Dommel - Verhuis naar zone zonder cityconnect.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Geert76
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2008, 13:38

Ik heb in november vorig jaar een abonnement afgesloten op cityconnect - dit duurde 3 maanden voor de lijn eindelijka ctief was.

Nu doet zich de situatie voor dat ik wens te verhuizen naar dezelfde telefoonzone, waar echter geen cityconnect mogelijk is.

Voorstel van Dommel:l Zeg uw contract op en betaal de 5 resterende maanden abonnement. Verder kunnen we u niet helpen.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn mijn mogelijkheden ?

mvg,
geert
sn00zerman
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
Bedankt: 2 keer

Ik vrees inderdaad dat dit de enige oplossing is.
Destijds zaten wij bij scarlet, en toen we verhuisden, konden we ons scarlet-abo ook niet meenemen wegens toen nog te ver van een adsl centrale. Ik dacht toen ook dat we gewoon ons abo konden laten stopzetten, omdat we eigenlijk niet weg wilden bij scarlet maar zij gewoonweg hun service op die plaats niet konden leveren.

Na contact met de ombudsman, moesten we ook de resterende maanden van ons contract "uitbetalen".

Misschien kan je wel homeconnect nemen, en een overschakelvergoeding betalen, die zal nog altijd kleiner zijn dan die 5 maanden resterend abo.

<offtopic>
Vervolgens hebben we 2 jaar bij telenet gezeten, en nu sinds kort bij dommel. (gelukkig maar, want aan al die extra blokken bij telenet, ging ik bijna failliet, lol, zelfs met het turbopack !)
(laatste factuur van telenet was 161 euro)
</offtopic>
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”