Pagina 1 van 2
Dommel is over en out hier
Geplaatst: 28 jun 2008, 14:50
door Rimson
Nu sinds november 2007 zit ik al te vragen om op netconnect te komen ipv netconnect +
der zijn hier wellicht nog topics over terug te vinden.
Ik ben dus tot mei alles mooi blijven betalen van de netconnect+ in de hoop creditnota's te mogen ontvangen
in maart is de factuur van de omschakeling 20€ gebeurd maar toch blijven de facturen van netconnect+ komen.
Ik heb dus de betalingen stopgezet... en zonder enige herinnering of melding hebben ze mij donderdag op suspended gezet.
Ik heb dus gebeld naar die klootzakken en serieus furieus gereageerd.
Waarna dat ik excuses kreeg aangeboden en de lijn terug actief gezet werd.
Gisteren (de f*** smeerlappen) om 18u58 hebben ze mij terug suspended gezet.
Handig nietwaar ? In het weekend kan ik daar niemand bereiken.
Nu zijn ze erover gegaan.
Ik meen het als ik zeg dat ze van VEEEEEEEEEEEEL geluk mogen spreken dat ze in landen zitten en niet dichter bij mij in de buurt van ik zou ongelukken doen.
IK ga heel dien rommel van dommel

opzeggen.
Alles ging goed tot ge iets van die mannen wilt gedaan krijgen (ander abo / informatie over diensten / zelf gewoon simpele communicatie met die klootzakken is langs geen kanten mogelijk... altijd maar ja ja meneer en daarna de boel terug afsluiten)
Alles wat hier komt is al in behandeling bij de ombudsdienst welke mij kon vertellen dat dit niet de eerste klacht is voor dommel over zoiets.
Ik raad dus eigenlijk iedereen af van dommel te nemen.
100gb transfer is enorm tof, maar ow wee als er ooit iets niet werkt of ge iets wilt veranderen... dan zedde gezien.
Ik ga op mijn gemak van het aanbod van skynet profiteren met belgacom TV, die kan ik tenminste in het weekend bereiken...
trouwens op dommel hun 0903 nummer neemt nooit iemand op (24/7 zeggen ze dan)
Bij deze wees gewaarschuwd
// Mod edit door L-army: Ik heb je topic onderwerp aangepast mits dergelijke koosnaampjes in geen geval als positief bekeken worden. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat je boos bent, maar we kunnen nog altijd volwassen blijven hoop ik. Zie pagina 2 voor meer info.
Geplaatst: 28 jun 2008, 14:56
door Rimson
Aja btw ik ben dit vanbij mijn ouders aan het posten ... van een telenet verbinding
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:01
door icekiller2k6
idd dat is wel erg >>, zelfde als margaas ceurrix weet allang niet mer wie wie is dus..
erg jammer....
en idd support tijdens het weekend kun je niet echt op vertrouwen....
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:02
door Fireblade
Na de vlaag van 'dommel weze geprezen' nu de nieuwe rage: dommel is rommel.
Heb je al eens geprobeerd om de ombudsdienst voor telecommunicatie aan te spreken? Die zouden je waarschijnlijk al veel verder geholpen hebben dan dat je hier dommel zit te bashen.
EDIT: had niet gezien dat je voor je eigen probs zorgt, niet betalen is niet krijgen, zo simpel is 't .
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:05
door Lord Utopia
Moet er krachttaal gebruikt worden? Mis je iets in je leven of schiet je te kort ergens anders?
Ipv van direct stop te zetten, zou je beter je facturen betaald hebben en in geval van gelijk, gewacht hebben tot ze het teruggestort hebben. Manee, ge moet weer de grote Jean-Jaques uithangen he.
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:11
door Tommyboy3
Ik zit hier niets mee in. Je betaalt je facturen niet dus je wordt afgesloten.
Heel simpel, niks aan te veranderen.
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:15
door ubremoved_539
Tommyboy3 schreef:Ik zit hier niets mee in. Je betaalt je facturen niet dus je wordt afgesloten.
Heel simpel, niks aan te veranderen.
Dat je na 6 maanden nog steeds geen aanpassing hebt kan je ook moeilijk goedpraten. De vraag is natuurlijk hoe je uit zo'n impassie geraakt ?
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:18
door dean3009
Ik heb nog nooit (nee echt) problemen gehad met Dommel. Boostpack opgezegd via e-mail... Dit was na een paar (2 à 3) al in orde... Ook de facturen waren direct in orde... Ik heb ook nog geen enkele second downtime gehad (enkel toen ze hier die ROPs aan het plaatsen waren, een kwartiertje, was Belgacom hun fout

