ik zit met een groots probleem. ik wil internet laten aansluiten op mijn nieuw adres en blijkbaar kan ik geen abonnement krijgen bij telenet omdat ik op de preventel lijst sta wat erg klote is. ik weet niet door welk schuldsaldo bij wie ik daar op ben komen te staan, en dat hou ik best even zo tot ik een collectieve schuldbemiddeling in orde heb gekregen. maar ondertussen moet ik wel op de een of andere manier internet kunnen aansluiten. weet iemand of dat op de een of andere manier wel mogelijk is? bij wie of hoe of wat?
hopelijk heeft er iemand een oplossing voor me. merci alvast x
Edit by Weetgraag:
dubbelpost verwijderd in Games forum
Geen internetabo te krijgen want ik sta op preventel lijst
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Klinkt als iets voor Tik? ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kijk de WHOIS maar eens na van preventel.net, en vergelijk die met de WHOIS van tik.be...
Op welke manier geraak je nu op internet?
Kan je geen gebruik maken van gratis internet in een bibliotheek?
Op de website preventel.net wordt uitgelegd hoe je te weten kan komen of je op de Preventel-lijst staat: http://www.preventel.net/practical.html
Preventel moet binnen de 45 dagen antwoorden, overeenkomstig de Wet op de Privacy.
Mag ik vragen waarom je geen informatie mag opvragen bij Preventel voor je collectieve schuldbemiddeling in orde is? Dat lijkt me niet logisch.
Wie is je schuldbemiddelaar? Een OCMW? Of een notaris of deurwaarder? Indien een OCMW, steek daar dan je licht eens op. Een OCMW heeft een uitgebreid dienstenpakket. Ze kunnen je daar véél beter informeren dan een paar anonieme pipo's op een internetforum.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kijk de WHOIS maar eens na van preventel.net, en vergelijk die met de WHOIS van tik.be...
Op welke manier geraak je nu op internet?
Kan je geen gebruik maken van gratis internet in een bibliotheek?
Op de website preventel.net wordt uitgelegd hoe je te weten kan komen of je op de Preventel-lijst staat: http://www.preventel.net/practical.html
Preventel moet binnen de 45 dagen antwoorden, overeenkomstig de Wet op de Privacy.
Mag ik vragen waarom je geen informatie mag opvragen bij Preventel voor je collectieve schuldbemiddeling in orde is? Dat lijkt me niet logisch.
Wie is je schuldbemiddelaar? Een OCMW? Of een notaris of deurwaarder? Indien een OCMW, steek daar dan je licht eens op. Een OCMW heeft een uitgebreid dienstenpakket. Ze kunnen je daar véél beter informeren dan een paar anonieme pipo's op een internetforum.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Paklieterke/ceurrix vroeg me om hier te komen melden dat hij weet heeft van iemand op de Preventel-lijst die klant kon worden bij Dommel.
Bij deze.
Dat zou best kunnen, want op http://preventel.net/members.html lezen we het volgende:
Bij deze.
Dat zou best kunnen, want op http://preventel.net/members.html lezen we het volgende:
De leden
Volgende operatoren zijn lid van de VZW Preventel:
* BASE
* Belgacom Mobile (Proximus)
* Mobistar
* Telenet
Andere operatoren
Preventel staat open voor alle telecom-operatoren op de Belgische markt.
Het is mogelijk dat andere operatoren, niet-leden van Preventel, in hun algemene voorwaarden melding maken van Preventel, zonder dat ze lid zijn of hun diensten via één van de leden aanbieden.
Dergelijke praktijk aanvaardt Preventel niet en wordt bestreden.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.