Belgacom plant budgetprovider
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Met of zonder Scarlet
Bij de presentatie van de halfjaarresultaten gaf Belgacom-topman Didier Bellens een voorsmaakje van het zesjarenplan dat hij aan de regering wil presenteren. Hij wil een lagekosten-internetprovider binnen de Belgacom-groep.
"In een IT- en telecomomgeving zes jaar vooruitkijken is moeilijk," zegt Bellens, "maar een visie is nodig." Hij schat dat een breedbandpenetratie van 80 tot 90 procent mogelijk is in België.
"Maar daarvoor is een andere benadering van de klanten nodig. Breedband zal meer en meer gemeengoed worden, en goedkoper worden. Het is geen onderscheidend product meer. Men zal zich moeten onderscheiden met de service, de marketing en de prijszetting."
Scarlet als lagekostenmaatschappij
Net zoals het Nederlandse KPN de dochteronderneming Telfort heeft, wil Belgacom een lagekosten-internetoperator in de groep. Oorspronkelijk was het de bedoeling om het overgenomen Scarlet als apart merk te behouden met een lagere prijszetting. Die plannen worden momenteel echter ondermijnd door de Raad voor de Mededinging.
“We wilden met Scarlet een interne concurrent maken voor het lagere deel van de markt. Door dat niet als volwaardige concurrentie te zien, staan de Belgische mededingingsautoriteiten lijnrecht tegenover die in de omringende landen.”
Zelf provider opstarten
"Er zijn horingen in augustus en een beslissing in september", aldus Bellens. Als de overname van Scarlet niet mag, dan kan Belgacom zelf zo'n interne concurrent ontwikkelen. "Interne groei is wel toegestaan, ook voor een bedrijf van onze grootte", aldus de topman.
Update, 22.00 uur:
Los van de halfjaarresultaten heeft het BIPT vandaag laten weten dat het Belgacom een boete oplegt van 3,09 miljoen euro. De telecomregulator doet dit omdat de operator zijn klanten te hoge prijzen oplegt voor gesprekken van een vaste lijn naar een gsm.
Het BIPT heeft in november 2006 de terminatietarieven voor mobiele netwerken verlaagd. Dat zijn de kosten die operatoren elkaar mogen aanrekenen voor het gebruik van elkaars netwerk. Belgacom heeft die verlaging echter niet doorgerekend aan de klant. De telecomreus werd hiervoor al in februari 2007 in gebreke gesteld, maar voor het eerst legt het BIPT nu ook een boete op.
Met een bijdrage van Pieterjan Van Leemputten.
bron:zdnet
Bij de presentatie van de halfjaarresultaten gaf Belgacom-topman Didier Bellens een voorsmaakje van het zesjarenplan dat hij aan de regering wil presenteren. Hij wil een lagekosten-internetprovider binnen de Belgacom-groep.
"In een IT- en telecomomgeving zes jaar vooruitkijken is moeilijk," zegt Bellens, "maar een visie is nodig." Hij schat dat een breedbandpenetratie van 80 tot 90 procent mogelijk is in België.
"Maar daarvoor is een andere benadering van de klanten nodig. Breedband zal meer en meer gemeengoed worden, en goedkoper worden. Het is geen onderscheidend product meer. Men zal zich moeten onderscheiden met de service, de marketing en de prijszetting."
Scarlet als lagekostenmaatschappij
Net zoals het Nederlandse KPN de dochteronderneming Telfort heeft, wil Belgacom een lagekosten-internetoperator in de groep. Oorspronkelijk was het de bedoeling om het overgenomen Scarlet als apart merk te behouden met een lagere prijszetting. Die plannen worden momenteel echter ondermijnd door de Raad voor de Mededinging.
“We wilden met Scarlet een interne concurrent maken voor het lagere deel van de markt. Door dat niet als volwaardige concurrentie te zien, staan de Belgische mededingingsautoriteiten lijnrecht tegenover die in de omringende landen.”
Zelf provider opstarten
"Er zijn horingen in augustus en een beslissing in september", aldus Bellens. Als de overname van Scarlet niet mag, dan kan Belgacom zelf zo'n interne concurrent ontwikkelen. "Interne groei is wel toegestaan, ook voor een bedrijf van onze grootte", aldus de topman.
Update, 22.00 uur:
Los van de halfjaarresultaten heeft het BIPT vandaag laten weten dat het Belgacom een boete oplegt van 3,09 miljoen euro. De telecomregulator doet dit omdat de operator zijn klanten te hoge prijzen oplegt voor gesprekken van een vaste lijn naar een gsm.
Het BIPT heeft in november 2006 de terminatietarieven voor mobiele netwerken verlaagd. Dat zijn de kosten die operatoren elkaar mogen aanrekenen voor het gebruik van elkaars netwerk. Belgacom heeft die verlaging echter niet doorgerekend aan de klant. De telecomreus werd hiervoor al in februari 2007 in gebreke gesteld, maar voor het eerst legt het BIPT nu ook een boete op.
Met een bijdrage van Pieterjan Van Leemputten.
bron:zdnet

