemaal met dezelfde vraag zodat ze zeker hun tickets integraal niet beantwoorden. + ik weet al dat domeinaanvraag met nieuwe software wal komen, maar hey laten we ze eens gaan pesten...

(btw ne kerel had gepost op het forum dat hij gebeld had en ze de software nog aan het testen zijn waardoor er vertragingen oplopen) Eerder een goed iets me dunkt.. Wie wilt er nu een buggy software releasen gewoon om op tijd te releasen...

Done when it is done
Laatst gewijzigd door Zuttasoxx op 03 sep 2008, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

klooooon schreef:Gewoon elke dag een ticket aanmaken
Als iedereen dit gaat doen zullen ze het wel snel beu zijnn

Dat is wel een vicieuze cirkel, ze hebben achterstand met de tickets, ze proberen in te halen, jij bent nog aan het wachten je maakt elke dag tickets bij, ze krijgen nog meer tickets, achterstand wordt groter, jij wordt nog ongeduldiger, ...
Er is een probleem met de helpdesk van dommel, maar mijn mening is door alleen maar tickets aan te maken om ze te dwingen om u te helpen gaat het probleem alleen maar verergeren.
Ik wil ook mijn .be overzetten, maar ik heb ondertussen mijn domein toch al moeten verlengen (want anders was ik het kwijt). De service moet volledig zijn, akkoord maar internet en telefonie zijn belangrijker dan het domein.
...
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

tis soms blijkbaar moeilijk om wat verder te denken dan je neus lang is
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

probleem is dat het terug typisch dommel is veel beloven en dan achteraf blijkt dat er toch wat lucht tussen zit. Niet alles is slecht zeker niet maar het zorgt er wel voor dat al het goed verdwijnt door het slechte. Dus waarom leren ze niet uit hun fouten en zorgen ze voor correcte informatie, zorgen ze voor een werkende helpdesk en maken ze geen aankondigingen of doen ze geen beloftes zonder dat ze die kunnen waarmaken. Als je nu nog een product moet testen terwijl je het al verkoopt dan ben je volgens mij slecht bezig.

:twisted: een airbag meneer? Jazeker die zat in het pakket die u gekocht heeft maar we zijn die nog aan het testen dus betaalt u maar gewoon en als het zover is laten we het wel weten :twisted:
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

omdat het product goedkoop is daarom. Ander smoet je maar naar belgacom en telenet gaan eigenlijk.. Daar betaal je ook voor de service
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

sorry maar het excuus "het is goedkoop dus verwacht geen service" is belachelijk. Service is een deel van het pakket net als de webspace url,... Ze verkopen het samen dus moet je het ook samen krijgen.

Als ik jouw logica volg: je gaat naar de colruyt omdat het goedkoop is je vult je kar, je betaalt en als je thuis komt merk je dat je betaald hebt voor iets maar je het niet mee hebt dan zeg je "ah ja 't was goedkoop dus is het normaal"

Wanneer gaan sommigen hier eens de oogkleppen afdoen en alles bij naam durven noemen. Hun product is heel goed maar dat wil niet zeggen dat daarmee alles goed is of men niet op de fouten mag wijzen.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

droopy schreef:Wanneer gaan sommigen hier eens de oogkleppen afdoen en alles bij naam durven noemen. Hun product is heel goed maar dat wil niet zeggen dat daarmee alles goed is of men niet op de fouten mag wijzen.


Precies nooit. We mogen niet met andere providers vergelijken we mogen niet met buurlanden vergelijken we mogen niet onze mond open doen...dit is waarom België een kut land is qua internet en blijven de grote ISPs ons uitmelken. Nederlanders hebben gelijk...belgen zijn dom.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

droopy schreef:Als ik jouw logica volg: je gaat naar de colruyt omdat het goedkoop is je vult je kar, je betaalt en als je thuis komt merk je dat je betaald hebt voor iets maar je het niet mee hebt dan zeg je "ah ja 't was goedkoop dus is het normaal"


Als je mijn logica zou volgen, zou je gewoon neit mogen klagen dat het op een waarenhuis lijkt en dat je er alles moeilijk in terug vindt


het is dommel.. Imo is dommel niet voor de huis en tuingebruiker als ik hun doelgroep beetje zie met usenet en unlimited downloads. Dus ze veronderstellen al waarschijnlijk dat er minder technische hulp zou zijn dan met andere doelgroepen ==> verklaart hun kleinere helpdesk..

Ook hadden ze inderdaad totaal geen rekening gehouden met het feit dat er onverwachte proiblemen gingen gebeuren ==> goedkoop product, veel vraag, zo snel mogelijk de klanten willen binnenrijven.. het is een keuze die dommel heeft gemaakt.. En deels is dit ook verantwoordelij kvoor de lage prijs me dunkt..