).. Dit was wel anders bij Telenet

Bij Telenet kon je soms wel een dag downtime hebben...
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:29
door MJ
Rimson, is het niet mogelijk dat je hebt moeten wachten tot je jaarcontract om was om over te schakelen van netconnect+ naar netconnect? Dat is dan in Maart gebeurt. Als je dan nog facturen krijgt van netconnect+ ja dan is er waarschijnlijk iets fout in hun systeem en dan had je toen al moeten bellen ipv je betalingen stop te zetten want dat is vragen voor extra problemen eh

Geplaatst: 28 jun 2008, 15:33
door ubremoved_539
MJ schreef:Rimson, is het niet mogelijk dat je hebt moeten wachten tot je jaarcontract om was om over te schakelen van netconnect+ naar netconnect?
Zelfs dan is het aan Dommel om de klant hierover te informeren... en als we eerlijk zijn dan blijkt dat af en toe toch ernstig fout te gaan bij Dommel. Trouwens fouten gebeuren overal (ik kan er ook van meespreken bij Telenet), maar het mag geen 6 maanden duren.
Feit is wel dat je door niet te betalen altijd gezien bent... en dat weet je op voorhand.
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:36
door liger
Tommyboy3 schreef:Ik zit hier niets mee in. Je betaalt je facturen niet dus je wordt afgesloten.
Heel simpel, niks aan te veranderen.
hij heeft overschakeling betaald dus in princiepe moet hij niks van netconnect + betalen
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:39
door silentkiller
ik kan heel goed begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Naar mijn inziens is dit een fout van dommel en hopelijk heb ik het nooit aan de hand.
Toch vind ik dat je je frustratie een beetje beter had moeten verwoorden. Schelden hoort hier niet thuis ..
Geplaatst: 28 jun 2008, 15:46
door dendemen2004
jonge ga ergens anders zeveren, ik raad IEDEREEN AAN om dommel te nemen

Geplaatst: 28 jun 2008, 16:02
door broli
Hij heeft gelijk hoe kwaad hij ook mocht zijn toen hij die post maakte. Dit is al vele keren bewezen. Alles draait goed en wel tot je een probleem hebt dan wordt het hel.
Ik heb zo'n 200€ uit moeten geven aan onnodige kosten van zowel de incompetentie van dommel als bgc. Dommel moet serieus hun shit bijéén rapen en hun klantenservice heropbouwen.
Geplaatst: 28 jun 2008, 16:22
door brooklyn
Ik heb nu 13 maanden dommel, nog geen seconde miserie gehad alles werkt perfect.
Geplaatst: 28 jun 2008, 17:42
door TomG
Het tij is precies gekeert. Straks kan Belgacom alle nieuwe aansluitingen niet meer volgen.