vermits de meeste hier toch graag met buitenland vergelijken. Waarom kan dit in Belgie niet en in het buitenland wel???yama schreef:
Volgens Belgacom mogen we niet naar het buitenland kijken.Rafken schreef:vermits de meeste hier toch graag met buitenland vergelijken. Waarom kan dit in Belgie niet en in het buitenland wel???
back to you raf

dat heeft belgacom nooit gezegd snakie, weet je goed genoeg.hellsnake schreef:Volgens Belgacom mogen we niet naar het buitenland kijken.Rafken schreef:vermits de meeste hier toch graag met buitenland vergelijken. Waarom kan dit in Belgie niet en in het buitenland wel???
back to you raf
dus uw opmerking is te simpel. zo goedkoop kom je er niet van af, snakie.
ge wilt gewoon niet antwoorden deze keer, of heb je mischien geen antwoord omdat mijn antwoord dit keer raak is, en auw, dat moet pijn doen hier aan diegene die graag met het buitenland vergelijken

en dat is bijna iedereen hier.
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
’Lagekostenprovider’ deel van Bellens’ plan voor Belgacom
Verwacht gunstig klimaat voor overnames
Bij de presentatie van de jaarresultaten gaf Belgacom-CEO Didier Bellens al een voorsmaakje van het zesjarenplan dat hij aan de regering wil presenteren. Hij wil een lagekosten-internetoperator in de Belgacom-groep. En hij verwacht dat het economische landschap er gunstig gaat bijliggen voor overnames.
“In een IT- en telecomomgeving zes jaar vooruit kijken is moeilijk,” zegt Didier Bellens, “maar een visie is nodig.” Hij schat dat een breedbandpenetratie van 80 tot 90 procent mogelijk is in België. “Maar daarvoor is een andere benadering van de klanten nodig. Breedband zal meer en meer gemeengoed worden, en zal goedkoper worden. Het is geen onderscheidend product meer. Men zal zich moeten onderscheiden met de service, de marketing en de prijszetting. ”
Belgacom wil een lagekosten-internetoperator in de groep. Oorspronkelijk was het plan om het overgenomen Scarlet als apart merk te behouden, met een lagere prijszetting. Maar de Belgische mededingingsauthoriteiten trokken een streep door die rekening. “We wilden met Scarlet een interne concurrent maken voor het lagere deel van de markt. Door dat niet als volwaardige concurrentie te zien, staan de Belgische mededingingsauthoriteiten lijnrecht tegenover die in de omringende landen.”
“Er zijn horingen in augustus en een beslissing in september,” aldus Didier Bellens. Als de overname van Scarlet niet mag, is het alternatief voor Belgacom om zelf zo’n interne concurrent te ontwikkelen. “Interne groei is wel toegestaan, ook voor een bedrijf van onze grootte,” zegt Bellens
Daarnaast verwacht Bellens ook dat convergentie een van de sleutels tot succes in de Belgische markt wordt. Dat kan met een combinatie van vaste lijn, mobiel en tv zijn, maar ook breedband en tv en de link tussen die laatste twee. Volgens hem moet er meer content komen voor de residentiële markt, zoals applicaties en services.
Te weinig buitenlandse overnames?
Wat de kritiek van te weinig buitenlandse overnames betreft, reageert Bellens laconiek. “We hebben de juiste strategie voor buitenlandse overnames. We zijn gedisciplineerd en kijken of er toegevoegde waarde en synergie is. Dat hebben we in Luxemburg gedaan met de overname van Tele2. Die aanpak is niet altijd leuk, maar leuk doen is niet onze bedoeling.”