Daarom zeg ik dat als je al de miserie niet wilt doormaken kan je ook gewoon meer betalen bij iemand anders, waar het al grondig is getest en geen problemen voorkomt..

Als ik me niet vergis kwam vista ook met de nodige bugs endergelijke.. Kan je het hiermee vergelijken.. Verder is dit vaak zo in de software markt dat de klanten beetje de testers zijn.. Je kan natuurlijk appelen met peren vergelijken zoals autos met software.. Waar bij autos he tlevensgevaarlijk is en bij autos er ook een veel grotere kwaliteitscheck is en je ook voor die kwaliteitscheck betaalt...

Alle als je snapt wat ik wil zeggen....

Wanneer gaan sommigen hier eens de oogkleppen afdoen en alles bij naam durven noemen. Hun product is heel goed maar dat wil niet zeggen dat daarmee alles goed is of men niet op de fouten mag wijzen.


Maar in uw geval lijkt het alsof je memt over de allerkleinste zaken en voor het minste begin je al te klagen tegen de klaagmuur.. Ik zeg niet dat het zo moet blijven, zeker niet.. maar denk je nu echt dat ze daar bij dommel er zelf niet bij stilstaan en daar met hun vingers zitten te draaien.. Ze hebben veel problemen en moeten hun prioriteiten stellen.. En momenteel is dat voip en itnernet stabiel krijgen en software boven uw domeinnaam kunnen aanvragen.

Ik vind gewoon dat je meer begrip moet hebben met je provider.. Als je echt ZOOO geirriteerd bent ove rhet product dan stop je gewoon (maar hey die stap heeft dommel al genomen zeker).. Alle tis niet dat ik nooit bel naar dommel helpdesk en mij nmening uit dat het voip gedeelte weer eens uitvalt en dat er zeker aangewerkt moet worden en dat het zo neit verder kan.. Maar als ze zegge ndat ze ermee bezig zijn ga ik ook neit blijven doordrammen..

We zitten nog steeds in ee nwereld met mensen en alles gaat niet automatisch.. En mensen willen nog altijd veel geld verdienen.. Zie het dus wat breder ipv alleen uw visie en die visie doordringen aa niedereen.
Laatst gewijzigd door Zuttasoxx op 03 sep 2008, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Dat ze problemen hebben ok, daar kan ik inkomen. Maar ze moeten gewoon eerlijk zijn tegen hun klanten en hen niet naar huis sturen met de alweer zoveelste leugen.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

Yargo schreef:Dat ze problemen hebben ok, daar kan ik inkomen. Maar ze moeten gewoon eerlijk zijn tegen hun klanten en hen niet naar huis sturen met de alweer zoveelste leugen.


je moet beseffen dat de helpdesk werknemers zij nvan dommel en dat je niet rechtstreeks tegen sandra en bart babbelen.. Persoonlijk weet ik niet wat ze tegen jullie vertellen maar de antwoorden op mijn vragen zijn denk i kwel eerlijk..

Als ze het niet weten, zeggen ze dat weten we niet.. Als ze niet weten wnn zeggen ze dit ook.. Als ze er niets aan kunnen doen, zeggen ze dit ook..
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

Zuttasoxx schreef:Als ze het niet weten, zeggen ze dat weten we niet.. Als ze niet weten wnn zeggen ze dit ook.. Als ze er niets aan kunnen doen, zeggen ze dit ook..


En als ze het niet mogen zeggen zeggen ze ook dat ze het niet weten :lol:
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

kan je zelf eigenlijk een ticket volgen ?
Heb eens een mail gehad met een link naar mijn ticket maar als ik de link volg word er gevraagd naar een paswoord dat ik niet heb verkregen .

Iemand die hiermee raad weet ?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Sniffie schreef:kan je zelf eigenlijk een ticket volgen ?
Heb eens een mail gehad met een link naar mijn ticket maar als ik de link volg word er gevraagd naar een paswoord dat ik niet heb verkregen .

Iemand die hiermee raad weet ?


euh in de mail met die link ZIT het wachtwoord.. n
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

icekiller2k6 schreef:
Sniffie schreef:kan je zelf eigenlijk een ticket volgen ?
Heb eens een mail gehad met een link naar mijn ticket maar als ik de link volg word er gevraagd naar een paswoord dat ik niet heb verkregen .

Iemand die hiermee raad weet ?


euh in de mail met die link ZIT het wachtwoord.. n[/quot]

Blijkbaar niet en had vorige week de helpdesk aan de lijn en die zijden dat je dat niet kon raadplegen wat wel vreemd is mits velen onder jullie dit wel doen en kunnen ?
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

ja in de link mail staat ook de inlog code. Nu het is niet meer dan je eigen mail die je te zien krijgt. Normaal gezien zou je de evolutie moeten zien maar je ziet niets tot ze het afsluiten en dan zie je evenveel... niets. Dus je mist niet veel
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”