Ik heb naar mijn nummer gebeld en ook kunnen bereiken vanuit een Proximus GSM, Mobistar GSM en Versatel vaste lijn van op het werk. Maar Belgacom en Telenet klanten (particulieren) kunnen mij niet bereiken. Zij krijgen de melding dat mijn nummer niet bestaat. Ik geloof dat ik hier heb gelezen dat het wel even duurt vooralleer de andere operatoren hun routering aanpassen. Maar hoe lang duurt dit ?
Mijn Homeconnect Siemans SX762 heb ik 23-07-2008 in de avond voor het eerst aagesloten. VOIP is sinds 24-07-2008 actief. VOIP heb ik meteen getest door naar mijn Proximus GSM te bellen. En ik kon ook met mijn Proximus GSM meteen naar mijn Dommel Homeconnect nummer bellen. Ik heb een volledig nieuw nummer aangevraagd, ik heb dus geen oud nummer laten overzetten of zo ...
Ik heb dit vandaag ook gemeld aan de Dommel helpdesk. Ik schrijf dit hier neer om te zien of er nog mensen hetzelfde probleem hebben of misschien hadden. Ik hoop eigenlijk iemand van de laatste groep te horen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Alvast bedankt voor jullie tijd en antwoorden !