WindowsXP update voor Wireless gebruikers.

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Nuttige Info voor gebruikers van Wireless, op datum van 10 dec 2003 heb ik volgende update gedownload.
WindowsXP update KB826942 grootte 277 KB. zie hier en hier
Deze update wordt niet door het automatisch update systeem van Microsoft gestart, men dient dus zelf te zoeken naar update's, langs de voorziene weg voor update's.
Deze update is schijnbaar belangrijk voor users van Wi-Fi, de link met details heb ik ontdekt na googlen en yahoo naar "Windows update KB826942".
Greetz :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Mmm.. leuk om te weten... al heeft het weinig zin zolang je accesspoint geen ondersteuning heeft voor WPA. (voor fixes van Microsoft rond WPA maakte het trouwens erger dan het was, en gaven meestel geen connectie meer).
Blue-Sky
Erelid
Erelid

r2504 schreef:Mmm.. leuk om te weten... al heeft het weinig zin zolang je accesspoint geen ondersteuning heeft voor WPA. (voor fixes van Microsoft rond WPA maakte het trouwens erger dan het was, en gaven meestel geen connectie meer).

Ja... r2504, er schijnen idd problemen te zijn met deze update zie hier
Korte vrije vertaling: Voor install v.d. WindowsXP update functioneerde de Kaart nog.
Na de update van Security en enige anderer fixes krijgt de Wireless-Kaart geen verbinding meer met het web. Ook de WI-FI fix van Microsoft geupdated met de nummers KB826942 en Q815485.
(deze Q815485 is waarschijnlijk enkel voor de duitstalige versie nodig)
Blauwe tekst is geen vertaling.

Hallo,
de Level1 Wireless serie heeft geen Wifi certificaat. Wellicht komen de Wifi Patches daarmee niet klaar. Kan men dit ergens uitschakelen?
Ik heb inmiddels een complete Update van mijn XPs gedaan en het functioneert nog altijd.

Tot hier de korte vertaling...(dus bij de ene gebruiker werkt het wel bij de andere niet)

Blue-Sky 8)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”