DXadsl 12mbit

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

Bij mijn navraag bij Dxadsl of ze binnekort ook de snelheid gaan verhogen naar 12mbit kreeg ik het antwoord "daar kan ik momenteel nog niet op antwoorden, ik raad u aan om de website in het oog te houden".

Iemand enige idee of ze dit ook gaan doen of wat denken jullie?
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Ja :-D
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tuurlijk gaan ze dat doen, ik vraag me alleen af wat de prijszetting en het volume gaat zijn. 35 EUR net zoals EDPnet? Dan mogen ze toch redelijk wat veel volume geven.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Lord Utopia schreef:Tuurlijk gaan ze dat doen, ik vraag me alleen af wat de prijszetting en het volume gaat zijn. 35 EUR net zoals EDPnet? Dan mogen ze toch redelijk wat veel volume geven.


Ja :-D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Op hun reclamespotje zeggen ze toch dat ze werken aan adsl2+ met snelheden tot 20 Mbit.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik zit momenteel bij dxadsl (6Mbit).
Aangezien ik op minder dan 1 km van de centrale woont, zou ik graag die 12 Mbit van belgacom hebben.

Echter wil ik voorlopig niet weg bij dxadsl, ik ben er heel tevreden.
(Want cityconnect is ook een optie)

Iemand een idee of die 12 Mbits er zeker komt? Zoja, wanneer?
(Als het nog meer dan 1 jaar duurt, moet ik toch mss eens denken aan cityconnect)
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

driesve schreef:Ik zit momenteel bij dxadsl (6Mbit).
Aangezien ik op minder dan 1 km van de centrale woont, zou ik graag die 12 Mbit van belgacom hebben.

Echter wil ik voorlopig niet weg bij dxadsl, ik ben er heel tevreden.
(Want cityconnect is ook een optie)

Iemand een idee of die 12 Mbits er zeker komt? Zoja, wanneer?
(Als het nog meer dan 1 jaar duurt, moet ik toch mss eens denken aan cityconnect)


Wees gerust het komt er binnenkort, meer kan ik momenteel niet zeggen
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Een 12Mbit abo voor dezelfde prijs als dxADSL Plus en met dezelfde limiet van 175 GB, daar teken ik direct voor! :lol:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Special_K schreef:
driesve schreef:Ik zit momenteel bij dxadsl (6Mbit).
Aangezien ik op minder dan 1 km van de centrale woont, zou ik graag die 12 Mbit van belgacom hebben.

Echter wil ik voorlopig niet weg bij dxadsl, ik ben er heel tevreden.
(Want cityconnect is ook een optie)

Iemand een idee of die 12 Mbits er zeker komt? Zoja, wanneer?
(Als het nog meer dan 1 jaar duurt, moet ik toch mss eens denken aan cityconnect)


Wees gerust het komt er binnenkort, meer kan ik momenteel niet zeggen
Na de Dommel-fanboys, de DX-adsl-fanboys ;)
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Wreed hé die algemene tevredenheid bij dxADSL-ers :P
Hopelijk worden ze net als Dommel niet een beetje het slachtoffer van hun succes.
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Special_K schreef:Wreed hé die algemene tevredenheid bij dxADSL-ers :P
Hopelijk worden ze net als Dommel niet een beetje het slachtoffer van hun succes.
lol, 'k hoop het ook, DX-adsl is ook een goeie ISP die ik niet tenonder zou zien willen gaan ^^
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

mooie aanbieding, goe bezig
Bijlagen
dxadsl.png
(8.88 KiB) 1242 keer gedownload
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Inderdaad zeer mooi! Tijd om over te stappen van EDPnet Max6Dyn naar dxADSL PLus ;)
Laatst gewijzigd door KK op 25 aug 2008, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

KK schreef:Een 12Mbit abo voor dezelfde prijs als dxADSL Plus en met dezelfde limiet van 175 GB, daar teken ik direct voor! :lol:


Teken dan maar ;-)
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Special_K schreef:
KK schreef:Een 12Mbit abo voor dezelfde prijs als dxADSL Plus en met dezelfde limiet van 175 GB, daar teken ik direct voor! :lol:


Teken dan maar ;-)

Ben ik ook van plan, morgen eens achter horen of ik nu al kan bestellen of dat ik moet wachten tot begin september (aangezien er staat dat die abo's pas begin september verkrijgbaar zijn). In ieder geval, september begint al over enkele dagen, dus lang zal ik niet moeten wachten ;)
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

mooi mooi, raw copper aan 7€ ipv 12€ ... discoveryline probleem opgelost imo :)
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wow! Dat is enórm goed, DX-adsl is een applaus waardig :)
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

KK schreef:
Special_K schreef:
KK schreef:Een 12Mbit abo voor dezelfde prijs als dxADSL Plus en met dezelfde limiet van 175 GB, daar teken ik direct voor! :lol:


Teken dan maar ;-)

Ben ik ook van plan, morgen eens achter horen of ik nu al kan bestellen of dat ik moet wachten tot begin september (aangezien er staat dat die abo's pas begin september verkrijgbaar zijn). In ieder geval, september begint al over enkele dagen, dus lang zal ik niet moeten wachten ;)


Ik ook niet !!
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Ik ga jullie toch voor zijn denk ik ;-)
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Net even contact formuliertje ingevuld se, want ik heb weer geen geduld :p

Ondertussen ook een ADSL2 modem besteld, want ik zat nog steeds met een oude Speedtouch 510 online :lol:
Laatst gewijzigd door KK op 25 aug 2008, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

saffie schreef:mooi mooi, raw copper aan 7€ ipv 12€ ... discoveryline probleem opgelost imo :)


yepperdejep, bye bye Belgacom :-D
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

saffie schreef:mooi mooi, raw copper aan 7€ ipv 12€ ... discoveryline probleem opgelost imo :)

:???:
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

Lord Utopia schreef:Wow! Dat is enórm goed, DX-adsl is een applaus waardig :)



Terug met twee voeten op de grond, Eleven was ook een bedrijf dat
hemel en aarde beloofde, iedereen kent ondertussen het eindresultaat.
Wie is DXADSL eigenlijk.
Ik ben met ondernemingsnummer en btw nummer even gaan zoeken in trends top. Niets gevonden, blijkbaar jong opgericht bedrijf ?

Iemand ervaring met dit bedrijf ? Wat is de achtergrond ? Is het enkel
stunten met aantrekkelijke prijzen of is er echt expertise ?

Ik denk dat er nog teveel onbeantwoorde vragen zijn.
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

saffie schreef:mooi mooi, raw copper aan 7€ ipv 12€ ... discoveryline probleem opgelost imo :)


dxADSL dxADSL plus abonnement tarieven schreef:Raw copper (niet verplicht) € + 12


Ik vind hier niets terug van 7€ voor Raw copper.

Ik vraag me tevens af of ze een "happy hour" hebben, anders blijft Edpnet bvb toch interessanter.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

dejean schreef:Ik ben met ondernemingsnummer en btw nummer even gaan zoeken in trends top. Niets gevonden, blijkbaar jong opgericht bedrijf ?

Door de trends top (100000?) te gebruiken sluit je onmiddellijk al een hele grote groep bedrijven (500000+) uit. Je kan beter de jaarrekeningen raadplegen bij de Nationale Bank.
Ik zal er onmiddellijk aan toevoegen dat ik ze ook daar niet gevonden heb :eek:

dejean schreef:Iemand ervaring met dit bedrijf ? Wat is de achtergrond ? Is het enkel
stunten met aantrekkelijke prijzen of is er echt expertise ?

Ik ben zelf geen dxADSL klant maar ik heb er eigenlijk nog niemand horen over klagen, integendeel heel veel lovende commentaren.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

xedion schreef:Ik vind hier niets terug van 7€ voor Raw copper. Ik vraag me tevens af of ze een "happy hour" hebben, anders blijft Edpnet bvb toch interessanter.


dxadsl website schreef:Met de openstelling van het ADSL2+ netwerk, hebben we verschillende abonnementen aangepast! Daarnaast hebben we de prijs van de raw copper lijn laten zakken naar 7€ ipv 12€.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Astralon schreef:
dejean schreef:Ik ben met ondernemingsnummer en btw nummer even gaan zoeken in trends top. Niets gevonden, blijkbaar jong opgericht bedrijf ?