Bellens ziet voor Belgacom de kansen op nieuwe acquisities toenemen. “Door het huidige financiële klimaat, komen er meer mogelijkheden. In het verleden kochten private equity’s de telecombedrijven aan prijzen die we niet konden halen. Nu concurreren ze niet meer met ons, waardoor de markt volledig anders is. Ik denk dat er meer kansen komen,” speculeert Bellens, “maar ze moeten wel passen in onze convergentiestrategie. Je zal ons dus geen bedrijf zien kopen dat alleen actief is in de mobiele markt.”
Bron: www.itprofessional.be
Verwacht gunstig klimaat voor overnames
Bij de presentatie van de jaarresultaten gaf Belgacom-CEO Didier Bellens al een voorsmaakje van het zesjarenplan dat hij aan de regering wil presenteren. Hij wil een lagekosten-internetoperator in de Belgacom-groep. En hij verwacht dat het economische landschap er gunstig gaat bijliggen voor overnames.
“In een IT- en telecomomgeving zes jaar vooruit kijken is moeilijk,” zegt Didier Bellens, “maar een visie is nodig.” Hij schat dat een breedbandpenetratie van 80 tot 90 procent mogelijk is in België. “Maar daarvoor is een andere benadering van de klanten nodig. Breedband zal meer en meer gemeengoed worden, en zal goedkoper worden. Het is geen onderscheidend product meer. Men zal zich moeten onderscheiden met de service, de marketing en de prijszetting. ”
Belgacom wil een lagekosten-internetoperator in de groep. Oorspronkelijk was het plan om het overgenomen Scarlet als apart merk te behouden, met een lagere prijszetting. Maar de Belgische mededingingsauthoriteiten trokken een streep door die rekening. “We wilden met Scarlet een interne concurrent maken voor het lagere deel van de markt. Door dat niet als volwaardige concurrentie te zien, staan de Belgische mededingingsauthoriteiten lijnrecht tegenover die in de omringende landen.”
“Er zijn horingen in augustus en een beslissing in september,” aldus Didier Bellens. Als de overname van Scarlet niet mag, is het alternatief voor Belgacom om zelf zo’n interne concurrent te ontwikkelen. “Interne groei is wel toegestaan, ook voor een bedrijf van onze grootte,” zegt Bellens
Daarnaast verwacht Bellens ook dat convergentie een van de sleutels tot succes in de Belgische markt wordt. Dat kan met een combinatie van vaste lijn, mobiel en tv zijn, maar ook breedband en tv en de link tussen die laatste twee. Volgens hem moet er meer content komen voor de residentiële markt, zoals applicaties en services.
Te weinig buitenlandse overnames?
Wat de kritiek van te weinig buitenlandse overnames betreft, reageert Bellens laconiek. “We hebben de juiste strategie voor buitenlandse overnames. We zijn gedisciplineerd en kijken of er toegevoegde waarde en synergie is. Dat hebben we in Luxemburg gedaan met de overname van Tele2. Die aanpak is niet altijd leuk, maar leuk doen is niet onze bedoeling.”
Bellens ziet voor Belgacom de kansen op nieuwe acquisities toenemen. “Door het huidige financiële klimaat, komen er meer mogelijkheden. In het verleden kochten private equity’s de telecombedrijven aan prijzen die we niet konden halen. Nu concurreren ze niet meer met ons, waardoor de markt volledig anders is. Ik denk dat er meer kansen komen,” speculeert Bellens, “maar ze moeten wel passen in onze convergentiestrategie. Je zal ons dus geen bedrijf zien kopen dat alleen actief is in de mobiele markt.”
Bron: www.itprofessional.be

