E-leven boost en toch weer niet!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
3M krijgt upgrade naar 6M, 6M wordt 12M. F.U.P. wordt geschrapt, zo krijgt 6M een limiet van 30 GB, 12M een limiet van 60 GB. Blijkbaar worden de producten gewijzigd ondanks wat er oorspronkelijk gezegd is. Voor een F.U.P. moet men bijbetalen, 9,90 EUR per maand extra, voor telefonie is dat nog eens een extra 9,90 EUR.
-
- Erelid
Niet op de pakketten 3M en 6M.deej schreef:FUP was toch altijd bijbetalend IIRC?
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
God ja effe uit het oog verloren die splitsing.Goendi schreef:Dat gaat om e-leven zelf eh, niet om destiny.be dat de DSL2+ infrastructuur overnam. e-leven is nog enkel actief via Scarlet... Of zo vermoed ik toch
-
- Erelid
Ah? Nohtans was die ADSL2+ volgens mij opgesplitst in twee gebruikersgroepen, klanten van Gent gingen naar de ene, die uit leuven naar de ander, blijkbaar.Goendi schreef:Dat gaat om e-leven zelf eh, niet om destiny.be dat de DSL2+ infrastructuur overnam. e-leven is nog enkel actief via Scarlet... Of zo vermoed ik toch
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
is allemaal onduidelijk ...
ADSL2+ infrastructuur van het "oude e-leven" in Brussel en Antwerpen gaan blijkbaar naar destiny.
Waar het ADSL2+ infrastructuur van het "oude e-leven" in Louvain-La-Neuve, Gent en Leuven naartoe zijn is volledig onduidelijk.
ADSL2+ infrastructuur van het "oude e-leven" in Brussel en Antwerpen gaan blijkbaar naar destiny.
Waar het ADSL2+ infrastructuur van het "oude e-leven" in Louvain-La-Neuve, Gent en Leuven naartoe zijn is volledig onduidelijk.
-
- Erelid
voila, dat bedoel ik dus ^^ChelloExtremer schreef:is allemaal onduidelijk ...