L-army schreef:*sneezes* Oh sorry dude, I'm allergic to bullsh*t.
Als je de dingen wilt maximaliseren en zo laten lijken alsof je de man bent, leer eerst even een fatsoenlijk verhaal verzinnen
Ik bedoel dit niet slecht, maar gelieve je aan de waarheid te houden. Er staat al genoeg onzin op internet.
Ik heb hier niets verzonnen en niets opgeblazen. Ik kan je naam en toenaam geven. Het is niet omdat het niet in jou denkwijze past dat het niet waar is. Ik heb alles bijgehouden tot op de minuut en hieronder heel de uitleg. Dan kunnen ze nog eens bellen:
Vrijdag 16 mei 2008
Nog altijd geen internet, geen antwoord op de faktuur, geen antwoord op de klacht dus ik bel nog eens.
Dommel met Kris
Ik: ik heb enkele ticketnummers voor u… hoever staat het met de verhuis
D: ik kijk het even na…. Wij gaan dit voor u opvolgen en u zo vlug mogelijk op de hoogte houden.
I: Dat belooft u al een maand. Hoever staat het met mijn klacht. Ik wens de persoon te spreken die de klacht behandelt en zijn naam.
D: Een ogenblikje… U zal nog vandaag antwoord krijgen op uw klacht.
I: Dat hebben ze me al veel beloofd maar nog nooit gedaan. En als ik die ontvang na 16u kan ik toch niets meer controleren want ik heb geen internet.
D: Een ogenblikje
Dommel Sven: Meneer u mag er zeker van zijn dat u vandaag een mail als antwoord zal ontvangen. Ik sta er persoonlijk garant voor.
I: Dan had ik die graag voor 14u.
D: Dat kan ik niet beloven maar wel proberen want we moeten het nog onderzoeken.
Met andere woorden er is terug nog niets voor gedaan.
15u telefoon van de heer Davy Bielen.
Db: Hallo meneer met schedom nv heeft u even tijd voor me?
Ik: Ok
Db: heeft u een momentje…
Ik wacht enkele minuten
Db: Hallo meneer kan ik u later terug bellen?
Ik: Ja maar is het niet wat eigenaardig dat u me belt en dan zegt dat u me zal terug bellen.
Db: Ja maar er is iets tussen gekomen. Ik wacht nog op meer informatie en ik zal u dan meer informatie kunnen geven.
Ik: u belt me dus terwijl u nog niet kan antwoorden om dan te zeggen dat u later zal bellen, heel eigenaardig. En wanneer mag ik uw telefoon verwachten?
Db: dat kan ik u niet zeggen.
Tot zover het heel eigenaardig telefoontje van dommel waar ik dus terug geen info weet of krijg.
Zelf terug gebeld en gevraagd naar Davy Bielen. Koen neemt op en Davy is in gesprek, nee ik kan hem niet spreken. Hoever alles staat? De techische dienst is ermee bezig.
Ik post het volgende op de site
www.userbase.be:
--------------------
Ik wacht al 1 maand op een verhuis. 1 Maand telefonisch en via mail doorgegeven en het enige wat ze kunnen is demonstreren hoeveel fouten ze kunnen maken.
- ik heb zelf na een week gebeld en dan pas gingen ze het doorgeven
- dan was het wachten op de betaling van de faktuur, is via domiciliëring maar wacht eens na enkele telefoons van mij naar hen en naar mijn bank viel het hen binnen dat er al enkele weken problemen waren met de domiciliëring maar het ging de week erna opgelost worden. Nog altijd geen internet.
-maandag van de rekening pas een week later hadden ze de bevestinging van de betaling.
- ondertussen wel al de nieuwe faktuur met het foute adres. Hun reactie je moet het maar zelf met een balpen veranderen.
- vandaag bellen ze me om me uitleg te geven bij mijn klacht:
15u telefoon van de heer Davy Bielen.
Db: Hallo meneer met schedom nv heeft u even tijd voor me?
Ik: Ok
Db: heeft u een momentje…
Ik wacht enkele minuten
Db: Hallo meneer kan ik u later terug bellen?
Ik: Ja maar is het niet wat eigenaardig dat u me belt en dan zegt dat u me zal terug bellen.
Db: Ja maar er is iets tussen gekomen. Ik wacht nog op meer informatie en ik zal u dan meer informatie kunnen geven.
Ik: u belt me dus terwijl u nog niet kan antwoorden om dan te zeggen dat u later zal bellen, heel eigenaardig. En wanneer mag ik uw telefoon verwachten?
Db: dat kan ik u niet zeggen
----------------
Om 16u45 dezelfde dag krijg ik terug een telefoon van Davy met eerst de vraag of ik de post wil verwijderen. Het zou een leugen zijn en als ik de post niet wil verwijderen dag gaat dommel via een kortgeding me aanklagen voor laster een eerroof.
Dus je bullshit mag je voor jezelf houden. Ik vertel hier geen leugens dus een excuse van jouw kant is wel aan de orde. Ik zou niet weten waardoor in mijn geval ik de man ben. Ik ben gewoon bij mijn standpunt gebleven omdat ik recht in mijn schoenen stond. Het is niet aan jou als moderator om gebruikers te verwijten en vals te beschuldigen en zo posts kapot te maken.