Netconnect + telefonie ==> Homeconnect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
lugho
Starter
Starter
Bedankt: 2 keer

Ik heb Dommel gecontacteerd met de vraag of ik ook van de onbeperkte downloads van homeconnect kan gebruik maken gezien ik ook bij hen telefonie doe door middel van een Fritz!Box van hun.
Dit was het antwoord:
Geachte,

Binnenkort zullen alle fritzbox gebruikers een mail ontvangen met de nodige uitleg om over te schakelen naar het homeconnect abonnement.

Alvast bedankt.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter

a schedom nv/sa service
Weet er iemand hier meer over? Het zal wel een beetje duurder uitkomen dan wat ik nu heb (dommel Netconnect + discovery Line) maar om die limiet weg te krijgen heb ik het er wel voor over.

Groeten,

Ludo
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

lugho schreef:Ik heb Dommel gecontacteerd met de vraag of ik ook van de onbeperkte downloads van homeconnect kan gebruik maken gezien ik ook bij hen telefonie doe door middel van een Fritz!Box van hun.
Dit was het antwoord:
Geachte,

Binnenkort zullen alle fritzbox gebruikers een mail ontvangen met de nodige uitleg om over te schakelen naar het homeconnect abonnement.

Alvast bedankt.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter

a schedom nv/sa service
Weet er iemand hier meer over? Het zal wel een beetje duurder uitkomen dan wat ik nu heb (dommel Netconnect + discovery Line) maar om die limiet weg te krijgen heb ik het er wel voor over.

Groeten,

Ludo
hmm discovery is 10euro, netconnect is 36euro dat is dan 46euro al.. hoeveel kost dat fritz telefonie gedoe per maand...?
lugho
Starter
Starter
Bedankt: 2 keer

Ik betaal enkel mijn gesprekken. Ik betaal geen abonnementskosten.

Groeten,

Ludo
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

inderdaad.. dan wordt het 4euro duurder :) maar krijg je wel 12mbits (onder activatiekosten bij) en unlimited...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”