Netwerk probleem (pje ?)

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb juist vastgesteld dat ik terug hetzelfde probleem heb als een paar jaar geleden toen in ik mijn netwerkje opstartte.
Ik heb het toen opgelost gekregen maar ik kan mij om de duivel niet meer herinneren hoe ik het geflikt heb.

Probleem:

- De router ziet mijn drie PCs en alle verbindingen zijn OK
- PC1 (mijn nieuwe PC) kan mappen van PC2 en van PC3
- PC3 kan mappen van PC1 en van PC2
- PC2 ziet gewoon niets van wat er op het netwerk zit (kan wel de netwerkprinter aanspreken)

Help :cry:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Personal firewall toestanden, overijverige antivirus (met ingebouwde firewall), ... zijn klassiekers.
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

r2504 schreef:Personal firewall toestanden, overijverige antivirus (met ingebouwde firewall), ... zijn klassiekers.
Alles wat antivirus en zo betreft nagekeken (uitgezet en herprobeerd) maar niets gevonden.
Dan in de console van de router beginnen proberen (lees prutsen) met desastreuze gevolgen.

Door een of andere verkeerde beweging geraak ik nu niet meer in de console, router gereset maar 'in vain'.

Onder mijn voeten gehad van de vrouw omdat ze niet meer op het internet kon, ik beetje gevloekt, gans het zaakje in een plastiekzak gedaan en naar Guy, mijn PC-boer, gevoerd.

Ik mag nu 's avonds niet meer op mijn PC omdat ik nu maar op één PC nog internet heb. PC in beslag genomen door de missis :cry:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”