-
- Pro Member
- Contacteer:
schandalig voorstel gewoon van bellens en als de regering dit zou aannemen, dan zijn ze helemaal zot geworden. Dit zou belgacom in een nog dominantere positie brengen dan ze nu al zitten.
Breedband zou voor iedereen gewoon gratis moeten zijn, 4mbit down, 384 up, en limiet van 10GB.
Wil je meer, dan betaal je voor wat je wil.
Breedband zou voor iedereen gewoon gratis moeten zijn, 4mbit down, 384 up, en limiet van 10GB.
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Och jongen, ik moet niet eens veel moeite doen om jouw getroll met een paar links het zwijgen op te leggen:Rafken schreef:dat heeft belgacom nooit gezegd snakie, weet je goed genoeg.hellsnake schreef:Volgens Belgacom mogen we niet naar het buitenland kijken.Rafken schreef:vermits de meeste hier toch graag met buitenland vergelijken. Waarom kan dit in Belgie niet en in het buitenland wel???
back to you raf
ge wilt gewoon niet antwoorden deze keer, of heb je mischien geen antwoord omdat mijn antwoord dit keer raak is, en auw, dat moet pijn doen hier aan diegene die graag met het buitenland vergelijken![]()
![]()
http://www.tik.be/is_het_in_het_buitenl ... _zelf_maar
http://www.zdnet.be/dossiers.cfm?id=77477
Hou dus alsjeblieft in het vervolg je arrogante muil, ok?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Heeft Jan Marginaal wel gezegd, zelfs op de radio:Rafken schreef:dat heeft belgacom nooit gezegd snakie, weet je goed genoeg.hellsnake schreef:Volgens Belgacom mogen we niet naar het buitenland kijken.Rafken schreef:vermits de meeste hier toch graag met buitenland vergelijken. Waarom kan dit in Belgie niet en in het buitenland wel???
back to you raf
http://nl.youtube.com/watch?v=-Dgrp87QZD8
Laatst gewijzigd door Special_K 26 jul 2008, 15:32, in totaal 2 gewijzigd.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Als ik dat artikel lees, denk ik maar aan 1 woord : Dommel
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel Dommel gedaan krijgt van BGC. Tot hiertoe zijn ze de enigsten die in September op VDSL2 mogen.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel Dommel gedaan krijgt van BGC. Tot hiertoe zijn ze de enigsten die in September op VDSL2 mogen.
Dommel zet door hun voorwaarden druk op de winstmarges van de andere alternatieve providers, dus dat komt Belgacom goed uit.
Dat soort price-squeezen wordt trouwens onderzocht door het BIPT.
Dat soort price-squeezen wordt trouwens onderzocht door het BIPT.
Laatst gewijzigd door nogChoco 26 jul 2008, 15:29, in totaal 2 gewijzigd.
De vlooi in de pels van het duopolie, alleen daarvoor zouden ze ze graag willenUzzi schreef:Als ik dat artikel lees, denk ik maar aan 1 woord : Dommel

neenee, ge moet lezen wat er staat. maglorken. en dan pas uw bakkes opentrekken als ge iets zinnigs te zeggen hebt.Maglor schreef:Och jongen, ik moet niet eens veel moeite doen om jouw getroll met een paar links het zwijgen op te leggen:Rafken schreef:dat heeft belgacom nooit gezegd snakie, weet je goed genoeg.hellsnake schreef:Volgens Belgacom mogen we niet naar het buitenland kijken.Rafken schreef:vermits de meeste hier toch graag met buitenland vergelijken. Waarom kan dit in Belgie niet en in het buitenland wel???
back to you raf
ge wilt gewoon niet antwoorden deze keer, of heb je mischien geen antwoord omdat mijn antwoord dit keer raak is, en auw, dat moet pijn doen hier aan diegene die graag met het buitenland vergelijken![]()
![]()
http://www.tik.be/is_het_in_het_buitenl ... _zelf_maar
http://www.zdnet.be/dossiers.cfm?id=77477
Hou dus alsjeblieft in het vervolg je arrogante muil, ok?
het enige wat margot gezegd heeft, is dat ge geen appelen en peren met elkaar moet vergelijken. de belgacom adsl abonnmenten omvatten veel meer dan dan de abonnementen van XS4ALL.
Hier gaat het over totaal iets anders, namelijk een budgeetprovider en hier kan de vergelijking wel op. Waarom wel in het buitenland en niet bij ons?
Nogmaals, leer lezen en zorg dat je de feiten juist kent, vooraleer jij je muil (sorry, neem gewoon je woordgebruik even over) opendoet.

