Even een pluim voor hun klantenservice

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gesloten
gdornez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 mar 2007, 20:27
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

Door mijn eigen dikke schuld had ik twee facturen niet betaald. Mijn account werd op "opgeschort" geplaatst.
Ik ben zeer sterk afhankelijk van het internet.
Gisteren heb ik deze facturen via netbanking van bij een vriend betaald.
Deze morgen contact opgenomen met hun klantendienst en de situatie uitgelegd, mij ook geëxcuseerd.
De operator was onmiddellijk bereid om mijn account voor 36 uur terug te activeren in afwachting van de aankomst van mijn overschrijving.
Was minuten later was mijn acount terug actief.
Dank je wel Dommel.
__________________________

Met vriendelijke groeten,

Geert
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Das fijn om dit ook eens te vernemen vind ik dan al die slechte reclame van de voorbije dagen - weken ;-)
Ben ook reuze content van dommel ;-)

2de pluim dus 8)
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Inderdaad, mag ook wel eens gezegd worden.

Langs de andere kant... ik denk niet dat het de bedoeling is om steeds een topic op te starten wanneer de klantenservice iets goed of iets slecht doet want je zal zien dat deze topic weer uitdraait op een discussie tussen mensen met goede ervaringen en mensen met slechte ervaringen over Dommel, met weer een hele hoop gezever erbij...
gdornez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 mar 2007, 20:27
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

Dan mag deze topic voor mij gesloten worden.
__________________________

Met vriendelijke groeten,

Geert
Gesloten

Terug naar “Dommel”