hallo,
ik zit met een prob. als ik naar de donna site ga voor de radio in live stream te beluisteren word deze niet meer afgespeelt in mijn media player media player meldt wel dat hij bezig is met verbinding aan het maken en de buffer op te slaan maar daarna is het gedaan. ik krijg geen klank te horen. als ik bv. topradio op mijn media player laat spelen gaat alles prima. op mijn moeder haar comp doet donna het ook perfect op haar media player
wat is mijn fout?
vele groetjes van jurgen
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
bye bye
media player speelt radio donna niet meer af !
-
- Administrator
- Contacteer:
bij mij werkt het perfect als ik voor msn als bron kies, bij pi werkt het niet
Laatst gewijzigd door Sensei Zeon 17 nov 2002, 15:18, in totaal 1 gewijzigd.
hallo... heuh.. bestaat er geen mogelijkheid in om zelf via mediaplayer donna te openen zonder dat ik naar de site moet messchien werkt het dan wel. ik open ook via msn ik heb al small en breedband geprobeert maar geen van bijden werkt hoor... enkele weken geleden lukte dit wel kan het zijn dat het aan mijn media player ligt???
bye
bye
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Jurgen,
zoals Sensei zegt heeft het inderdaad met je firewall te maken. Ik gebruik Mediaplayer 9.0series. Het was een tijdje geleden dat ik nog naar donna geluisterd heb via Livestream. Nu ik zit met zonealarm en blijkbaar vormt deze het probleem. Wanneer hij aanstaat, geen geluid. Wanneer hij afstaat geen enkel probleem. Ik maak gebruik van de laatste nieuwe zonealarm.
Nochtthans is de entry ivm windows mediaplayer correct ingesteld. Ik ga dit eens bekijken aan wat het ligt. Maybe eens opnieuw definieren.
Ik hou je op de hoogte
zoals Sensei zegt heeft het inderdaad met je firewall te maken. Ik gebruik Mediaplayer 9.0series. Het was een tijdje geleden dat ik nog naar donna geluisterd heb via Livestream. Nu ik zit met zonealarm en blijkbaar vormt deze het probleem. Wanneer hij aanstaat, geen geluid. Wanneer hij afstaat geen enkel probleem. Ik maak gebruik van de laatste nieuwe zonealarm.
Nochtthans is de entry ivm windows mediaplayer correct ingesteld. Ik ga dit eens bekijken aan wat het ligt. Maybe eens opnieuw definieren.
Ik hou je op de hoogte
I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm ff paar dingen getest. Ik blijk enkel audiostream te krijgen wanneer ik de beveiliging in ZoneAlarm verlaag van High naar Med, dan komt de donnalivestream er binnen enkele seconden door. Het heeft dus zeker iets te maken met firewall ofwel die binnen WinXp, dan dien je die af te zetten door: Externe Toegang>je verbinding (rechtermuisklik)>security opties ofzo en firewall uitvinken. Als je ZoneAlarm gerbuikt wel dan staat de oplosssing hierboven.
Hope it works out for you
Hope it works out for you
-
- Elite Poster
- Contacteer:
nog even terugkomen op je tweede vraag ivm "bookmarken" in mediaplayer.
je doet hetvolgende:
1/ laucnh de stream via de site
2/ wacht tot je geluid hebt
3/ wanneer de muziek speelt ga je naar medialibrary
4/bij now playing staat "donna ...."
5/rechtermuisklik --> add to playlist
6/ selecteer een playlist
7/ volgende x open je mediaplayer->media library-> playlist> klik op donna. Voila that's it!!!
Have fun
je doet hetvolgende:
1/ laucnh de stream via de site
2/ wacht tot je geluid hebt
3/ wanneer de muziek speelt ga je naar medialibrary
4/bij now playing staat "donna ...."
5/rechtermuisklik --> add to playlist
6/ selecteer een playlist
7/ volgende x open je mediaplayer->media library-> playlist> klik op donna. Voila that's it!!!
Have fun