Dommel is over en out hier

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Nu sinds november 2007 zit ik al te vragen om op netconnect te komen ipv netconnect +
der zijn hier wellicht nog topics over terug te vinden.
Ik ben dus tot mei alles mooi blijven betalen van de netconnect+ in de hoop creditnota's te mogen ontvangen
in maart is de factuur van de omschakeling 20€ gebeurd maar toch blijven de facturen van netconnect+ komen.

Ik heb dus de betalingen stopgezet... en zonder enige herinnering of melding hebben ze mij donderdag op suspended gezet.
Ik heb dus gebeld naar die klootzakken en serieus furieus gereageerd.
Waarna dat ik excuses kreeg aangeboden en de lijn terug actief gezet werd.
Gisteren (de f*** smeerlappen) om 18u58 hebben ze mij terug suspended gezet.
Handig nietwaar ? In het weekend kan ik daar niemand bereiken.

Nu zijn ze erover gegaan.
Ik meen het als ik zeg dat ze van VEEEEEEEEEEEEL geluk mogen spreken dat ze in landen zitten en niet dichter bij mij in de buurt van ik zou ongelukken doen.

IK ga heel dien rommel van dommel :roll: opzeggen.
Alles ging goed tot ge iets van die mannen wilt gedaan krijgen (ander abo / informatie over diensten / zelf gewoon simpele communicatie met die klootzakken is langs geen kanten mogelijk... altijd maar ja ja meneer en daarna de boel terug afsluiten)

Alles wat hier komt is al in behandeling bij de ombudsdienst welke mij kon vertellen dat dit niet de eerste klacht is voor dommel over zoiets.

Ik raad dus eigenlijk iedereen af van dommel te nemen.
100gb transfer is enorm tof, maar ow wee als er ooit iets niet werkt of ge iets wilt veranderen... dan zedde gezien.

Ik ga op mijn gemak van het aanbod van skynet profiteren met belgacom TV, die kan ik tenminste in het weekend bereiken...

trouwens op dommel hun 0903 nummer neemt nooit iemand op (24/7 zeggen ze dan)

Bij deze wees gewaarschuwd

// Mod edit door L-army: Ik heb je topic onderwerp aangepast mits dergelijke koosnaampjes in geen geval als positief bekeken worden. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat je boos bent, maar we kunnen nog altijd volwassen blijven hoop ik. Zie pagina 2 voor meer info.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Aja btw ik ben dit vanbij mijn ouders aan het posten ... van een telenet verbinding
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

idd dat is wel erg >>, zelfde als margaas ceurrix weet allang niet mer wie wie is dus..

erg jammer....

en idd support tijdens het weekend kun je niet echt op vertrouwen....
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Na de vlaag van 'dommel weze geprezen' nu de nieuwe rage: dommel is rommel. :roll:

Heb je al eens geprobeerd om de ombudsdienst voor telecommunicatie aan te spreken? Die zouden je waarschijnlijk al veel verder geholpen hebben dan dat je hier dommel zit te bashen.

EDIT: had niet gezien dat je voor je eigen probs zorgt, niet betalen is niet krijgen, zo simpel is 't .
Laatst gewijzigd door Fireblade op 28 jun 2008, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Moet er krachttaal gebruikt worden? Mis je iets in je leven of schiet je te kort ergens anders?
Ipv van direct stop te zetten, zou je beter je facturen betaald hebben en in geval van gelijk, gewacht hebben tot ze het teruggestort hebben. Manee, ge moet weer de grote Jean-Jaques uithangen he.
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Ik zit hier niets mee in. Je betaalt je facturen niet dus je wordt afgesloten.
Heel simpel, niks aan te veranderen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tommyboy3 schreef:Ik zit hier niets mee in. Je betaalt je facturen niet dus je wordt afgesloten.
Heel simpel, niks aan te veranderen.


