Pagina 1 van 1

BGC ADSL klant wil naar Dommel

Geplaatst: 19 jun 2008, 18:23
door Fre.C
Wat moet een ADSL klant van Belgacom doen om snel over te stappen naar Dommel (Internet+telefonie).

Elke vorm van hulp wordt gewaardeert.

Thx a lot :)

Edit: Domme gans dat ik ben LOL - staat het mooi geschreven in de eerste thread hier ahahaha. I need caffeïne!

Moderators, feel free to remove this post lol :wink:

Geplaatst: 19 jun 2008, 19:16
door SniFManS
Eenvoudig , homeconnect pakket aanschaffen . Eens dat dit in orde is Skynet opzeggen en belgacom lijn per aangetekende brief. Om zeker geen zever te hebben met belgacom .

Wel rekening houden met het feit dat je pas naa een jaar bij belgacom maandelijks kan opzeggen .
Ofwel nu de nieuwe prijsstijging aanvechten ;-)

Geplaatst: 19 jun 2008, 19:33
door icekiller2k6
Sniffie schreef:Eenvoudig , homeconnect pakket aanschaffen . Eens dat dit in orde is Skynet opzeggen en belgacom lijn per aangetekende brief. Om zeker geen zever te hebben met belgacom .

Wel rekening houden met het feit dat je pas naa een jaar bij belgacom maandelijks kan opzeggen .
Ofwel nu de nieuwe prijsstijging aanvechten ;-)



juistja.. dommel zegt belgacom voor u op.. tenzij je iets anders hebt..

je krijgt zelfs volgens sommige hier eerder uw opzegbrief van belgacom dan uw brief van dommel... no phun intended

Geplaatst: 19 jun 2008, 20:38
door Fre.C
Zit/zat hier al meerdere jaren bij belgacom :cry:

Denk dat ik op elk moment de boel op kan zeggen, voor zover ik weet toch :|

Geplaatst: 20 jun 2008, 08:29
door brooklyn
Ga naar http://WWW.DOMMEL.COM en vul je aanvraag in!

Geplaatst: 20 jun 2008, 17:09
door Fre.C
Homeconnect here I come \o/

Geplaatst: 20 jun 2008, 17:26
door fluppie
Ik zou nog even wachten,volgens onze vriend Hollebollegijs gaat Belgacom een groot offensief beginnen vanaf de 1e Julie.

Geplaatst: 20 jun 2008, 18:04
door driesve
fluppie schreef:Ik zou nog even wachten,volgens onze vriend Hollebollegijs gaat Belgacom een groot offensief beginnen vanaf de 1e Julie.

Of het gewoon afbollen.
Ik was ook aan het twijfelen om te wachten, maar dan dacht ik: ik betaal al bijna 6 jaar aan belgacom en te veel, dus ga ik weg.

Al ze met iets nieuws afkomen hadden ze het maar eerder moeten doen!

Tenzij Belgacom betere dingens aanbiedt dan dommel, dan ga je het u mss nog beklagen :P Om die reden misschien nog een dikke week wachten, al zou ik het niet doen, beter dan HomeConnect zal het wss toch niet worden

Geplaatst: 20 jun 2008, 18:06
door Lord Utopia
Wat is dat nu, als Belgacom iets beters aanbiedt dan Dommel (wat te betwijfelen is), dan gaat dommel daar direct iets bovenop doen hè
Ze zijn niet zoals EDPnet hoor...

Geplaatst: 20 jun 2008, 18:08
door Zambo
fluppie schreef:Ik zou nog even wachten,volgens onze vriend Hollebollegijs gaat Belgacom een groot offensief beginnen vanaf de 1e Julie.


April zou ook de de "belgacom-maand" worden of was het mei of was het juni. Eerst zien en dan pas geloven, Belgacom is niet het bedrijf die zich innovatief gedraagt en gaat zeker geen cadeaus geven. Zie maar naar hun hoge tarieven voor internet dat ze proberen te verantwoorden met hun gratis liekes en fotokes. Nu ja, als iets gratis is waarom moet je dan zoveel betalen voor hun internet?

Geplaatst: 20 jun 2008, 18:34
door Fre.C
fluppie schreef:Ik zou nog even wachten,volgens onze vriend Hollebollegijs gaat Belgacom een groot offensief beginnen vanaf de 1e Julie.


LOL - humor :D

Écht niet, voor 31/12/2008 is er cityconnect beschikbaar in Maasmechelen, dus maw Belgacom komt er hier niet meer in tenzij ze gratis internet bieden aan 100Mbit down & up, dus niet maw :twisted:

Zambo schreef:April zou ook de de "belgacom-maand" worden of was het mei of was het juni. Eerst zien en dan pas geloven, Belgacom is niet het bedrijf die zich innovatief gedraagt en gaat zeker geen cadeaus geven. Zie maar naar hun hoge tarieven voor internet dat ze proberen te verantwoorden met hun gratis liekes en fotokes. Nu ja, als iets gratis is waarom moet je dan zoveel betalen voor hun internet?


Idd, heb onlangs op TV een interview gezien van één of andere hoge Belgacom gast, waarin hem werd gevraagd wat hun toekomstplannen qua ADSL uitbreiding en formules was.
Er kwam niet veel uit buiten dit: "Ik zie geen enkele andere provider hun klanten gratis foto's en mp3's aanbieden"

Geplaatst: 20 jun 2008, 19:17
door ulixes
Zit met een gelijkaardige vraag. We hebben thuis ook nog internet (adsl go) + telefoon bij Belgacom. Maar: als je beide zaken opzegt bij Belgacom, komen zij dan ook fysiek je lijn "weghalen", ontkoppelen, weet ik veel?

En als ik het goed heb begrepen, bel je bij Dommel eigenlijk met VOIP (als je Homeconnect neemt) ?
En je moet je telefoontoestellen dan op die Siemensrouter aansluiten?
Of moet je nieuwe telefoons kopen?
En, ten slotte: kan je nog altijd gemakkelijk twee telefoons aansluiten (2 telefoons op één nummer gewoon)?

Geplaatst: 20 jun 2008, 19:41
door dopke
BGC komt niks weghalen . Maar als je dommel de opzeg laat doen is het risico groot dat je een tijd zonder inet en telefoon zit . Bgc stuurt je een brief nadat ze de opzeg hebben ontvangen van dommel met daarop de datum wanneer je afgesloten wordt . Als dan je dommel account nog nie in orde is ( kenis van me heeft hetzelfde voor , maand geleden homeconnect aangevraagd , gisteren z'n bgc account inactief ) .

en op de volgende 4 vragen :

- ja , het is VOIP
- Je telefoons moeten op de siemens modem/router aansluiten .
- dit lijkt me niet noodzakelijk
- 2 telefoons met hetzelfde nummer zal ook geen probleem zijn ( hier ook 2 telefoons en een fax op dezelfde telenet modem .

Geplaatst: 21 jun 2008, 10:29
door Tommyboy3
dopke schreef:BGC komt niks weghalen . Maar als je dommel de opzeg laat doen is het risico groot dat je een tijd zonder internet en telefoon zit . Bgc stuurt je een brief nadat ze de opzeg hebben ontvangen van dommel met daarop de datum wanneer je afgesloten wordt . Als dan je dommel account nog nie in orde is ( kennis van me heeft hetzelfde voor , maand geleden homeconnect aangevraagd , gisteren z'n bgc account inactief ) .


Dit gaat nu niet meer gebeuren. Dit was omdat het product nog niet in orde was.