CRM "vervaldatum"

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Diod
Plus Member
Plus Member

Het is eigenlijk een stomme vraag, maar ik krijg hier juist iets in't oog:

Op de CRM onder "mijn pakketten" staat een "vervaldatum" voor mijn netconnect verbinding. Die staat op 2008/10/18, het abo is "installed and operational since 25/01/2008". Dus dat is nog geen jaar na het afsluiten van het contract.

Wat wilt dit nu eigenlijk zeggen?
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Zou dat niet zijn tot wanneer er betaald is? Iets meer dan een maand op voorhand betaald dus. Bij mij staat er 2008/10/12 en ik ben al bij dommel sinds november 2006.

Zal mss een overblijfsel zijn van hun hosting, daar betaalt ge (meestal) een jaar vooruit, waarna het contract een jaar verlengd wordt.
Marcoos
Starter
Starter

Dommel telt per maand, m.a.w. als jij komende maand niet betaald sluiten ze je gewoon af, daarom staat die "vervaldatum"daar.
Ik heb dit bij mijn homeconnect abbo eens bijgehouden en die datum verschuift gewoon mee als je betaald.
Diod
Plus Member
Plus Member

Ahzo, ja dat lijkt wel logisch ja :)

Bedankt voor de antwoorden
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Marcoos schreef:Dommel telt per maand, m.a.w. als jij komende maand niet betaald sluiten ze je gewoon af, daarom staat die "vervaldatum"daar.
Ik heb dit bij mijn homeconnect abbo eens bijgehouden en die datum verschuift gewoon mee als je betaald.
Die vervaldatum is de vervaldatum van uw factuur (waartegen ze betaald moet worden). En dat is (bij mij) niet tot wanneer je betaald hebt. Want ik heb betaald t.e.m. de 21ste en mijn "vervaldatum" staat op de 14de (7dagen voor de maand waarvoor je gaat betalen).
...
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Er is een verschil tussen vervaldatum bij proforma facturen en bij pakketten. Hier gaat het om de vervaldatum bij pakketten (welke anders is dan bij proforma facturen).
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

kUmbro schreef:Er is een verschil tussen vervaldatum bij proforma facturen en bij pakketten. Hier gaat het om de vervaldatum bij pakketten (welke anders is dan bij proforma facturen).
Bij mij staat dat in het engels dus ik heb daar overgelezen.
"Renew date" had ik niet direct gezien als "vervaldatum", maar dat telt inderdaad altijd per maand (wat niet wegneemt dat ze willen dat de factuur een maand en één week op voorhand betaald moet worden)
...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”