Geplaatst: 28 jun 2008, 17:56
door svenska
Heb hier al sinds februari 2006 Dommel en ook nog nooit problemen mee gehad
Ik kijk volop uit naar de snelheidsverhoging vanaf overmorgen

Geplaatst: 28 jun 2008, 18:04
door BBB
Svekke schreef:
Ik kijk volop uit naar de snelheidsverhoging vanaf overmorgen

Was dat niet vanaf 1juli ?
Ik wordt overmorgen aangesloten dan heb ik waarschijnlijk ineens de "verhoogde" snelheid (in mijn geval zal ik niet veel merken vrees ik, doordat ik te ver van de centrale zit)
Geplaatst: 28 jun 2008, 18:05
door svenska
Ahja inderdaad, 1 juli is dinsdag

Geplaatst: 28 jun 2008, 20:57
door SniFManS
Mag ik eens vragen hoe je het aangevraagd hebt om van netconnect + naar netconnect te gaan ? Veel mensen vergeten immers dat voor zulke zaken het van belang is dat men aangetekend een brief van bekent maken moet sturen ( dus vermelding wat je wil ) Dit is juist het zelfde als je een einde wil maken aan je contract, dan is het ook verstandig dit aangetekend te versturen ! Nooit geen zever en dan worden je rechten wel echte rechten en geen woorden zoals nu het geval is .Met wat mails te sturen naar de helpdesk ga je zeker niet ver komen. Het enige wat zij als service hadden kunnen bieden is de uitleg wat je had moeten ondernemen.
Geplaatst: 28 jun 2008, 21:42
door bf62
Rimson schreef:Ik heb dus gebeld naar die klootzakken en serieus furieus gereageerd.
jouw taaltje klinkt marginaal, ga maar snel naar je skynet vriendjes

Geplaatst: 28 jun 2008, 21:58
door Prototype
bf62 schreef:
jouw taaltje klinkt marginaal, ga maar snel naar je skynet vriendjes

Omdat hij kwaad is op domme l moet hij maar bij skynet gaan?
Raar ras ze die dommel fans.

Geplaatst: 28 jun 2008, 22:06
door icekiller2k6
Prototype schreef:bf62 schreef:
jouw taaltje klinkt marginaal, ga maar snel naar je skynet vriendjes

Omdat hij kwaad is op domme l moet hij maar bij skynet gaan?
Raar ras ze die dommel fans.

auwie gat in uw cultuur 'marginaal' massa downloader... margot.. belletje?

Geplaatst: 29 jun 2008, 13:36
door Rimson
Sniffie schreef:Mag ik eens vragen hoe je het aangevraagd hebt om van netconnect + naar netconnect te gaan ? Veel mensen vergeten immers dat voor zulke zaken het van belang is dat men aangetekend een brief van bekent maken moet sturen ( dus vermelding wat je wil ) Dit is juist het zelfde als je een einde wil maken aan je contract, dan is het ook verstandig dit aangetekend te versturen ! Nooit geen zever en dan worden je rechten wel echte rechten en geen woorden zoals nu het geval is .Met wat mails te sturen naar de helpdesk ga je zeker niet ver komen. Het enige wat zij als service hadden kunnen bieden is de uitleg wat je had moeten ondernemen.
aanvraag is gebeurd door middel van 2 telefoons 3 mails en 1 fax (met bevestiging van ontvangst in december)
overschakeling betaald eind februari/begin maart.
Tot 2 maand geleden al hun 63€ facturen betaald tot het na de 100e telefoon en mail mij teveel begon te worden.
Aan ieder die tevreden is over dommel, wacht maar af ... Vroeg of laat wil je iets van hun en zal het rommel worden.
Ik ben geduldig genoeg geweest, mijn 12 maand van het contract was afgelopen op december 2007
dus over dien zever moet gulder ook neit afkomen.
Ik heb de ombuds dienst reeds een maand geleden ingeschakeld, het is nu aan hun.
Geplaatst: 29 jun 2008, 13:38
door Rimson
bf62 schreef:"Ik heb dus gebeld naar die klootzakken en serieus furieus gereageerd."
jouw taaltje klinkt marginaal, ga maar snel naar je skynet vriendjes

