Mobistar internet everywhere onwerkbaar?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
speciall
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Enkele van onze klanten hebben gekozen voor een mobistar internet everywhere, maar dat ding is niet vooruit te branden...
(een paar kb/s up & download...)

Hebben onze klanten nu toevallig pech om in een slechte regio te wonen?
Of is dit product van Mobistar gewoon crap?

Ik heb vroeger een tijd een proximus data abo gehad en dit ging op 90% van de plaatsen zoals het hoort op meer dan aanvaardbare snelheden...
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

Lijkt me crap. Is van Mobistar. Say no more ...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

@ Fustigateur : Als ge geen zinnige bijdrage kunt leveren die de topic starter kan helpen en ge enkel de bedoeling hebt om wat te gaan bashen, gelieve u dan volledig te onthouden ...

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Robbe schreef:@ Fustigateur : Als ge geen zinnige bijdrage kunt leveren die de topic starter kan helpen en ge enkel de bedoeling hebt om wat te gaan bashen, gelieve u dan volledig te onthouden ...


Het zit in zijn genen, Koen kan niet anders. Na zijn fantasietjes op usenet is hij buitengegooit bij Mobistar. Wacht maar tot hij over de VRT begint.

Spijtig dat een killfilter hier niet werkt, op usenet is dat de oplossing voor het probleem KG.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

on4bam schreef:Spijtig dat een killfilter hier niet werkt, op usenet is dat de oplossing voor het probleem

Helaas niet meer, aangzien hij sneller van nick/email adres verandert dan van onderbroek tegenwoordig. Hetgeen hij dagelijks doet is abuse van het ergste soort.
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

speciall schreef:Enkele van onze klanten hebben gekozen voor een mobistar internet everywhere, maar dat ding is niet vooruit te branden...
(een paar kb/s up & download...)

Hebben onze klanten nu toevallig pech om in een slechte regio te wonen?
Of is dit product van Mobistar gewoon crap?

Ik heb vroeger een tijd een proximus data abo gehad en dit ging op 90% van de plaatsen zoals het hoort op meer dan aanvaardbare snelheden...


Ik gebruik Internet everywhere nu een aantal weken en ben er zeker tevreden van. Ik gebruik het niet als mijn hoofdtoegang tot internet maar gebruik het 's avonds n 's nachts om bepaald gegevens na te kijken? Ik heb dan gedurende 4 a 5 uren continu toegang tot internet. Ohja de verbinding wordt gemaakt in de omgeving van Diegem en ik heb steeds de 3g of hspa.
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

speciall schreef:Enkele van onze klanten hebben gekozen voor een mobistar internet everywhere, maar dat ding is niet vooruit te branden...
(een paar kb/s up & download...)

Hebben onze klanten nu toevallig pech om in een slechte regio te wonen?
Of is dit product van Mobistar gewoon crap?

Ik heb vroeger een tijd een proximus data abo gehad en dit ging op 90% van de plaatsen zoals het hoort op meer dan aanvaardbare snelheden...


Bleh, ik wou hier een zeer on-topic reactie maken, tot ik zag wie de TS was. niet dus, sorry voor de extra spam :)

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

in Antwerpen Centrum werkt Internet Everywhere ook ni slecht , tis natuurlijk niet supersnel maar zeker werkbaar.
Afbeelding
Afbeelding
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Een collega van mij uit Kortrijk gebruikt die om terminaal te smurfen naar de servers van 't werk en hij is daar zeer content van
speciall
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

is dit dan zeer afhankelijk van de locatie? Of het moment van het surfen?
Iemand ervaringen in't Leuvense / wijgmaal / aarschot / westerlo?
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

die formule lijkt me we interessant, zijn er soms nog beter formules ??

Van andere leveranciers dus ??
unexpected
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 maa 2008, 13:37
Contacteer:

check ook eens op mijn site, waar ik er al een beetje over geschreven heb (ervaringen, drivers, ...) en waar anderen ook al veel feedback achtergelaten hebben... misschien zijn jullie er iets meE?

http://www.unexpected.be/?p=581
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Proximus lijkt me alvast een pak duurder dan die mobistar, zal uw site eens bekijken.

alvast bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”