Laatst gewijzigd door Rafken 26 jul 2008, 15:32, in totaal 1 gewijzigd.
Luister jij even naar het audiofragment en vertel dan nog eens dat hij dat niet gezegd heeft.Rafken schreef: Nogmaals, leer lezen en zorg dat je de feiten juist kent, vooraleer jij je muil (sorry, neem gewoon je woordgebruik even over) opendoet.

ik weet heel goed wat hij gezegd heeft.Special_K schreef:Luister jij even naar het audiofragment en vertel dan nog eens dat hij dat niet gezegd heeft.Rafken schreef: Nogmaals, leer lezen en zorg dat je de feiten juist kent, vooraleer jij je muil (sorry, neem gewoon je woordgebruik even over) opendoet.
maar gij, pipo, hebt blijkbaar mijn vorige post niet gelezen.
vraag me trouwens af of gij hier wel iets leest, en maw het grondig leest. daar heb ik mijn twijfels over. misschien kan je er niet aan doen, en heb je een zeer laag IQ. Kan je hand in hand gaan lopen met Zambo, nog zo een onozele schijter van het derde knoopsgat.
voor alle duidelijkheid :
als ge wilt vergelijken, moet ge twee gelijkaardige produkten met elaar vergelijken en dat ging niet op in dit geval..
ben ik blij dat ik met vakantie vertrek. ga naar de mooie vrouwen toe.
dat ik van die bende onozele kindertjes verlost bent.

Argumenteren sukkelaar, niet beginnen op de man spelenRafken schreef:ik weet heel goed wat hij gezegd heeft.Special_K schreef:Luister jij even naar het audiofragment en vertel dan nog eens dat hij dat niet gezegd heeft.Rafken schreef: Nogmaals, leer lezen en zorg dat je de feiten juist kent, vooraleer jij je muil (sorry, neem gewoon je woordgebruik even over) opendoet.
vraag me trouwens af of gij hier wel iets leest, en maw het grondig leest. daar heb ik mijn twijfels over. misschien kan je er niet aan doen, en heb je een zeer laag IQ. Kan je hand in hand gaan lopen met Zambo, nog zo een onozele schijter van het derde knoopsgat.
als ge wilt vergelijken, moet ge twee gelijkaardige produkten met elaar vergelijken en dat ging niet op in dit geval..

voila, ge levert nu zelf het bewijs da ge achter loopt.Special_K schreef:leg me dit dan eens uit:Rafken schreef: de belgacom adsl abonnmenten omvatten veel meer dan dan de abonnementen van XS4ALL.
de belgacom gegevens zijn verouderd en niet alles wat belgacom aanbiedt, is opgenomen in die tabel.
onozel mannake.
hahahahahahahahaha
als ge leest wat in de links gepost werd, heb je al argumenten genoeg.Special_K schreef:Argumenteren sukkelaar, niet beginnen op de man spelenRafken schreef:ik weet heel goed wat hij gezegd heeft.Special_K schreef:Luister jij even naar het audiofragment en vertel dan nog eens dat hij dat niet gezegd heeft.Rafken schreef: Nogmaals, leer lezen en zorg dat je de feiten juist kent, vooraleer jij je muil (sorry, neem gewoon je woordgebruik even over) opendoet.
ik ga die niet herhalen om jou een plezier te doen.
en oja, ga buiten wat in de zandbak spelen. de zon schijnt en vergeet uw barbiepoppen niet.
Ik krijg de kriebels bij de combinatie van 'Belgacom' en 'Lagekostenprovider'. Iets zegt mij dat ze eigenlijk bedoelen 'Belachelijklagelimietenprovider'. Van die abo's waarmee je niet eens genoeg volume hebt om je PC up-to-date te houden.
Enkel de volumes zijn een beetje verhoogd en volgende maand gaat het voor sommigen ook wat sneller gaanRafken schreef: voila, ge levert nu zelf het bewijs da ge achter loopt.
de belgacom gegevens zijn verouderd en niet alles wat belgacom aanbiedt, is opgenomen in die tabel.
onozel mannake.
hahahahahahahahaha