Marginaal ? wacht tot jij eens 6-7 maanden aan een stuk problemen hebt met dommel, nekeer zien of uwen sig dan niet zal veranderen.
Geplaatst: 29 jun 2008, 13:40
door Rimson
Lord Utopia schreef:Moet er krachttaal gebruikt worden? Mis je iets in je leven of schiet je te kort ergens anders?
Ipv van direct stop te zetten, zou je beter je facturen betaald hebben en in geval van gelijk, gewacht hebben tot ze het teruggestort hebben. Manee, ge moet weer de grote Jean-Jaques uithangen he.
op dit moment is er 4*28 euro teveel betaald geweest => 112€
- de 2 facturen die ik nog opensta => 70 euro
mogen ze me nog 42€ terug storten.
Wachten tot ze terugbetalen ? Hoe naief kan je worden

Geplaatst: 29 jun 2008, 13:43
door Rimson
silentkiller schreef:ik kan heel goed begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Naar mijn inziens is dit een fout van dommel en hopelijk heb ik het nooit aan de hand.
Toch vind ik dat je je frustratie een beetje beter had moeten verwoorden. Schelden hoort hier niet thuis ..
Frustratie ? hoe noemen we het volgende
mij afsluiten om 18.58 op donderdag,
ik donderdag bellen om rechtzetting, ik krijg verontschuldigingen en wordt terug opengezet met de belofte binnen de dag die facturen aangepast te zien.
Vrijdag om 18.58 (terug heel kort voor 19 uur niet meer te bereiken daarna) terug afgesloten, dit voor een weekend....
Dit is pure pesterij van hun kant.
Geplaatst: 29 jun 2008, 13:43
door Rimson
trouwens terug van bij mijn ouders op hun telenet verbinding.
Geplaatst: 29 jun 2008, 13:44
door margaaas
Rimson schreef:silentkiller schreef:ik kan heel goed begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Naar mijn inziens is dit een fout van dommel en hopelijk heb ik het nooit aan de hand.
Toch vind ik dat je je frustratie een beetje beter had moeten verwoorden. Schelden hoort hier niet thuis ..
Frustratie ? hoe noemen we het volgende
mij afsluiten om 18.58 op donderdag,
ik donderdag bellen om rechtzetting, ik krijg verontschuldigingen en wordt terug opengezet met de belofte binnen de dag die facturen aangepast te zien.
Vrijdag om 18.58 (terug heel kort voor 19 uur niet meer te bereiken daarna) terug afgesloten, dit voor een weekend....
Dit is pure pesterij van hun kant.
Welkom in fabeltjesland en de club der ontevreden foutmarcheerders.

Geplaatst: 29 jun 2008, 13:49
door devilkin
Rimson schreef:mij afsluiten om 18.58 op donderdag,
ik donderdag bellen om rechtzetting, ik krijg verontschuldigingen en wordt terug opengezet met de belofte binnen de dag die facturen aangepast te zien.
Vrijdag om 18.58 (terug heel kort voor 19 uur niet meer te bereiken daarna) terug afgesloten, dit voor een weekend....
Dit is pure pesterij van hun kant.
Neen, eerder een probleem van een (volledig?) geautomatiseerd betalingsverwerkingssysteem...
Geplaatst: 29 jun 2008, 13:54
door Robbe
Rimson schreef:Dit is pure pesterij van hun kant.
Het zou ook wel puur het gevolg kunnen zijn van wie ge bij Dommel te spreken krijgt of wie er zich op dat moment mee bezig is. Want ik heb er ook al gemerkt dat ge soms bijzonder lang moest wachten om iets eenvoudig gedaan te krijgen en dat als je de juiste persoon aan de lijn krijgt het plotseling binnen de minuut geregeld is. Persoonlijk betwijfel ik dat ze zich bij Dommel bezig houden met pesterijen, maar dat de interne communicatie niet altijd echt optimaal lijkt te gaan waardoor je wel de indruk krijgt dat ze je pesten.
Geplaatst: 29 jun 2008, 14:27
door liger
devilkin schreef:Rimson schreef:mij afsluiten om 18.58 op donderdag,
ik donderdag bellen om rechtzetting, ik krijg verontschuldigingen en wordt terug opengezet met de belofte binnen de dag die facturen aangepast te zien.
Vrijdag om 18.58 (terug heel kort voor 19 uur niet meer te bereiken daarna) terug afgesloten, dit voor een weekend....
Dit is pure pesterij van hun kant.
Neen, eerder een probleem van een (volledig?) geautomatiseerd betalingsverwerkingssysteem...
van een SLECHTE gautomatiseerd systeem. Normaal wordt er altijd feature ingebouwd om van alles te veranderen.
Geplaatst: 30 jun 2008, 09:08
door Rimson
Ik ga nu bellen om meer uitleg...
Geplaatst: 30 jun 2008, 09:37
door Rimson
voor 24 uur opengezet, en tegen dan moeten de betalingen gebeurd zijn.
Kan ik er volgens jullie op rekenen dat ze creditnota's zullen maken en geld terugsturen ?
Geplaatst: 30 jun 2008, 10:04
door margaaas
Als je betaalt ,openen ze uw internet.
En of hun automaat kredietnota's kan (mag,wil,zal) maken,daar heb ik mijn twijfels over.
Volgens dat ik al gelezen en ondervonden heb ,kan hun automaat niet veel.
Het teveel betaalde zal je waarschijnlijk met de hulp van de ombudsman te pakken moeten krijgen
Je kan het hen eens duidelijk per email vragen ,dan staat hun antwoord op papier.

