Nieuw contact nummer dommel helpdesk!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Nikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 30 maa 2007, 09:29

subject: nieuw telefoonnummer / new contact number

vanaf 22/07 zal u onze diensten kunnen bereiken via +32 11 92 00 00 (zonaal tarief). het oude 070-nummer zal nog enkele weken in dienst blijven. het is ook niet meer mogelijk om buiten kantooruren contact op te nemen via een betaalnummer aangezien de raad van het bipt heeft beslist dat dit niet conform de belgische wetgeving is, een beslissing die wij ten zeerste betreuren aangezien we onze klanten de mogelijkheid wouden geven om ons op elk moment te kunnen contacteren.

---------------------------------------------------------------

as of 22/07 you will be able to contact our services via +32 11 92 00 00 (local rate). the old 070-number will remain active for a few weeks. it is also no longer possible to contact us outside officehours on the 0903 premium rate number since the board of the bipt has decided that this is against belgian legislation, we regret this decision because we wanted to offer our customers the possibility to contact us at any time.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

alez bon, helpdesk zal nu nog ietsje meer overspoeld worden dus :D . Zolang ze maar geen invloed geven op hun prijzen
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Super! Hopelijk zijn ze niet té in hun gat gebeten en gaat de kwaliteit er niet onder lijden! :)
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Tja moeten we daar nu blij mee zijn. Ze doen het niet voor hun klanten maar onder druk van het BIPT. Jeeujh :roll:
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Nikon schreef:subject: nieuw telefoonnummer / new contact number

vanaf 22/07 zal u onze diensten kunnen bereiken via +32 11 92 00 00 (zonaal tarief).


Mooi ! Misschien is het niet onrealistisch te stellen dat de discussie die gestart werd door localhost (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19903) er voor iets tussenzit ?

Nikon schreef:het is ook niet meer mogelijk om buiten kantooruren contact op te nemen via een betaalnummer aangezien de raad van het bipt heeft beslist dat dit niet conform de belgische wetgeving is.


Is dat wel zo of is dit een Dommel interpretatie ? Er zijn toch nog andere ISPs die buiten de gewone uren een duurder nummer hebben.[/url]
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Kijk dit is wel super mooi... TOP DOMMEL ! :-D
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

vanaf 22/07 zal u onze diensten kunnen bereiken via +32 11 92 00 00 (zonaal tarief). het oude 070-nummer zal nog enkele weken in dienst blijven. het is ook niet meer mogelijk om buiten kantooruren contact op te nemen via een betaalnummer aangezien de raad van het bipt heeft beslist dat dit niet conform de belgische wetgeving is, een beslissing die wij ten zeerste betreuren aangezien we onze klanten de mogelijkheid wouden geven om ons op elk moment te kunnen contacteren.


:? ABN??
Live life to the Max
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

regeri schreef:
vanaf 22/07 zal u onze diensten kunnen bereiken via +32 11 92 00 00 (zonaal tarief). het oude 070-nummer zal nog enkele weken in dienst blijven. het is ook niet meer mogelijk om buiten kantooruren contact op te nemen via een betaalnummer aangezien de raad van het bipt heeft beslist dat dit niet conform de belgische wetgeving is, een beslissing die wij ten zeerste betreuren aangezien we onze klanten de mogelijkheid wouden geven om ons op elk moment te kunnen contacteren.


:? ABN??


Ja. Heeft beslist is correct. De regel van het kofschip, remember?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Kleine correctie 't kofschip.
De t niet vergeten hé want anders krijgen we vreemde dingen :P . Ik spitde de tuin om?
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Hmm is goed voor de klanten, maar toch lijkt het me niet zo positief.
Ze werken denk ik al met vrij kleine marges & support personeel is duur. :?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik zie niet in hoe dat dit een invloed op het aantal personeensleden van Dommel moet hebben? Een extra telefoonnummer aan de centrale van de helpdesk koppelen duurt nog geen 2 seconden.

En iemand zei "dat de kwaliteit er maar niet onder lijdt?" haha, quality where?!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

selder schreef:En iemand zei "dat de kwaliteit er maar niet onder lijdt?" haha, quality where?!

De kwaliteit van de telefonische antwoorden was nog OK te noemen hoor (i.t.t. de kwaliteit van de antwoorden op de tickets... :roll: )
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

En nu maar hopen dat ze geen 5 euro gaan opslaan zoals ze tegenover de ombudsman voor telecommunicatie verklaard hebben.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Nu kan je ze teminste gratis bellen met voipbuster als je internet het nog doet :p. Kun je andere zaken doen op je pc terwijl je wacht :D.

dietervanb schreef:En nu maar hopen dat ze geen 5 euro gaan opslaan zoals ze tegenover de ombudsman voor telecommunicatie verklaard hebben.


