De dame aan de telefoon wist mij te vertellen dat dit in de loop van de dag ging in orde gebracht worden, wat ze precies moesten doen heeft ze niet gezegd.
Het is nu 5uur en er was nog altijd niets veranderd, ik bel dus terug naar de helpdesk.
Deze keer vertelt een mijnheer mij dat het nog niet geactiveerd is en dat er een afspraak met een technieker geboekt is binnen twee weken.(waar ik nog niets van wist)
Als ik vraag waarom er een technieker moet langs komen dan kan hij mij dat niet vertellen want het gaat uit van de technische dienst.
Als ik vraag om mij door te verbinden met iemand van de technische dienst dan is dat ook niet mogelijk.
Uit de speedtest blijkt dat er al BGC Plus klanten zijn overgeschakeld naar 12mbps, dus het lijkt al mogelijk.
Iemand een idee waarom deze technieker zou moeten langs komen?
De 'activatie' is toch mij verzetten van dslam in de centrale en op een ADSL2+ profiel plaatsen?
Jammer dat de dame zich vergist heeft nog minstens 2 weken wachten nu