Door de trends top (100000?) te gebruiken sluit je onmiddellijk al een hele grote groep bedrijven (500000+) uit. Je kan beter de jaarrekeningen raadplegen bij de Nationale Bank.
Ik zal er onmiddellijk aan toevoegen dat ik ze ook daar niet gevonden heb :eek:

Niet ieder bedrijf moet zijn of haar jaarrekeningen vrijgeven. DXADSL is eigenlijk een product van DX-Solutions waarvan er wel een ondernemingsnummer te vinden is op hun site. Via 1207 op hun faxnummer vind je zelfs een naam en adres. Blijkbaar is het bedrijf opgericht in 2005. Het zou me niet verwonderen moest gans de boel op één persoon draaien. En misschien hier en daar nog een freelance medewerker er bij.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Terug met twee voeten op de grond, Eleven was ook een bedrijf dat
hemel en aarde beloofde, iedereen kent ondertussen het eindresultaat.
Wie is DXADSL eigenlijk.
Ik ben met ondernemingsnummer en btw nummer even gaan zoeken in trends top. Niets gevonden, blijkbaar jong opgericht bedrijf ?

Ik denk dat er nog teveel onbeantwoorde vragen zijn.


Ik heb eens even zitten zoeken. Op hun website staat dat ze opgericht zijn in februari 2005 in Harelbeke. Als ik met die gegevens zoek in het staatsblad vind ik niets terug. Trouwens het BTW/ondernemingsnummer dat op hun site staat is veel recenter. Bedrijven die in die periode opgericht zijn hebben een BTW nummer dat begint met een 4 (BE 04xxxxxxxx). In Harelbeke is voor zover ik kan terugvinden nooit iets opgericht met DX in de naam, zeker niet in de periode februari - maart 2005.

Als ik verder zoek via het BTW nummer/ondernemingsnummer van hun website (BE0872.124.723) vind ik na lang zoeken de volgende gegevens terug :

Naam / Maatsch. benaming: DEKEYSTER Xavier
Gemeente: Korenbloemstraat 39
8530 HARELBEKE
Toestand van de entiteit: Actief dossier
Juridische vorm: Eenmanszaak
Bron : http://www.eurodb.be/scriptsPublic/arianeweb.dll/n/M_MKT_RECH?partId=kmo

Een éénmanszaak dus. Noch op de website van het Staatsblad, noch op de website van de Nationale Bank is er enige informatie te vinden over oprichting of jaarrekeningen.[/quote]
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik heb hier al veel goeds gehoord over DXadsl,vooral over de helpdesk,er zullen daar wel een redelijk aantal mensen werken(t.o.v. het aantal klanten natuurlijk) want die volgen alles zeer keurig op,eigenlijk nog niets negatiefs over gelezen.
Het moet gezegd worden dat deze provider geen abbo's geeft met internet plus telefoon samen,en het is daar dat het bij Dommel juist een beetje fout gaat,messchien daarom dat ze die abbo's vermijden bij DXadsl.Messchien zijn ze zich er goed van bewust,dat ze anders volledig gaan overspoeld worden door aanvragen (dit is niet op voorhand in te schatten,dit is het grote probleem voor deze providers)
Natuurlijk is de 'Raw copper' optie voor 7€ ook een goede zet van DXadsl.
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Noch op de website van het Staatsblad, noch op de website van de Nationale Bank is er enige informatie te vinden over oprichting of jaarrekeningen


Van eenmanszaken ga je die niet vinden, enkel van rechtspersonen.

Bedrijven die in die periode opgericht zijn hebben een BTW nummer dat begint met een 4 (BE 04xxxxxxxx).