Dat is zelfmoord.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

regeri schreef:
vanaf 22/07 zal u onze diensten kunnen bereiken via +32 11 92 00 00 (zonaal tarief). het oude 070-nummer zal nog enkele weken in dienst blijven. het is ook niet meer mogelijk om buiten kantooruren contact op te nemen via een betaalnummer aangezien de raad van het bipt heeft beslist dat dit niet conform de belgische wetgeving is, een beslissing die wij ten zeerste betreuren aangezien we onze klanten de mogelijkheid wouden geven om ons op elk moment te kunnen contacteren.


:? ABN??

Het is al een redelijke tijd AN (en niet meer ABN)
En wat was uw oplossing dan "heeft beslisd" ?
Mijn nederlandse spelling is misschien niet zo goed, maar wat zou het dan moeten zijn volgens u?
...
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

't Ja en als je dan al homeconnect hebt bel je al gratis naar de helpdesk op het 8888 nummer.

Maar sinds een maand of 2 dat ik bel, iedere week minstens 2 keer over de middag telkens op een andere dag en 2 keer in de namiddag ook telkens op een andere dag heb ik nooit een antwoord gehad....

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

BBB schreef:
regeri schreef:
vanaf 22/07 zal u onze diensten kunnen bereiken via +32 11 92 00 00 (zonaal tarief). het oude 070-nummer zal nog enkele weken in dienst blijven. het is ook niet meer mogelijk om buiten kantooruren contact op te nemen via een betaalnummer aangezien de raad van het bipt heeft beslist dat dit niet conform de belgische wetgeving is, een beslissing die wij ten zeerste betreuren aangezien we onze klanten de mogelijkheid wouden geven om ons op elk moment te kunnen contacteren.


:? ABN??

Het is al een redelijke tijd AN (en niet meer ABN)
En wat was uw oplossing dan "heeft beslisd" ?
Mijn nederlandse spelling is misschien niet zo goed, maar wat zou het dan moeten zijn volgens u?

ze hebben het aangepast.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Jan_B schreef:
Nikon schreef:subject: nieuw telefoonnummer / new contact number

vanaf 22/07 zal u onze diensten kunnen bereiken via +32 11 92 00 00 (zonaal tarief).


Mooi ! Misschien is het niet onrealistisch te stellen dat de discussie die gestart werd door localhost (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19903) er voor iets tussenzit ?


Ik denk niet dat het dank zij mij is dat ze nu een zonaal nummer hebben. :-)
Ze zijn al veel eerder op de vingers getikt door de Ombudsdienst en het BIPT, en nu met het verschijnen van het jaarverslag van de Ombudsdienst heb ik het in de picture geplaatst.

Volgens mij is het gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Positief nieuws , want als ik hun moest bellen met mijn discovery lijn liep het toch al wat op . :lol:
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Jammer genoeg verandert het niets aan de grond van de problemen die we steeds vaker zien het laatste jaar. Ze hebben duidelijk een tekort aan personeel.

Is er echt niemand hier geroepen om een van die vacatures in te vullen? :-)
Spijtig dat ik zo ver, in Oost-Vlaanderen, woon anders zou ik zelf geneigd zijn om een CV'ke binnen te steken.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Draco888 schreef:Jammer genoeg verandert het niets aan de grond van de problemen die we steeds vaker zien het laatste jaar. Ze hebben duidelijk een tekort aan personeel.

Is er echt niemand hier geroepen om een van die vacatures in te vullen? :-)
Spijtig dat ik zo ver, in Oost-Vlaanderen, woon anders zou ik zelf geneigd zijn om een CV'ke binnen te steken.


Liever gij dan ik...Helpdesk is toch wel de lastigste job als ict-er en de lonen liggen er niet echt hoog. Bij BGC kan je nog hogerop komen, bij dommel wellicht niet.
En dan nog overspoeld worden met telefoontjes (ze zitten al met een tekort).

De mensen die er werken werken toch ook op afstand? (waarom moet je anders zolang wachten in gesprekken)
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

een beslissing die wij ten zeerste betreuren aangezien we onze klanten de mogelijkheid wouden geven om ons op elk moment te kunnen contacteren.


