Osirius outlook backup 3.0

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik heb daarstraks het programma outlook backup 3.0 gekocht van osirius.
Heb op mijn pc een volledige backup gemaakt van ms outlook 2007 en deze proberen te importeren op mijn laptop met hetzelfde besturingssysteem (win xp pro sp3) en dezelfde versie van outlook.
Het enige dat hij heeft hersteld is mijn email account en dan nog met de verkeerde poorten. Mails worden niet geimporteerd of toegevoegd.
Het programma geeft wel aan dat de restore succesvol was.
Ik gebruik voor image backups van systemen true image 11, deze heeft ook een functie voor een volledige outlook te backuppen maar werkt ook niet.
Heeft er iemand hier ervaring mee of een alternatief?
Ik weet dat je via ms outlook mails kan exporteren en importeren maar voor mij zou het handiger zijn dat de accounts en de instellingen mee kunnen overgezet worden.

Bedankt bij voorbaat.
Afbeelding
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

Je kan je mailboxen naar een goed herkenbare plaats verplaatsen (.pst-files). En die kan je dan via een image backuppen.

Dit kan je doen via start - control panel - mail - en dan de button data-files.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Kartouch schreef:Je kan je mailboxen naar een goed herkenbare plaats verplaatsen (.pst-files). En die kan je dan via een image backuppen.

Dit kan je doen via start - control panel - mail - en dan de button data-files.
En zijn dan de instellingen en accounts ook gebackupt? Denk het niet. Ik kan perfect van mijn pst file een backup maken maar bij mij is het te doen dat alles zoals mails, accounts, en programma instellingen gebackupt worden.
Maar toch bedankt. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”