TOPCOM WL108 router -- EMINENT em2046 dSurf modem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
malo01
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 aug 2008, 05:38

hello aan idereen ,

k heb een laptop gekocht (WIFI aanwezig )en ik zeg zal ik maar dradloos surfen maar al 3 dagen aan het proberen mijn modem en router( TOPCOM WL108 ) samen te werken maar lukt niet . :|


Iemand dezelfde probleem gehad ? met die>>. TOPCOM WL108 router - EMINENT em2046 dSurf modem :?

PS een vriend van mij heeft een Philips ISDN modem SNA6501/18, zou het werken met de SCARLET ( kheb internet ab. bij scarlet )

THNX
coldman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 mei 2007, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik heb hier een topkom wl108 router en deze werkt toch perfect.
een paar mogelijke oplossingen:
-restart modem en router eens (stekker uit en 10 seconde wachten)
-is de router beveiligd zoja kijk of je wep key goed invuld (kijk ook hoofdletters na)
-ga eens korter bij de router staan (moest je ver van de router stan kan het soms zij dat je heel slecht verbinding kan maken)

moest dit niet werken zou ik graag willen weten wat je als foutmelding krijgt (als je er een krijgt natuurlijk)

groetjes coldman
malo01
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 aug 2008, 05:38

coldman bedankt voor uw reaktie
-ik heb via website van EMINENT ( faq gelezen, is niet mogelijkde "EMINENT em2046 dSurf " met een router samen werken ?/)
Na het lezen van deze heb ik met een speed-touch modem 536 de router verbonden en binnen 5 min had ik int.verbinding op mijn laptop zonder een probleem.

Dus, het was aan het EMINENT te weiten de probleem , die is niet gemaakt voor met een router samen te werken ( k' had ook in de "192.168.1.1 " gezeten bij de opties ) maar na 2 dagen had ik de moed opgegeven , drm. deze TOPIC hier heb ik geplaatst .

RAAR

PS : het probleem is opgelost :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”