Whaha! dat heb ik gehoord ja, elk moment contacteren. Je kan hen altijd PROBEREN te contacteren :p
:banana:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

op 't eerste zicht positief. maar nu mensen goedkoop kunnen bellen gaan ze veel meer telefoons krijgen. gevolg: moeilijker om iemand te pakken te krijgen, en waarschijnlijk gaat kwaliteit van telefonische support achteruit gaan. support via ticketsysteem stelt ondertussen ongeveer niets meer voor. heel lang wachten op standaard antwoordjes
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

* L-army bekijkt het telefoonnummer en heeft een binnenpretje :D *
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
kamagurka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jul 2006, 15:12

cloink schreef:
selder schreef:En iemand zei "dat de kwaliteit er maar niet onder lijdt?" haha, quality where?!

De kwaliteit van de telefonische antwoorden was nog OK te noemen hoor

Vandaar dat wanneer 2 klanten bellen met exact hetzelfde probleem (1 maand Netconnect teveel afgehouden van de bankrekening), ze beiden een ander antwoord krijgen zeker? Een andere klant heeft wel compensatie gekregen en tegen mij zeggen ze dat ze geen compensatie kunnen geven.

Ken schreef:'t Ja en als je dan al homeconnect hebt bel je al gratis naar de helpdesk op het 8888 nummer.

Ben je zeker dat 8888 een gratis nummer is, ik dacht dat het gratis nummer 7777 was.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik zei "OK", niet "schitterend" of "feilloos".
ooh. shiny.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

herinneren jullie zich nog die prijsverhoging van 3euro ofzo? zou dit mogelijk de voorbereiding zijn?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

liger schreef:herinneren jullie zich nog die prijsverhoging van 3euro ofzo? zou dit mogelijk de voorbereiding zijn?

drie drie euro was voor de limieten verhogingen en waarschijnlijk adsl2+ ;)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

icekiller2k6 schreef:
liger schreef:herinneren jullie zich nog die prijsverhoging van 3euro ofzo? zou dit mogelijk de voorbereiding zijn?

drie drie euro was voor de limieten verhogingen en waarschijnlijk adsl2+ ;)

mja da was toen van 50GB naar 75 zeker?
er zijn sindsdien veel grotere verbeteringen gebeurd zonder verdere prijsverhogingen. tis gewoon omdat die geval van BIPT in zelfde jaar gebeurd is, andere feiten heb ik niet :P
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Die prijsverhoging kwam er doordat de index verhoogd werd (dommel heeft daar het jaar voordien niet aan meegedaan) en omdat de energieprijzen stegen. Nu, als Belgacom gaat stijgen, dan denk ik dat Dommel ook zal stijgen. Indexeringen zijn misschien ook van kracht op de kosten die Dommel moet betalen aan BGC?
InnerDrive
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50

Nieuw nummer? Gaan ze nu wel opnemen ofwa??

Serieus ik heb nog altijd niemand aan de lijn gekregen na 200 oproepen naar zowel 070 als 0800 en tis ma gewoon voor men home connect te ACTIVEREN... Doos maandag gekocht en zelfs da is me nog altijd ni gelukt.

Ik raad iedereen sterk af om die doos te kopen of te bestellen tot er werkelijk iemand de telefoon oppakt bij dommel, ik hou u op de hoogte alsik iemand aan de lijn gekregen heb.
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

Al die betaalnummers zijn boerenbedrog. Laten uitschijnen dat je de goedkoopste bent, maar aan de andere kant dubbel en dik van je klanten terugpakken.

Hé, 't lijken wel onze ministers die van alles en nog wat beloven mbt de koopkracht, maar lustig het geld zien binnenkomen door de verhoging van de olieprijzen. 5 euro geven om er 10 terug te pakken.

Het BIPT mocht wel even wat sneller gereageerd hebben. Intussen zijn ongetwijfeld 100den klanten kaal geplukt door dat betaalnummer.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

kamagurka schreef:Ben je zeker dat 8888 een gratis nummer is, ik dacht dat het gratis nummer 7777 was.
Als ik van m'n homeconnect bel naar 7777 dan is het een fax?! 8888 werkt hier perfect voor de helpdesk.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Lord Utopia schreef:Die prijsverhoging kwam er doordat de index verhoogd werd (dommel heeft daar het jaar voordien niet aan meegedaan) en omdat de energieprijzen stegen. Nu, als Belgacom gaat stijgen, dan denk ik dat Dommel ook zal stijgen. Indexeringen zijn misschien ook van kracht op de kosten die Dommel moet betalen aan BGC?

