Hoe kan ik in google startpagina de reeds bekeken site's verwijderen zodat ze niet meer zichtbaar worden bij het intikken van een vraag of woord bv. als ik in google "duiven" intik en ik ga de volgende keer terug op google en ik tik de "d" in dan verschijnen alle woorden die ik ervoor beginnend met een "d" heb ingetikt en dat wil ik niet meer.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Teveel naar de schoon duifkes gekeken?
Als je firefox gebruikt moet je je privégegeves uitwissen: Bovenaan in je balk naar Extra -> Privégegevens opruimen -> opgeslagen formulier- en zoekgeschiedenis / navigatiegeschiedenis
Bij IE7 moet je het windows icoontje nemen, klikken op het driehoekjes dat naar beneden wijst, komt er een lijstje tevoorschijn met als laatste "zoekgeschiedens wissen". Spreekt voor zichzelf.
Als je firefox gebruikt moet je je privégegeves uitwissen: Bovenaan in je balk naar Extra -> Privégegevens opruimen -> opgeslagen formulier- en zoekgeschiedenis / navigatiegeschiedenis
Bij IE7 moet je het windows icoontje nemen, klikken op het driehoekjes dat naar beneden wijst, komt er een lijstje tevoorschijn met als laatste "zoekgeschiedens wissen". Spreekt voor zichzelf.
-
- Erelid
Aja, als ge heel zeker wilt zijn dat álles weg is, uw OS eens herinstallerenSpecial_K schreef:
Internetbrowsers en MSN logboeken zijn een plaag voor een gezonde relatie
Ik vind dat icoontje niet bij google startpaginaLord Utopia schreef:Teveel naar de schoon duifkes gekeken? :P
-
- Erelid
dat bedoel ik:Eddy schreef: Ik vind dat icoontje niet bij google startpagina
En dan nog: ik heb zo'n tooltje dat getdataback heet en daar haal je zelfs data terug van een vers geformatteerde schijf.Lord Utopia schreef:Aja, als ge heel zeker wilt zijn dat álles weg is, uw OS eens herinstallerenSpecial_K schreef:
Het internet Afbeeldingen Maps Nieuws Discussiegroepen Gmail meer ▼BoekenLord Utopia schreef:dat bedoel ik:Eddy schreef: Ik vind dat icoontje niet bij google startpagina
Blogs
Agenda
Foto's
Documenten
en nog veel meer »
iGoogle | Aanmelden
België
Geavanceerd zoeken
Voorkeuren
Taalhulpmiddelen
Doorzoek: het internet pagina's in het Nederlands pagina's uit België
Google.be aangeboden in: Français Deutsch English
Advertentieprogramma's - Bedrijfsoplossingen - Alles over Google - Google.com in English
Maak Google uw startpagina
©2008 - Privacy
bij mij staat dat niet op mijn scherm
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Heb je met je muis al eens op de gewraakte "reeds bekeken site" gepauseerd (zonder te klikken dus) en dan op DELETE op je toetsenbord gedrukt?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ge zijt me net voor . Of met de pijltjestoetsen de term die je wilt hebben aanduiden en delete-toets.selder schreef:Heb je met je muis al eens op de gewraakte "reeds bekeken site" gepauseerd (zonder te klikken dus) en dan op DELETE op je toetsenbord gedrukt?
Eddy, gebruik je misschien Firefox?
Dan staat het onder extra, opties, privacy, privégegegevens
Met de knop nu wissen kan je alles wissen onder instellingen kan je aanvinken om dat iedere keer te doen nadat je Firefox afsluit
Met de knop nu wissen kan je alles wissen onder instellingen kan je aanvinken om dat iedere keer te doen nadat je Firefox afsluit
-
- Erelid
Ja, hetzelfde als bij mij dus...Special_K schreef:Eddy, gebruik je misschien Firefox?
-
- Plus Member
Elke avond?Lord Utopia schreef:Aja, als ge heel zeker wilt zijn dat álles weg is, uw OS eens herinstallerenSpecial_K schreef:
Probeer dat maar eens als de schijf eerst een paar maal overschreven is met random data .Special_K schreef: En dan nog: ik heb zo'n tooltje dat getdataback heet en daar haal je zelfs data terug van een vers geformatteerde schijf.
Ja, want de standaard vriendin kan daarmee overweg...Special_K schreef:En dan nog: ik heb zo'n tooltje dat getdataback heet en daar haal je zelfs data terug van een vers geformatteerde schijf.Lord Utopia schreef:Aja, als ge heel zeker wilt zijn dat álles weg is, uw OS eens herinstallerenSpecial_K schreef:
There are two types of planes : Fighters and Targets
-
- Plus Member
You never know... vriendin die bij de FBI werktstephan schreef:Ja, want de standaard vriendin kan daarmee overweg...Special_K schreef:En dan nog: ik heb zo'n tooltje dat getdataback heet en daar haal je zelfs data terug van een vers geformatteerde schijf.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
L-army schreef:Niet getrouwd, verloofd, verliefd? Een vrouw doet rare dingen als het daarop aankomt, ik spreek uit ervaring
Hell hath no fury like a woman scorned.
no offence, dat is in mijn woordenboek al geen "vriendin" meerL-army schreef:Niet getrouwd, verloofd, verliefd? Een vrouw doet rare dingen als het daarop aankomt, ik spreek uit ervaringstephan schreef:Ja, want de standaard vriendin kan daarmee overweg...
Trouwens, we hebben hier toch ook een man/vrouw ratio van 4/1 en wij doen development
There are two types of planes : Fighters and Targets
-
- Erelid
en uw eigen was strijken of eens uw living stofzuigen niet mannelijk meer?stephan schreef:
no offence, dat is in mijn woordenboek al geen "vriendin" meer