Geplaatst: 30 jun 2008, 10:29
door ljd
Een klantenstop zouden ze beter eerst doen en alle huidige problemen oplossen. Ik ben heel tevreden over Dommel, maar er zijn de laatste tijd toch meer mensen met probleempjes.
Geplaatst: 30 jun 2008, 11:04
door Ylon
ljd schreef:Een klantenstop zouden ze beter eerst doen en alle huidige problemen oplossen. Ik ben heel tevreden over Dommel, maar er zijn de laatste tijd toch meer mensen met probleempjes.
Volledig mee akkoord. Een wachtlijst systeem kan de reputatie van dommel redden IMHO.
Geplaatst: 30 jun 2008, 16:27
door a3ke
Zoals bij zovele ISP's , alles en iedereen is goed op zich zolang er geen problemen zijn allerhande
Is zo bij Telenet geweest , is zo bij BCG en spijtig genoeg ook bij dommel
Hier ook nog een paar dingskes lopen dat niet door de beugel kunnen ivm dommel maarja , oftewel ist pokkeduur muziekske beluisteren oftewel zijnt tickets die ZEKER TENLAATSTE 5 werkdagen na melding worden beantwoord
En als ze snel antwoorden sorry hoor , I'm getting the copy paste feeling
Geplaatst: 30 jun 2008, 16:39
door cloink
Ditto. In dit topic kan je de fanboys er zo uit halen...
Hier gaat Dommel gewoon stevig over de schreef en al helemaal bij de voorgestelde oplossing na al dit, zijnde gewoon betalen of terug afgesloten.
Mochten ze dat hier flikken, het kot zou te klein zijn en ik zou effectief naar Dommel HQ afzakken, ook al moet ik daar dan meer dan een uur voor in de wagen zitten, enkele rit.

Geplaatst: 30 jun 2008, 17:20
door gr4vity
Hou er rekening mee dat praktisch alles bij dommel geautomatiseerd is. Dit kan verklaren waarom je 'suspended' werd. Dit is de sterkte van dommel maar ook de zwakte. Ik blijf erbij je kan beter vriendelijk blijven als je naar een support dienst belt, als je agressief begint te doen dan krijg je een omgekeerde werking (want de persoon aan de andere kant is dergelijke gesprekken wel degelijk gewent, hij/zij zal je dus geen voorkeursbehandeling gaan geven).
Even een mod break; kan er aub met de echte naam van providers gesproken worden. Dingen als Belgacow of telenet of Domme L of Drommel of dergelijke worden niet geapprecieerd.