wat is dat nu voor een uitleg? ze deden nooit mee met indexatie, ok. Maar dan moet je het niet "inhalen" met product met 9% (van 32,95 naar 35,95?) verhogen. Het was nooit een indexatie maar weldegelijk prijsverhoging omda tik herinner mij nog mensen algemene voorwaarden naar boven halen etc
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik geef iedereen gelijk dat die betaalnummers boerenbedrog zijn, en eigenlijk niet zouden mogen.
Het is dan ook terecht dat de overheid deze aan banden wil leggen.
Maar dan vraag ik me af waarom je een 070-nummer moet bellen als je de VRT wil contacteren, toch ook een overheidsbedrijf.
En waarom wordt bv. Carrefour niet aan banden gelegd : als je daar iets koopt moet je voor de garantie ook naar een 070 nummer bellen.
Of de helpdesk van de bank Crediteurope ?
Of de abonnementen dienst van Humo. Als je je Humo op dinsdag niet krijgt moet je naar een 070 nummer bellen, terwijl zijn het zijn die in gebreke zijn gebleven.
En zo zijn er nog vele voorbeelden. Niet alleen ISP's moeten aangepakt worden, ook de anderen !!!
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

dietervanb schreef:Ik geef iedereen gelijk dat die betaalnummers boerenbedrog zijn, en eigenlijk niet zouden mogen.
Het is dan ook terecht dat de overheid deze aan banden wil leggen.
Maar dan vraag ik me af waarom je een 070-nummer moet bellen als je de VRT wil contacteren, toch ook een overheidsbedrijf.
En waarom wordt bv. Carrefour niet aan banden gelegd : als je daar iets koopt moet je voor de garantie ook naar een 070 nummer bellen.
Of de helpdesk van de bank Crediteurope ?
Of de abonnementen dienst van Humo. Als je je Humo op dinsdag niet krijgt moet je naar een 070 nummer bellen, terwijl zijn het zijn die in gebreke zijn gebleven.
En zo zijn er nog vele voorbeelden. Niet alleen ISP's moeten aangepakt worden, ook de anderen !!!

omdat wet enkel telecom sector verplicht. Maja waarom enkel hen? dunno
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Niet alleen de telecomsector, ik heb begin dit jaar klacht neergelegd tegen een postorderbedrijf die alleen via een 070 nummer bereikbaar waren en ben in mijn gelijk gesteld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

nonkie schreef:Niet alleen de telecomsector, ik heb begin dit jaar klacht neergelegd tegen een postorderbedrijf die alleen via een 070 nummer bereikbaar waren en ben in mijn gelijk gesteld.


Kan je dit wat meer toelichten ?
Welk bedrijf ? Hoe en waar klacht ingediend ?
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

dietervanb schreef:
nonkie schreef:Niet alleen de telecomsector, ik heb begin dit jaar klacht neergelegd tegen een postorderbedrijf die alleen via een 070 nummer bereikbaar waren en ben in mijn gelijk gesteld.


Kan je dit wat meer toelichten ?
Welk bedrijf ? Hoe en waar klacht ingediend ?

Mijn vrouw had iets besteld bij Blanche porte. IK heb de betaling uitgevoerd van toen het pakketje was toe gekomen. Maar door een fout in hun facturatiesysteem kreeg ik een herinnering + herinnneringskost aan. Ik wou hen contacteren om te laten weten dat de betaling al een tijdje gebeurd was. Ik vond alleen op de factuur een 070 nummer. Ik had zoiets van het is hun fout en ik moet daar nog eens extra voor betalen. En dan heb ik test-aankoop ingeschakeld. En heb van Blanche porte hun excuses aangekregen.
Dit is nog wat ik ervan heb.

test-aankoop schreef:Geacht lid,

Wij hebben uw e - mail in goede orde ontvangen, waarvoor onze dank.

Met zeer veel aandacht nemen wij nota van uw vraagstelling, en het spijt ons te moeten vaststellen dat u problemen ondervindt naar aanleiding van de betalingsherinnering van LA BLANCHE PORTE, waarbij u evenwel reeds betaling heeft doorgevoerd.

Wij veronderstellen dan ook dat de zaak hiermee geregeld is.

Wel stellen wij inderdaad vast dat een duur betaalnummer wordt voorgesteld, wat in principe verboden is, daar de wet voorziet dat er voor het bereiken van de klantendienst een normaal betalend nummer dient te worden ten dienste gesteld voor de klant.
Afbeelding
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

Dommel heeft de boodschap wel begrepen en ik denk wel dat ze beseffen dat ze iets aan hun support zullen moeten doen.

Het is nog altijd een bedrijf en geen liefdadigheidsinstelling, dat 070 nummer was voor hen een mooi meegenomen verborgen kost.

Daar deze wegvalt hoop ik voor hun klanten, dat de support niet nog slechter zal worden ...

Als ze aanbieden in Marco ed, zullen ze wel meer support vragen gaan krijgen ...

Hopelijk loopt dit goed af
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”