der zijn hier wellicht nog topics over terug te vinden.
Ik ben dus tot mei alles mooi blijven betalen van de netconnect+ in de hoop creditnota's te mogen ontvangen
in maart is de factuur van de omschakeling 20€ gebeurd maar toch blijven de facturen van netconnect+ komen.
Ik heb dus de betalingen stopgezet... en zonder enige herinnering of melding hebben ze mij donderdag op suspended gezet.
Ik heb dus gebeld naar die klootzakken en serieus furieus gereageerd.
Waarna dat ik excuses kreeg aangeboden en de lijn terug actief gezet werd.
Gisteren (de f*** smeerlappen) om 18u58 hebben ze mij terug suspended gezet.
Handig nietwaar ? In het weekend kan ik daar niemand bereiken.
Nu zijn ze erover gegaan.
Ik meen het als ik zeg dat ze van VEEEEEEEEEEEEL geluk mogen spreken dat ze in landen zitten en niet dichter bij mij in de buurt van ik zou ongelukken doen.
IK ga heel dien rommel van dommel
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Alles ging goed tot ge iets van die mannen wilt gedaan krijgen (ander abo / informatie over diensten / zelf gewoon simpele communicatie met die klootzakken is langs geen kanten mogelijk... altijd maar ja ja meneer en daarna de boel terug afsluiten)
Alles wat hier komt is al in behandeling bij de ombudsdienst welke mij kon vertellen dat dit niet de eerste klacht is voor dommel over zoiets.
Ik raad dus eigenlijk iedereen af van dommel te nemen.
100gb transfer is enorm tof, maar ow wee als er ooit iets niet werkt of ge iets wilt veranderen... dan zedde gezien.
Ik ga op mijn gemak van het aanbod van skynet profiteren met belgacom TV, die kan ik tenminste in het weekend bereiken...
trouwens op dommel hun 0903 nummer neemt nooit iemand op (24/7 zeggen ze dan)
Bij deze wees gewaarschuwd
// Mod edit door L-army: Ik heb je topic onderwerp aangepast mits dergelijke koosnaampjes in geen geval als positief bekeken worden. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat je boos bent, maar we kunnen nog altijd volwassen blijven hoop ik. Zie pagina 2 voor meer info.