En hoe kom je daar bij? Oprichtingsdatum heeft niets te maken met het eerste cijfer, voor zover ik weet

Die persoon heeft zijn btw nummer sedert 21 februari 2005 (zonder tussentijdse veranderingen). Is absoluut niets mis mee. Is een eenmanszaak met als vestiging "DX Solutions - DXadsl" onder het nummer 2145415415.

Enigste dat je raar kan vinden, is dat het blijkbaar vanuit een gewoon huis is dat ie werkt. Maar ja, mijn firma is ook in mijn keuken gevestigd :lol:
Gebruikersavatar
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
Contacteer:

Ik ben nu een paar maanden klant bij dxAdsl en tot heden geen klagen, zeker niet van de helpdesk (alhoewel; het eerste wat ze zeggen is altijd hetzelfde "modem resetten").
Ik ben bij Scarlet weggegaan omdat ik de laatste tijd regelmatig lijnproblemen had en maar een 1 Mb profiel. "Probleem ligt bij Belgacom en daar kunnen wij niets aan doen. Ge zult er moeten mee leren leven" was hun commentaar en er gebeurde niks.
Na overgang naar dxAdsl waren de lijnproblemen er nog altijd maar ik had al een 2 Mb profiel en ik betaalde minder. Ik heb dan enkele malen naar de helpdesk gebeld en gemaild ivm de lijnproblemen. Zij hebben dan een technieker van Balgacom langsgestuurd met als resultaat dat ik nu op een andere centrale aangesloten ben aan een 6 Mb profiel.
Dankuwel dxAdsl !

In deze topic liep een ganse discussie over wie/wat dxAdsl is en van wie ze afhangen.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Kenneth schreef:En hoe kom je daar bij? Oprichtingsdatum heeft niets te maken met het eerste cijfer, voor zover ik weet


Niet direct nee. Maar het is zoals met de nummerplaten, ze worden van laag naar hoog uitgereikt.

Wat is trouwens dat nummer 2145415415 ?
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

is het vestigingsnummer.

Een onderneming heeft één btw nummer maar kan verschillende vestigingen hebben. Nu krijgt iedere vestiging (fysieke plaats) ook een nummer.
WilliamM
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 nov 2005, 20:56

allright, ik ben DXadsl klant in regio noord Antwerpen. ben wel maar sinds 1/aug/2008 klant, dus nog een groentje, maar :

- heb reeds 1 keer een volledig weekend zonder internet gezeten, maandag onmiddellijk naar de helpdesk gebeld, binnen de 5 mins geholpen mét succes, twas mn eigen fawt!

- hun lijnwaarden zijn bij mij minder dan wat ik vroeger bij dommel (belgacom) had, vooral in piekuren 's avonds gaat het wat trager, natuurlijk is dit wijk per wijk verschillend hé.
(dxadsl = scarlet netwerk als ik het goed voorheb)

- hun datameter werkt, jammer genoeg :P hij heeft wel een hard-reset elke eerste dag van je abbo verlenging. dus geen glijdende meter als bij de meesten.

- DXADSL zou een reseller zijn van Scarlet?! zou ook onder FullTelecom behoren, hun facturen worden in alle geval vanuit de Belcrownlaan in Deurne (Antwerpen) gestuurd, waar ook FullTelecom zit.

soit, kan het me ni aantrekken. dommel was beter voor internet, maar brakke helpdesk. volgens mij is DXADSL klein en daarom erg vriendelijk en behulpzaam. ik ben er in alle geval relatief content van!

my 0.02$
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

WilliamM schreef:allright, ik ben DXadsl klant in regio noord Antwerpen. ben wel maar sinds 1/aug/2008 klant, dus nog een groentje, maar :

- heb reeds 1 keer een volledig weekend zonder internet gezeten, maandag onmiddellijk naar de helpdesk gebeld, binnen de 5 mins geholpen mét succes, twas mn eigen fawt!

- hun lijnwaarden zijn bij mij minder dan wat ik vroeger bij dommel (belgacom) had, vooral in piekuren 's avonds gaat het wat trager, natuurlijk is dit wijk per wijk verschillend hé.
(dxadsl = scarlet netwerk als ik het goed voorheb)

- hun datameter werkt, jammer genoeg :P hij heeft wel een hard-reset elke eerste dag van je abbo verlenging. dus geen glijdende meter als bij de meesten.

