Proximus rekent 35.000 facturen dubbel aan

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Zo’n 35.000 Proximusklanten die hun factuur betalen met een permanente opdracht, zagen deze maand twee keer het normale bedrag van hun rekening verdwijnen.

Door een technische fout gaf Proximus een dubbele betalingsopdracht door aan de banken.

“Dinsdag hebben we de eerste oproepen van klanten ontvangen. Het geld werd ondertussen al teruggestort”, aldus een woordvoerster. Wie dubbel heeft betaald, zal dus het verschil ontvangen.

bron: HbVL
Afbeelding
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Dat hoort bij de goede service van dat bedrijf.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Ik neem aan dat ze dit niet express gedaan hebben, ik post het bericht niet om weer een rondje bashen te starten maar om de mensen aan te raden hun bankuitreksels na te zien.
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Das heel goed van u Special_K, 'k zal het eens nakijken :D
Beostar
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 mei 2007, 09:48

Bedankt voor de info. Direct eens mijn mijn rekening gaan doorzoeken.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”