Dat je na 6 maanden nog steeds geen aanpassing hebt kan je ook moeilijk goedpraten. De vraag is natuurlijk hoe je uit zo'n impassie geraakt ?
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik heb nog nooit (nee echt) problemen gehad met Dommel. Boostpack opgezegd via e-mail... Dit was na een paar (2 à 3) al in orde... Ook de facturen waren direct in orde... Ik heb ook nog geen enkele second downtime gehad (enkel toen ze hier die ROPs aan het plaatsen waren, een kwartiertje, was Belgacom hun fout :roll: ).. Dit was wel anders bij Telenet :| Bij Telenet kon je soms wel een dag downtime hebben...
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Rimson, is het niet mogelijk dat je hebt moeten wachten tot je jaarcontract om was om over te schakelen van netconnect+ naar netconnect? Dat is dan in Maart gebeurt. Als je dan nog facturen krijgt van netconnect+ ja dan is er waarschijnlijk iets fout in hun systeem en dan had je toen al moeten bellen ipv je betalingen stop te zetten want dat is vragen voor extra problemen eh :roll:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

MJ schreef:Rimson, is het niet mogelijk dat je hebt moeten wachten tot je jaarcontract om was om over te schakelen van netconnect+ naar netconnect?


Zelfs dan is het aan Dommel om de klant hierover te informeren... en als we eerlijk zijn dan blijkt dat af en toe toch ernstig fout te gaan bij Dommel. Trouwens fouten gebeuren overal (ik kan er ook van meespreken bij Telenet), maar het mag geen 6 maanden duren.

Feit is wel dat je door niet te betalen altijd gezien bent... en dat weet je op voorhand.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Tommyboy3 schreef:Ik zit hier niets mee in. Je betaalt je facturen niet dus je wordt afgesloten.
Heel simpel, niks aan te veranderen.

hij heeft overschakeling betaald dus in princiepe moet hij niks van netconnect + betalen
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

ik kan heel goed begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Naar mijn inziens is dit een fout van dommel en hopelijk heb ik het nooit aan de hand.
Toch vind ik dat je je frustratie een beetje beter had moeten verwoorden. Schelden hoort hier niet thuis ..
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 mar 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

jonge ga ergens anders zeveren, ik raad IEDEREEN AAN om dommel te nemen :lol:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Hij heeft gelijk hoe kwaad hij ook mocht zijn toen hij die post maakte. Dit is al vele keren bewezen. Alles draait goed en wel tot je een probleem hebt dan wordt het hel.

Ik heb zo'n 200€ uit moeten geven aan onnodige kosten van zowel de incompetentie van dommel als bgc. Dommel moet serieus hun shit bijéén rapen en hun klantenservice heropbouwen.
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Ik heb nu 13 maanden dommel, nog geen seconde miserie gehad alles werkt perfect.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Het tij is precies gekeert. Straks kan Belgacom alle nieuwe aansluitingen niet meer volgen. :lol:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Heb hier al sinds februari 2006 Dommel en ook nog nooit problemen mee gehad :roll:

Ik kijk volop uit naar de snelheidsverhoging vanaf overmorgen :-)
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Svekke schreef:Ik kijk volop uit naar de snelheidsverhoging vanaf overmorgen :-)

Was dat niet vanaf 1juli ?
Ik wordt overmorgen aangesloten dan heb ik waarschijnlijk ineens de "verhoogde" snelheid (in mijn geval zal ik niet veel merken vrees ik, doordat ik te ver van de centrale zit)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ahja inderdaad, 1 juli is dinsdag :p
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Mag ik eens vragen hoe je het aangevraagd hebt om van netconnect + naar netconnect te gaan ? Veel mensen vergeten immers dat voor zulke zaken het van belang is dat men aangetekend een brief van bekent maken moet sturen ( dus vermelding wat je wil ) Dit is juist het zelfde als je een einde wil maken aan je contract, dan is het ook verstandig dit aangetekend te versturen ! Nooit geen zever en dan worden je rechten wel echte rechten en geen woorden zoals nu het geval is .Met wat mails te sturen naar de helpdesk ga je zeker niet ver komen. Het enige wat zij als service hadden kunnen bieden is de uitleg wat je had moeten ondernemen.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Rimson schreef:Ik heb dus gebeld naar die klootzakken en serieus furieus gereageerd.

jouw taaltje klinkt marginaal, ga maar snel naar je skynet vriendjes :twisted:
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 mar 2008, 22:33

bf62 schreef:
jouw taaltje klinkt marginaal, ga maar snel naar je skynet vriendjes :twisted:

Omdat hij kwaad is op domme l moet hij maar bij skynet gaan?
Raar ras ze die dommel fans. :?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Prototype schreef:
bf62 schreef:
jouw taaltje klinkt marginaal, ga maar snel naar je skynet vriendjes :twisted:

Omdat hij kwaad is op domme l moet hij maar bij skynet gaan?
Raar ras ze die dommel fans. :?


