Wat stellen deze 2 snelheden precies voor? De eerste zal wel de sync waarde zijn, maar de 2de?Downstream line rate : 25008 kbps
Upstream line rate : 3104 kbps
Downstream Training Margin : 30.9 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 20048 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2032 kbps
Voordien had ik ADSL op 4,6/512, ADSL2+ is in deze regio nooit mogelijk geweest.
Kan er iets gezegt worden over de afstand tot de ROP (ik gok op een paar honderd meter, staat op de hoek van m'n straat) op basis van de downstream training margin?
Verder vind ik het wel vreemd dat ze zo'n hoge upstream bieden die dan sterk gecapt is.
Met of zonder 2 HD streams haal ik momenteel volgende snelheden, die iets hoger zijn dan van sinds 1 juli:
De meeste positieve nooit is de relatief hoge upstream die in de praktijk hoger uitvalt dan 512k terwijl dit op 448 gecapt zou zijn. Mij hoor je uiteraard niet klagen.Your DOWNLOAD Speed:
4369 kbps or 546 KB/sec
an efficiency of ~109%
up
Your UPLOAD Speed:
543 kbps or 68 KB/sec
Ik hoop alleen wanneer de internet snelheden opgetrokken worden naar 12 Mbit (augustus?) deze terug niet op z'n normale waarden komt.
Vanaf 1 juli lag de download in de orders van 470 ~ 490 K down en rond de 50 up.
Daarvoor haalden we de typische snelheden van het op 4 Mbit gecapte ADSL profiel (en dus in de praktijk ergens zo'n 3,3 Mbit).
Ik ben verder wel eens benieuwd welke VDSL2 profielen er zoal aangeboden worden, dus post gerust uw ervaringen hier even.