Pagina 1 van 1
Toegang tot mijn.scarlet.be is je tijdelijk ontzegd
Geplaatst: 07 jul 2008, 22:06
door karine
Iemand deze melding al gehad ?
Toegang tot mijn.scarlet.be is je tijdelijk ontzegd omdat je teveel op korte tijd aanlogt, probeer later opnieuw.
Heb twee weken geleden ingelogd in mijn.scarlet en wou dat gisteren nog eens doen.
Kreeg echter al 2 dagen na elkaar deze melding.
Geplaatst: 07 jul 2008, 22:34
door wds900
De login bovenaan de hoofdpagina werkt inderdaad niet meer.
Je geraakt er wel via 'Ik ben al klant' > 'het beheer van je abonnement'
http://www.scarlet.be/customercare/
Geplaatst: 07 jul 2008, 22:51
door karine
Bedankt, opgelost.
Geplaatst: 08 jul 2008, 08:02
door C1nder
Dit kreeg ik ook enkele dagen geleden. We geraakten zelfs helemaal niet op internet. Na even te bellen, ging het wel terug. Maar ineens zitten we maar op 2 mbit. Bij Scarlet zeggen ze dat alles in orde is en dat we op 3.3 mbit geconnect zijn

Dit was trouwens net na de onweders vorige week. Ik ga nog eens bellen.
Geplaatst: 13 jul 2008, 19:04
door tooslow
C1nder schreef:Dit kreeg ik ook enkele dagen geleden. We geraakten zelfs helemaal niet op internet. Na even te bellen, ging het wel terug. Maar ineens zitten we maar op 2 mbit. Bij Scarlet zeggen ze dat alles in orde is en dat we op 3.3 mbit geconnect zijn

Dit was trouwens net na de onweders vorige week. Ik ga nog eens bellen.
Ik heb dat eens gehad in maart na onweders dat het internet gedurende een week niet al te goed was. Geen idee of er een verband was/is maar het valt me op dat het soms wel eens gebeurd na een onweder. Misschien louter toeval.
Dat bellen enzo .. tja gewoon even wachten en het komt vaak vanzelf in orde. Ik heb de indruk dat de meeste mensen te veel en te snel bellen naar hun isp als ze even een dag geen internet hebben.
Ik heb gemerkt dat wachten meestal de beste oplossing is en dat het vanzelf opgelost raakt.
Geplaatst: 15 jul 2008, 14:44
door Sven.VdS
True ...
Wat ook helpt is iemand in de buurt kennen die dezelfde provider heeft ... dan bel je die gewoon eventjes op. Ligt het internet daar ook uit moet je niet liggen uitzoeken of het aan je eigen installatie ligt.