- DXADSL zou een reseller zijn van Scarlet?! zou ook onder FullTelecom behoren, hun facturen worden in alle geval vanuit de Belcrownlaan in Deurne (Antwerpen) gestuurd, waar ook FullTelecom zit.

soit, kan het me ni aantrekken. dommel was beter voor internet, maar brakke helpdesk. volgens mij is DXADSL klein en daarom erg vriendelijk en behulpzaam. ik ben er in alle geval relatief content van!

my 0.02$


Dus reseller van fulltelecom ? , die onderdeel is van Signpost en Signpost 100% dochter van scarlet.
Al denk ik dat hun 12Mbit aanbieding via het Belgacom netwerk aangeboden wordt.
Als ik jou was zou ik maar een overschakeling naar 12Mbit aanvragen.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

dejean schreef:Dus reseller van fulltelecom ? , die onderdeel is van Signpost en Signpost 100% dochter van scarlet.


dxADSL is geen reseller van fulltelecom, ze gebruiken enkel hun infrastructuur net zoals Dommel die van BGC gebruikt.
Afbeelding
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Special_K schreef:
dejean schreef:Dus reseller van fulltelecom ? , die onderdeel is van Signpost en Signpost 100% dochter van scarlet.


dxADSL is geen reseller van fulltelecom, ze gebruiken enkel hun infrastructuur net zoals Dommel die van BGC gebruikt.

Hier vergis je je wel een beetje denk ik. De mail, webspace, supportpagina's ed komen allemaal van bij Full Telecom. Zelfs de helpdesk is waarschijnlijk via Full Telecom. Enkel de producten met hun prijzen zijn eigen aan dxadsl.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

lithion schreef:Hier vergis je je wel een beetje denk ik. De mail, webspace, supportpagina's ed komen allemaal van bij Full Telecom. Zelfs de helpdesk is waarschijnlijk via Full Telecom. Enkel de producten met hun prijzen zijn eigen aan dxadsl.


Ik vergis me niet hoor want ik heb deze informatie wel uit eerste hand. Zoals ik al zei gebruiken ze infrastructuur van FT maar DX-solutions en dxADSL zijn zelfstandige bedrijven.
Hun onafhankelijkheid zal trouwens in de nabije toekomst nog meer geaccentueerd worden. De helpdesk is trouwens eveneens onafhankelijk.
Afbeelding
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

DX-solutions en dxADSL zijn zelfstandige bedrijven


Beetje muggeziften :oops: maar het is één zaak, een eenmanszaak. Beetje off topic maar allé :wink:

Het zou me eigenlijk verwonderen mocht DXadsl zijn eigen helpdesk en zo hebben aangezien er, voor zover ik kan zien, geen personeel tewerkgesteld is.

Volledig off topic maar paar posts geleden ging het over het btw nummer en hier nog beetje aanvullende informatie, rechtstreeks van de bron (kruispuntbank)

In de toekenning van de nummering van Nat.Nr & BTWnr werd er nooit een jaartal verwerkt.

Indirect zat er enige betekenis in de nummering (naast het controlegetal, Mod 97), nl.
- de territoriale gemeenschappen (steden & gemeenten...) + intercommunales ontvingen een nr dat met "2" begon ;
- openbare besturen een nr dat met "3" begon
- rechtspersonen (vennootschappen, vzw's...) een nummer dat met "4" begon ;
- natuurlijke personen met BTWplicht ontvingen een een nummer dat begon met 5, 6, 7 of 8
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Buster schreef:
xedion schreef:Ik vind hier niets terug van 7€ voor Raw copper. Ik vraag me tevens af of ze een "happy hour" hebben, anders blijft Edpnet bvb toch interessanter.


dxadsl website schreef:Met de openstelling van het ADSL2+ netwerk, hebben we verschillende abonnementen aangepast! Daarnaast hebben we de prijs van de raw copper lijn laten zakken naar 7€ ipv 12€.



Thanks, ik had er volledig over gekeken :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”