Feit blijft dat xs4all niks minder aanbiedt dan BGC.
Het feit dat je je hier uit wilt lullen door de man te beginnen spelen bewijst hoe klein jij wel bent.
Soit ik heb met jou het laatste woord gewisseld *plonk*
@moderators : als dat de nieuwe standaard wordt op ub dan wens ik jullie nog veel succes met dit forum.

- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Mja, persoonlijk vind ik zo'n reacties als die laatste van rafken ook een beetje onder het algemeen niveau :-S.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

Ik vind de term 'lage-kost provider' nogal raar gekozen, meestal betekent dit dat je voor een zeer lage prijs een absoluut basispakket krijgt. Maar bij de zogenaamde lowcost providers zoals Dommel of EDPnet krijg je meer dan bij Belgacom, én het is goedkoper.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wat moet ik mij voorstellen bij lagekosten? Eén met een mindere supportdesk, zonder extra mailboxen en toch nog 25 GB voor 20 EUR ofzo?
-
- Elite Poster
Rafken schreef:voila, ge levert nu zelf het bewijs da ge achter loopt.Special_K schreef:leg me dit dan eens uit:Rafken schreef: de belgacom adsl abonnmenten omvatten veel meer dan dan de abonnementen van XS4ALL.
onozel mannake.
hahahahahahahahaha
De XS4ALL gegevens ook. Nu zitten ze al aan 8mbps voor hun lite abo.
http://www.xs4all.nl/allediensten/toega ... e4932d9311
En zeg mij eens wat Belgacom nog meer aanbiedt in vergelijking met dit abonnement, want dat wil ik toch wel weten...
@ moderators: gelieve in te grijpen aub.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Administrator
- Contacteer:
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Maglor, je bent ook wel mede verantwoordelijk hiervoor eh :-/Maglor schreef:@ moderators: gelieve in te grijpen aub.
Om een vuurtje te krijgen moet je het aanwakkeren ...
En Raf, het is niet omdat je bij Belgacom werkt dat je hier ongestraft onnozel kunt komen doen ...
-
- Elite Poster
Ik pleit gedeeltelijk schuldig, maar dit is al een paar dagen bezig.
EDIT: het is er die kerel gewoon om te doen om met zijn nietszeggende en provocerende antwoorden zoveel mogelijk reacties uit te lokken, een pure troll dus. Hij is er in geslaagd, want ik heb me laten meeslepen. Dit wil niet zeggen dat de oorzaak niet streng mag aangepakt worden.
EDIT: het is er die kerel gewoon om te doen om met zijn nietszeggende en provocerende antwoorden zoveel mogelijk reacties uit te lokken, een pure troll dus. Hij is er in geslaagd, want ik heb me laten meeslepen. Dit wil niet zeggen dat de oorzaak niet streng mag aangepakt worden.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Ja en gratis elektriciteit & gratis gas & gratis benzine natuurlijk he, right... en liefst natuurlijk de belastingen ook naar benedenpennywise schreef: Breedband zou voor iedereen gewoon gratis moeten zijn, 4mbit down, 384 up, en limiet van 10GB.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Niet vergeten dat u bij Belgacom de optie 'Raw Copper' er gratis bij krijgt,als u voor (gelijk welke)alternatieve provider kiest mag u daarvoor bijna een lekkere 15€ ophoesten,of 10€ voor een Discoveryline.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Bijna 15..., ze gaan van 11,80 (bij EDPnet) tot max 13,31 (bij Dommel), alleen Yabu is het duurste 14,**.fluppie schreef:Niet vergeten dat u bij Belgacom de optie 'Raw Copper' er gratis bij krijgt,als u voor (gelijk welke)alternatieve provider kiest mag u daarvoor bijna een lekkere 15€ ophoesten,of 10€ voor een Discoveryline.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
<offtopic>
mods, is het toch niet écht stilaan tijd dat jullie eens deftig ingrijpen t.o.v. hollebollegijs a.k.a Rafken, met zijn dubbele account, zijn volledig subjectief getroll en meer van dat alles? Ik begrijp best dat hij hier en daar zijn toegevoegde waarde kan hebben als officieuze helpdesk voor Belgacom-klanten, maar eerlijk gezegd ben ik dat oeverloos getroll ook meer dan beu. Het minste wat je kan doen is een van zijn accounts verwijderen, gelden de regels niet voor iedereen misschien?
Bon, en nu wachten tot bv. Goendi mij hier de les komt spellen en me omtovert tot een Belgacom-basher...
</offtopic>
mods, is het toch niet écht stilaan tijd dat jullie eens deftig ingrijpen t.o.v. hollebollegijs a.k.a Rafken, met zijn dubbele account, zijn volledig subjectief getroll en meer van dat alles? Ik begrijp best dat hij hier en daar zijn toegevoegde waarde kan hebben als officieuze helpdesk voor Belgacom-klanten, maar eerlijk gezegd ben ik dat oeverloos getroll ook meer dan beu. Het minste wat je kan doen is een van zijn accounts verwijderen, gelden de regels niet voor iedereen misschien?
Bon, en nu wachten tot bv. Goendi mij hier de les komt spellen en me omtovert tot een Belgacom-basher...
</offtopic>
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
Rafken != hollebollegijs denk ik hoor.cloink schreef:<offtopic>
</offtopic>
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik denk dat je verkeerd bent. De schrijfstijl is identiek. De inhoud is identiek. Ze werken beiden bij Belgacom. En ze vertrekken beiden nu op reis. Kan uiteraard altijd de tweelingbroer zijn...Maglor schreef:Rafken != hollebollegijs denk ik hoor.

ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Tijd voor een IPadres onderzoek door de modscloink schreef:Ik denk dat je verkeerd bent. De schrijfstijl is identiek. De inhoud is identiek. Ze werken beiden bij Belgacom. En ze vertrekken beiden nu op reis. Kan uiteraard altijd de tweelingbroer zijn...Maglor schreef:Rafken != hollebollegijs denk ik hoor.

If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik weet niet of rafken idd holle is maar hij komt in ieder geval veel aggresiever uit.
Dat ze zelfde worden en standpunt hebben omtrent belgacom is niet moeilijk te begrijpen. Ik kan me voorstellen dat er dat met alle medewerkers word gecommuniceerd wat betreft officiele standpunten van belgacom. Vandaar zelfde woorden gebruik soms
Dat ze zelfde worden en standpunt hebben omtrent belgacom is niet moeilijk te begrijpen. Ik kan me voorstellen dat er dat met alle medewerkers word gecommuniceerd wat betreft officiele standpunten van belgacom. Vandaar zelfde woorden gebruik soms
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik denk niet dat Rafken en Hollebollegijs dezelfde mensen zijn hoor. (heb wel meer dan 1 reden om dat te denken), maar ehm... Gingen we het niet niet meer op mensen pikken en het bij het onderwerp houden? Allé mannekes, Belgacom plant budgetprovider, terug bij de les!
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik ben benieuwd wat ze zullen bieden en hoe de internetmarkt hierop zal reageren. Zullen de meeste mensen voor de lage prijs gaan of zou het anti-belgacomgevoel winnen?
Na de verhoging van de Discovery line, denk ik dat dit gewoon de rebranding van hun ADSL-zonder-telefoonlijn gaat zijn.
Kwestie van hun netbeheerpositie nog wat meer te misbruiken, nu dat er wat druk zit op de budget-abos gezien de snelheids/volumeverhogingen van het afgelopen halfjaar.
Kwestie van hun netbeheerpositie nog wat meer te misbruiken, nu dat er wat druk zit op de budget-abos gezien de snelheids/volumeverhogingen van het afgelopen halfjaar.