Telefoonmaatschappij zonder telefoonnummer

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer

Een kennis wenst Skynet. Ik wil helpen om het abonnement aan te vragen via mijn internet (uiteraard, zij hebben nog geen internet).
Nu blijf ik met een paar vraagjes zitten die ik niet beantwoord zie op die site.
Ik heb me zot gezocht naar een telefoonnummer op de Belgacomsite, niks te vinden, uiteindelijk heb ik hier in userbase een nummer gevonden: 080022800.

In feite onvoorstelbaar: een telefoonmaatschappij die blijkbaar een fobie heeft om opgebeld te worden ?
Vinden jullie dat normaal ?
Als je dat vergelijkt met Telenet, daar staat het contactnummer overal met koeien van letters aangegeven.
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer

Sorry, maar daar zie ik een hoop keuzes, maar geen telefoonnummer.
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer

nete schreef:Sorry, maar daar zie ik een hoop keuzes, maar geen telefoonnummer.


Voor mij zou het toch niet meer dan normaal zijn dat je op ongeveer elke pagina van sites die met Belgacom, Skynet en / of Proximus te maken hebben heel duidelijk een telefoonnummer vindt om ze te contacteren.

Hebben ze dan zo'n schrik om opgebeld te worden ?


Oei, op "quote" gedrukt ipv "wijzig". :|
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Rechtsonder belgacom.be staat er bij mij: "Contacteer ons : 0800 22 313" En als ge daar op klikt komt ge op de pagina met nuttige nummers
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

kUmbro schreef:Rechtsonder belgacom.be staat er bij mij: "Contacteer ons : 0800 22 313" En als ge daar op klikt komt ge op de pagina met nuttige nummers



Kan je ook een link geven om belgacom diensten via email te bereiken ?
Communicatie via email zal belgacom echt vermijden met particulieren.
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

faxen en mailen naar Belgacom is ook zo een grapke, zelfs de contactformulieren zijn er niet meer...
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer

Inderdaad, daar staat minuscuul een telefoonnummer.

Blijft dan wel mijn eerdere opmerking:
Voor mij zou het toch niet meer dan normaal zijn dat je op ongeveer elke pagina van sites die met Belgacom, Skynet en / of Proximus te maken hebben heel duidelijk een telefoonnummer vindt om ze te contacteren.
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

nochtans gaat het bij mij zeer makkelijk:
Ik wil iemand spreken die mij kan helpen met mijn telefoonaansluiting:
Mijn telefoonlijn ~>mijn aansluiting~>technisch~>Technische vragen: 0800/22.700
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Feit blijft, je moet het weten staan. Anders kan je soms lang zoeken. Ik moest bvb onlangs voor iemand snel eens nagaan of hij aansluitbaar was op BTV met HD. Ik heb me ook 5 minuten sufgezocht naar die checktool. Bleek die uiteindelijk te staan op het klanten-gedeelte van de BTV-site.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

0800/22.800 voor commerciële informatie.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik kan mij wel vinden in de opmerking van vraagsteller. Bij mijn vorige werkgever moest ik op een bepaald moment een lay-out verzorgen voor een of andere winkel. Bleek daar enkel een website op te staan. Wij, internet gebruikers vergeten maar al te vaak dat er veel mensen zijn (ouderen bijvoorbeeld) die helemaal geen kaas gegeten hebben van internet, geen PC hebben, geen internet aansluiting... en dat je die mensen gewoon uitsluit omdat zij bij een bepaalde winkel niet terecht kunnen omdat er geen melding wordt gemaakt van een telefoonnummer. Een ander voorbeeld: een of andere liedjesshow voor ouderen waarbij je alleen tickets via het internet kan bestellen. De mensen willen graag gaan maar kunnen zelf niks bestellen tenzij ze beroep doen op een derde. Daarom mijn opmerking: zorg dat je als bedrijf/organisatie... altijd telefonisch te bereiken bent. Zet je tel. nr. ergens goed zichtbaar op een affiche/draagtas/folder... Zoniet sluit je een boel mensen uit gewoon omdat ze geen internet hebben. Ga nooit uit van wat voor jou vanzelfsprekend is. Het is niet omdat jij het weet dat iemand anders het ook weet.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”