Na vakantie geen internet meer

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Defain
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 maa 2007, 15:47

Hey,

Ik ben net terug van vakantie en nu blijkt dat mijn internet niet meer werkt. Er schijnt een bliksem inslag te zijn geweest in ons complex en sindsdien werkt het internet bij de buren (ook dommel) ook maar af en toe. De modem bleek stuk te zijn dus die hebben we vervangen, maar nu werkt het nog steeds niet. Ik heb geen flauw idee waar het nog mee te maken kan hebben. Iemand een suggestie? BTW heel af en toe doet hij het voor een paar sec.

Alvast bedankt,
Arthur
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

splitter kapot?
sluit de modem is rechtstreeks aan op de tel lijn als het gaat en probeer dan is..
wat zijn je modem lijnen als je wel kunt connecteren?

misschien is er iets kapot in de centrale van belgacom?

heb je dus nu al een nieuwe modem of niet? (je zegt uw buren maar niets over jezelf?)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Blikseminslagen kunnen rare gevolgen hebben. De splitter kan je al eens verwijderen om te controleren dat die niet stuk is. Ben je zeker dat er niets mis is met je PC (netwerkkaart)? Andere kabeltjes geprobeerd? Kan je in het configuratiescherm van je modem? Staa, je instellingen (login/pass) correct ingevuld?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”