Pagina 1 van 1

Dommel & comfortdiensten

Geplaatst: 14 jul 2008, 18:05
door naajk
Dommel maakt 'reclame' op hun website bij het Homeconnect abonnement met de zogenaamde comfortdiensten :


Alle comfortdiensten gratis zoals bv. nummer-weergave, uitgebreid antwoordapparaat, doorschakeling, signaal tweede oproep, …

Kan er mij iemand vertellen hoe ik bvb de nummer-weergave van de oproeper kan te zien krijgen of hoe ik het antwoorapparaat kan activeren?

Geplaatst: 14 jul 2008, 18:24
door Fluppeke
Als ik me niet vergis zit er in de homelink software een aantal opties om dergelijke dingen in te schakelen.

Ik word deze week aangesloten .. spreek dus niet uit ervaring maar ik heb het ergens op dit forum zien staan in enkele screenshots (zoek mr even naar een topic met screenshots in op dit forumonderdeel)

Geplaatst: 14 jul 2008, 19:13
door frado
die screens werken btw niemeer;)

Geplaatst: 14 jul 2008, 19:58
door naajk
frado schreef:die screens werken btw niemeer;)


Mijn Homeconnect software doet het ook (weeral) niet meer.
Ik kan me toch niet herinneren dat het in de Homeconnect software mogelijk was...iemand?

Software-update

Geplaatst: 14 jul 2008, 21:04
door calimero
Ik heb vorige week met Dommel aan de lijn gehangen ivm enkele problemen hier, en daarbij ook nog het een en ander gevraagd, dit tot dat mijn pa|go-krediet opgebeld was. (AAn 3€ de minuut gaat dit vlug)

Ben onderandere te weten gekomen dat het normaal is dat de homeconnect software niet helemaal correct werkt. Zeker aan het tabblad van de lijninstellingen. Hier wordt aan gewerkt zeggen ze en de komende 2 weken kunnen we een software-update verwachten, waarbij we terug aan de instellingen van onze telefoon kunnen werken.

Nu geeft dit tabblad een foutmelding.

Ook zal de login voor klanten op de website zelf bijgewerkt worden. Alles moet nog geupdated worden.

Nummerweergave werkt bij mij. Ook heb ik de eerste keer in het tabblad lijninstellingen enkele opties kunnen aanvinken waarbij er niet meer kan gebeld worden nr buitenlandse en betaalnummers. Jammer genoeg zijn die functies nu onbereikbar tot de update.

lijninstellingen

Geplaatst: 14 jul 2008, 21:22
door calimero
Het tabblad lijninstellingen werkt weer in de dommelsoftware!

Voorlopig kan je alleen nog maar signaal 2de oproep, doorschakeling, budget , geblokkeerde nummers en nummerwergave bewerken.

Nog geen antwoordapparat ter beschikking.

Geplaatst: 14 jul 2008, 21:33
door kawe
het is wel vreemd
ik heb 2 telefoons, op de ene GEEN nummerweergave en op de andere WEL,(vroeger met BGC op alle 2) zou mij verwonderen dat het iets met de soft te maken heeft
die ene tel geeft zelfs verschillende keren een andere tijd aan.
vroeger kon ik met die ene tel SMS ontvangen, weet niet of dat nu ook nog kan, want kan nog niet gebeld worden door GSM (Mobistar) wel al door een BGC nummer


heb nog iets te vragen

op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]

want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"

Geplaatst: 14 jul 2008, 21:35
door calimero
ik kan al gebeld worden door een proximus en bgc nummer. De rest nog niet gecontroleerd.

Geplaatst: 14 jul 2008, 21:47
door b012145214
kawe schreef:heb nog iets te vragen

op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]

want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"

als je klant bent bij dommel kan je een "@dommel.be" aanmaken, maar met homeconnect, waar je (binnekort) je eigen domein kan aanmaken, kan je dan een "@domeindatjegekozenhebt.be" aanmaken

Geplaatst: 14 jul 2008, 21:51
door calimero
b012145214 schreef:
kawe schreef:heb nog iets te vragen

op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]

want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"

als je klant bent bij dommel kan je een "@dommel.be" aanmaken, maar met homeconnect, waar je (binnekort) je eigen domein kan aanmaken, kan je dan een "@domeindatjegekozenhebt.be" aanmaken


Dit "@domeindatjegekozenhebt.be" zal nog enkele weekjes duren. HEb voorlopig via homeconnect een "@dommel.be" aangemaakt. Dit tot de overschakeling.

Geplaatst: 14 jul 2008, 21:53
door calimero
kawe schreef:heb nog iets te vragen

op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]

want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"


Kan je niet via webmail van skynet versturen?
Of maak gewoon een "@dommel.be"-mail aan en configureer je mailbox. Dan kan je terug verzenden!

Geplaatst: 15 jul 2008, 08:46
door cloink
b012145214 schreef:kan je dan een "@domeindatjegekozenhebt.be" aanmaken

<slightly offtopic>
Even iets doorgeven dat ik pas zelf redelijk recent ontdekt heb... :oops:

Als je een voorbeelddomein wil gebruiken op publieke plaatsen (lees: waar spambots aankunnen), dien je example.com (of .net/.org) te gebruiken. Deze domeinnamen zijn eigendom van ICANN en specifiek bedoeld om te gebruiken als... voorbeeld. ;) Zo bezorg je de eigenaar van "domeindatjegekozenhebt.*" geen onnodige spam. :)

(al is dit specifieke domein nu wel (nog) niet geregistreerd, maar soit...)
</slightly offtopic>