Even een pluim voor hun klantenservice
Geplaatst: 03 jul 2008, 09:12
Door mijn eigen dikke schuld had ik twee facturen niet betaald. Mijn account werd op "opgeschort" geplaatst.
Ik ben zeer sterk afhankelijk van het internet.
Gisteren heb ik deze facturen via netbanking van bij een vriend betaald.
Deze morgen contact opgenomen met hun klantendienst en de situatie uitgelegd, mij ook geëxcuseerd.
De operator was onmiddellijk bereid om mijn account voor 36 uur terug te activeren in afwachting van de aankomst van mijn overschrijving.
Was minuten later was mijn acount terug actief.
Dank je wel Dommel.
Ik ben zeer sterk afhankelijk van het internet.
Gisteren heb ik deze facturen via netbanking van bij een vriend betaald.
Deze morgen contact opgenomen met hun klantendienst en de situatie uitgelegd, mij ook geëxcuseerd.
De operator was onmiddellijk bereid om mijn account voor 36 uur terug te activeren in afwachting van de aankomst van mijn overschrijving.
Was minuten later was mijn acount terug actief.
Dank je wel Dommel.