auwie gat in uw cultuur 'marginaal' massa downloader... margot.. belletje? :p
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Sniffie schreef:Mag ik eens vragen hoe je het aangevraagd hebt om van netconnect + naar netconnect te gaan ? Veel mensen vergeten immers dat voor zulke zaken het van belang is dat men aangetekend een brief van bekent maken moet sturen ( dus vermelding wat je wil ) Dit is juist het zelfde als je een einde wil maken aan je contract, dan is het ook verstandig dit aangetekend te versturen ! Nooit geen zever en dan worden je rechten wel echte rechten en geen woorden zoals nu het geval is .Met wat mails te sturen naar de helpdesk ga je zeker niet ver komen. Het enige wat zij als service hadden kunnen bieden is de uitleg wat je had moeten ondernemen.


aanvraag is gebeurd door middel van 2 telefoons 3 mails en 1 fax (met bevestiging van ontvangst in december)
overschakeling betaald eind februari/begin maart.
Tot 2 maand geleden al hun 63€ facturen betaald tot het na de 100e telefoon en mail mij teveel begon te worden.

Aan ieder die tevreden is over dommel, wacht maar af ... Vroeg of laat wil je iets van hun en zal het rommel worden.

Ik ben geduldig genoeg geweest, mijn 12 maand van het contract was afgelopen op december 2007
dus over dien zever moet gulder ook neit afkomen.
Ik heb de ombuds dienst reeds een maand geleden ingeschakeld, het is nu aan hun.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

bf62 schreef:"Ik heb dus gebeld naar die klootzakken en serieus furieus gereageerd."

jouw taaltje klinkt marginaal, ga maar snel naar je skynet vriendjes :twisted:


Marginaal ? wacht tot jij eens 6-7 maanden aan een stuk problemen hebt met dommel, nekeer zien of uwen sig dan niet zal veranderen.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Lord Utopia schreef:Moet er krachttaal gebruikt worden? Mis je iets in je leven of schiet je te kort ergens anders?
Ipv van direct stop te zetten, zou je beter je facturen betaald hebben en in geval van gelijk, gewacht hebben tot ze het teruggestort hebben. Manee, ge moet weer de grote Jean-Jaques uithangen he.



op dit moment is er 4*28 euro teveel betaald geweest => 112€
- de 2 facturen die ik nog opensta => 70 euro
mogen ze me nog 42€ terug storten.
Wachten tot ze terugbetalen ? Hoe naief kan je worden :roll:
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

silentkiller schreef:ik kan heel goed begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Naar mijn inziens is dit een fout van dommel en hopelijk heb ik het nooit aan de hand.
Toch vind ik dat je je frustratie een beetje beter had moeten verwoorden. Schelden hoort hier niet thuis ..


Frustratie ? hoe noemen we het volgende

mij afsluiten om 18.58 op donderdag,
ik donderdag bellen om rechtzetting, ik krijg verontschuldigingen en wordt terug opengezet met de belofte binnen de dag die facturen aangepast te zien.
Vrijdag om 18.58 (terug heel kort voor 19 uur niet meer te bereiken daarna) terug afgesloten, dit voor een weekend....

Dit is pure pesterij van hun kant.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

trouwens terug van bij mijn ouders op hun telenet verbinding.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Rimson schreef:
silentkiller schreef:ik kan heel goed begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Naar mijn inziens is dit een fout van dommel en hopelijk heb ik het nooit aan de hand.
Toch vind ik dat je je frustratie een beetje beter had moeten verwoorden. Schelden hoort hier niet thuis ..


Frustratie ? hoe noemen we het volgende

mij afsluiten om 18.58 op donderdag,
ik donderdag bellen om rechtzetting, ik krijg verontschuldigingen en wordt terug opengezet met de belofte binnen de dag die facturen aangepast te zien.
Vrijdag om 18.58 (terug heel kort voor 19 uur niet meer te bereiken daarna) terug afgesloten, dit voor een weekend....

Dit is pure pesterij van hun kant.


Welkom in fabeltjesland en de club der ontevreden foutmarcheerders. :think: :smash2:
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Rimson schreef:mij afsluiten om 18.58 op donderdag,
ik donderdag bellen om rechtzetting, ik krijg verontschuldigingen en wordt terug opengezet met de belofte binnen de dag die facturen aangepast te zien.
Vrijdag om 18.58 (terug heel kort voor 19 uur niet meer te bereiken daarna) terug afgesloten, dit voor een weekend....

Dit is pure pesterij van hun kant.


