Happy time

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Giljom
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 2 keer

ik heb een abbonement Happy time van belgacom en ik kan na 17 uur savonds en het weekend gratis bellen, weet iemand of dat ook sms,jes versturen naar een vaste lijn op in dat gratis packet zit , of is dat appart te betalen
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Die SMS-jes via die je via de vaste lijn verstuurt zijn NIET inbegrepen met de Happy Time-optie.
Om deze te versturen heb je voor zover ik begrijp het voordeelpack slimme diensten nodig.
Insom
Pro Member
Pro Member

Heb steeds gedacht dat iedereen met een vaste lijn ze zowel kon verzenden als ontvangen zonder extra diensten.
Ik weet dat het problemen geeft om naar mobiele nrs te sms'en (vooral non proximus).

Maar blijkbaar zoals Meon aangeeft:
Dankzij deze dienst kan u ook SMS-berichten ontvangen op uw vaste lijn (mits u over een compatibel toestel beschikt).
staat het hier zwart op wit.
Matthias_VL
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 5 keer

Bij Belgacom krijg je drie smskes gratis en per dag dan nog,uniek en nergens anders !
Special_K
Premium Member
Premium Member

Matthias_VL schreef:Bij Belgacom krijg je drie smskes gratis en per dag dan nog,uniek en nergens anders !
Wauw drie hele sms'kens? :lol: Mijn dochter krijgt er iedere maand 1000 gratis en jammer genoeg komt ze daar maar twee weken mee toe :mrgreen:
Afbeelding
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Matthias_VL schreef:Bij Belgacom krijg je drie smskes gratis en per dag dan nog,uniek en nergens anders !
Wauw, nog iets gratis die voor alle klanten wordt doorgerekend. Blijkbaar zijn het niet enkel de fotokes en de liekes. Wat gratis is bij Belgacom wordt dubbel en dik terug gevraagd via hun abonnementen.

Moet wel zeggen dat het poverkes is hoor, 3 smsjes. Het is zoiets van ik wil wel maar ik kan niet.
Giljom
Plus Member
Plus Member

Ik heb een smile togerter bundel, met 170 bel min gratis, maar daar gaat telkens ik een sms, je doe een minut af , kan ik nu extra 3 gratis sms,jes doen via de site, en worden die niet bij mijn tergoeg geteld, graag uw antwoord
Rafken
Plus Member
Plus Member

Zambo schreef:
Wauw, nog iets gratis die voor alle klanten wordt doorgerekend. Blijkbaar zijn het niet enkel de fotokes en de liekes. Wat gratis is bij Belgacom wordt dubbel en dik terug gevraagd via hun abonnementen.

Moet wel zeggen dat het poverkes is hoor, 3 smsjes. Het is zoiets van ik wil wel maar ik kan niet.
hollebollegijs en de meeste anderen hebben hier gelijk. ge zijt een plaat die blijft hangen en altijd hetzelfde verteld. Kan je eens niets anders vertellen, zambo boy. Of ben je nu eenmaal zo een saaie vent?

die 3 smsjes is zeer interessant voor klanten die weinig of geen berichtjes versturen. Voor diegene die er meer versturen, bestaat er een andere oplossing. M.a.w. voor elke klant heeft belgacom een oplossing. Dat is niet altijd het geval bij andere providers/operators in ons landje.

trouwens zambo, ge zit hier weer zeer veel de laatste tijd. Moet ge niet werken ofwat. Uwe baas gaat hiermee nie kunnen lachten hé.

Ge verwijt anderen dat ze hier tijdens de werkuren zitten, maar ge doet het verdomme zelf.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Rafken schreef: trouwens zambo, ge zit hier weer zeer veel de laatste tijd. Moet ge niet werken ofwat. Uwe baas gaat hiermee nie kunnen lachten hé.

Ge verwijt anderen dat ze hier tijdens de werkuren zitten, maar ge doet het verdomme zelf.
Blijkbaar ga je ervan uit dat ik een 9 tot 5 job heb. Ik werk veel flexibeler en neen ik reageer telkens van thuis. Dus een heel flauwe, subjectieve en laag bij de grond opmerking van u, die nergens op gestoeld is trouwens. Blijkbaar is dat de enige manier geworden om objectieve en terechte kritiek op een bedrijf als Belgacom te counteren.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Halllooooooo stop daar eens mee Zambo en Rafken!
Giljom
Plus Member
Plus Member

zambo ge moet zo niet kappen op Belgacom, want ik ben daar trouwens zeer tevreden van, een andere taal gebruiken was misschien iets beter, of is dat moeilijk voor u
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Rafken schreef:die 3 smsjes is zeer interessant voor klanten die weinig of geen berichtjes versturen. Voor diegene die er meer versturen, bestaat er een andere oplossing. M.a.w. voor elke klant heeft belgacom een oplossing.
Ik wil graag de oplossing *ZONDER* "gratis" SMS-jes. Kan dat?
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Ik wil ook graag een GSM zonder sms-functie want ik bel enkel. Toon er me eens eentje. Anders moet ik betalen voor iets dat ik niet nodig heb =/.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”