MSN met ander e-mail adres

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Soms zie je wel mensen met een ander e-mail adres dan @hotmail, @msn of @live op MSN. Zoals @telenet.be, maar hoe doe je dit? Kan dit ook met @dommel.be? Gaat dit door je hotmail door te sturen naar je ander e-mail adres? Maar als ik dit probeer krijg ik het volgende: "Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw."

Alvast bedankt!
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Kijk hier eens: https://accountservices.passport.net/pp ... 50&lc=1043

Een e-mailadres gebruiken dat u al heeft

U kunt elk bestaand e-mailadres van uw e-mailprovider gebruiken voor de combinatie van e-mailadres
en wachtwoord voor Windows Live ID. Vervolgens kunt u zich met die combinatie aanmelden bij elke site van
Windows Live ID.


Gebruik een e-mailadres van MSN of Hotmail of een adres dat is gekoppeld aan een MSN Personal
Address om toegang te krijgen tot e-mail op www.hotmail.com.
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

dean3009 schreef:Soms zie je wel mensen met een ander e-mail adres dan @hotmail, @msn of @live op MSN. Zoals @telenet.be, maar hoe doe je dit? Kan dit ook met @dommel.be? Gaat dit door je hotmail door te sturen naar je ander e-mail adres? Maar als ik dit probeer krijg ik het volgende: "Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw."

Alvast bedankt!


PSSt, ge moet de achterpoortjes kennen. Gewoon deze link volgen om een MSN account te maken met een eigen mail adres: https://accountservices.passport.net/re ... =1&lc=2067

Mvg,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Heel erg bedankt! Het werkt
gerree
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 mar 2008, 21:15
Locatie: Scherpenheuvel
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Wow nice thanks! :)
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Je gaat toch geen msn adres aanmaken met het emailadres van je provider. Dat zou heel dom zijn!!!
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

nonkie schreef:Je gaat toch geen msn adres aanmaken met het emailadres van je provider. Dat zou heel dom zijn!!!


En waarom dat... beide hebben uiteindelijk niets met elkaar te maken (je kan dus ook niet zien of je mail hebt via MSN ed.), laat staan dat ze hetzelfde paswoord hebben.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

r2504 schreef:
nonkie schreef:Je gaat toch geen msn adres aanmaken met het emailadres van je provider. Dat zou heel dom zijn!!!


En waarom dat... beide hebben uiteindelijk niets met elkaar te maken (je kan dus ook niet zien of je mail hebt via MSN ed.), laat staan dat ze hetzelfde paswoord hebben.


Oeps :oops: Das juist! :smash2:
Afbeelding
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

nonkie schreef:
r2504 schreef:
nonkie schreef:Je gaat toch geen msn adres aanmaken met het emailadres van je provider. Dat zou heel dom zijn!!!


En waarom dat... beide hebben uiteindelijk niets met elkaar te maken (je kan dus ook niet zien of je mail hebt via MSN ed.), laat staan dat ze hetzelfde paswoord hebben.


Oeps :oops: Das juist! :smash2:


Ja, ok, maar als je dan van ISP veranderd zit je met de gebakken peren...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik heb mijn msn nog altijd op mijn @vt4.net account :D. Ik zou toch geen echt mailadres aan mijn msn willen koppelen: veel te veel spam...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

selder schreef:Ja, ok, maar als je dan van ISP veranderd zit je met de gebakken peren...


Met niet-Hotmail adres bedoelde ik eender welk eigen adres (bijvoorbeeld je eigen domain). Ik wou trouwens maar aangeven dat het op zich geen extra risico is, de andere consequenties zijn aan jou.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik heb eigenlijk nooit een @hotmail ofzo gehad. Heb eigenlijk nooit last ondervonden van een eigen domein als msn adres. Ik heb trouwens ook een google account op mijn domein.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik gebruik Google Apps op mijn domeinnamen en dus ook een msn adres onder m'n eigen domein waarmee ik dagelijks mail. Van spam, ja ik krijg nu en dan eens zo'n invite van een of andere contactpersoon voor toestanden à la netlog en dergelijke, maar 't is nu niet dat ik er dagelijks krijg. En de spam zelf ja die vliegt toch in de spam folder.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”