Neen, eerder een probleem van een (volledig?) geautomatiseerd betalingsverwerkingssysteem...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Rimson schreef:Dit is pure pesterij van hun kant.

Het zou ook wel puur het gevolg kunnen zijn van wie ge bij Dommel te spreken krijgt of wie er zich op dat moment mee bezig is. Want ik heb er ook al gemerkt dat ge soms bijzonder lang moest wachten om iets eenvoudig gedaan te krijgen en dat als je de juiste persoon aan de lijn krijgt het plotseling binnen de minuut geregeld is. Persoonlijk betwijfel ik dat ze zich bij Dommel bezig houden met pesterijen, maar dat de interne communicatie niet altijd echt optimaal lijkt te gaan waardoor je wel de indruk krijgt dat ze je pesten.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

devilkin schreef:
Rimson schreef:mij afsluiten om 18.58 op donderdag,
ik donderdag bellen om rechtzetting, ik krijg verontschuldigingen en wordt terug opengezet met de belofte binnen de dag die facturen aangepast te zien.
Vrijdag om 18.58 (terug heel kort voor 19 uur niet meer te bereiken daarna) terug afgesloten, dit voor een weekend....

Dit is pure pesterij van hun kant.


Neen, eerder een probleem van een (volledig?) geautomatiseerd betalingsverwerkingssysteem...

van een SLECHTE gautomatiseerd systeem. Normaal wordt er altijd feature ingebouwd om van alles te veranderen.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

Ik ga nu bellen om meer uitleg...
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

voor 24 uur opengezet, en tegen dan moeten de betalingen gebeurd zijn.
Kan ik er volgens jullie op rekenen dat ze creditnota's zullen maken en geld terugsturen ?
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Als je betaalt ,openen ze uw internet.

En of hun automaat kredietnota's kan (mag,wil,zal) maken,daar heb ik mijn twijfels over.
Volgens dat ik al gelezen en ondervonden heb ,kan hun automaat niet veel.
Het teveel betaalde zal je waarschijnlijk met de hulp van de ombudsman te pakken moeten krijgen
Je kan het hen eens duidelijk per email vragen ,dan staat hun antwoord op papier. :oops:
Laatst gewijzigd door margaaas op 30 jun 2008, 10:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Een klantenstop zouden ze beter eerst doen en alle huidige problemen oplossen. Ik ben heel tevreden over Dommel, maar er zijn de laatste tijd toch meer mensen met probleempjes.
Ylon
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jun 2008, 22:44

ljd schreef:Een klantenstop zouden ze beter eerst doen en alle huidige problemen oplossen. Ik ben heel tevreden over Dommel, maar er zijn de laatste tijd toch meer mensen met probleempjes.


Volledig mee akkoord. Een wachtlijst systeem kan de reputatie van dommel redden IMHO.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Zoals bij zovele ISP's , alles en iedereen is goed op zich zolang er geen problemen zijn allerhande

Is zo bij Telenet geweest , is zo bij BCG en spijtig genoeg ook bij dommel

Hier ook nog een paar dingskes lopen dat niet door de beugel kunnen ivm dommel maarja , oftewel ist pokkeduur muziekske beluisteren oftewel zijnt tickets die ZEKER TENLAATSTE 5 werkdagen na melding worden beantwoord :roll: :roll: :roll:

En als ze snel antwoorden sorry hoor , I'm getting the copy paste feeling
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ditto. In dit topic kan je de fanboys er zo uit halen...

Hier gaat Dommel gewoon stevig over de schreef en al helemaal bij de voorgestelde oplossing na al dit, zijnde gewoon betalen of terug afgesloten. :eek:

Mochten ze dat hier flikken, het kot zou te klein zijn en ik zou effectief naar Dommel HQ afzakken, ook al moet ik daar dan meer dan een uur voor in de wagen zitten, enkele rit. :evil:
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Hou er rekening mee dat praktisch alles bij dommel geautomatiseerd is. Dit kan verklaren waarom je 'suspended' werd. Dit is de sterkte van dommel maar ook de zwakte. Ik blijf erbij je kan beter vriendelijk blijven als je naar een support dienst belt, als je agressief begint te doen dan krijg je een omgekeerde werking (want de persoon aan de andere kant is dergelijke gesprekken wel degelijk gewent, hij/zij zal je dus geen voorkeursbehandeling gaan geven).

Even een mod break; kan er aub met de echte naam van providers gesproken worden. Dingen als Belgacow of telenet of Domme L of Drommel of dergelijke worden niet geapprecieerd.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”