Door mijn eigen dikke schuld had ik twee facturen niet betaald. Mijn account werd op "opgeschort" geplaatst.
Ik ben zeer sterk afhankelijk van het internet.
Gisteren heb ik deze facturen via netbanking van bij een vriend betaald.
Deze morgen contact opgenomen met hun klantendienst en de situatie uitgelegd, mij ook geëxcuseerd.
De operator was onmiddellijk bereid om mijn account voor 36 uur terug te activeren in afwachting van de aankomst van mijn overschrijving.
Was minuten later was mijn acount terug actief.
Dank je wel Dommel.
Even een pluim voor hun klantenservice
-
- Pro Member
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Inderdaad, mag ook wel eens gezegd worden.
Langs de andere kant... ik denk niet dat het de bedoeling is om steeds een topic op te starten wanneer de klantenservice iets goed of iets slecht doet want je zal zien dat deze topic weer uitdraait op een discussie tussen mensen met goede ervaringen en mensen met slechte ervaringen over Dommel, met weer een hele hoop gezever erbij...
Langs de andere kant... ik denk niet dat het de bedoeling is om steeds een topic op te starten wanneer de klantenservice iets goed of iets slecht doet want je zal zien dat deze topic weer uitdraait op een discussie tussen mensen met goede ervaringen en mensen met slechte ervaringen over Dommel, met weer een hele hoop gezever erbij...