Elke vorm van hulp wordt gewaardeert.
Thx a lot
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit: Domme gans dat ik ben LOL - staat het mooi geschreven in de eerste thread hier ahahaha. I need caffeïne!
Moderators, feel free to remove this post lol
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sniffie schreef:Eenvoudig , homeconnect pakket aanschaffen . Eens dat dit in orde is Skynet opzeggen en belgacom lijn per aangetekende brief. Om zeker geen zever te hebben met belgacom .
Wel rekening houden met het feit dat je pas naa een jaar bij belgacom maandelijks kan opzeggen .
Ofwel nu de nieuwe prijsstijging aanvechten
Of het gewoon afbollen.fluppie schreef:Ik zou nog even wachten,volgens onze vriend Hollebollegijs gaat Belgacom een groot offensief beginnen vanaf de 1e Julie.
April zou ook de de "belgacom-maand" worden of was het mei of was het juni. Eerst zien en dan pas geloven, Belgacom is niet het bedrijf die zich innovatief gedraagt en gaat zeker geen cadeaus geven. Zie maar naar hun hoge tarieven voor internet dat ze proberen te verantwoorden met hun gratis liekes en fotokes. Nu ja, als iets gratis is waarom moet je dan zoveel betalen voor hun internet?fluppie schreef:Ik zou nog even wachten,volgens onze vriend Hollebollegijs gaat Belgacom een groot offensief beginnen vanaf de 1e Julie.
LOL - humorfluppie schreef:Ik zou nog even wachten,volgens onze vriend Hollebollegijs gaat Belgacom een groot offensief beginnen vanaf de 1e Julie.
Idd, heb onlangs op TV een interview gezien van één of andere hoge Belgacom gast, waarin hem werd gevraagd wat hun toekomstplannen qua ADSL uitbreiding en formules was.Zambo schreef:April zou ook de de "belgacom-maand" worden of was het mei of was het juni. Eerst zien en dan pas geloven, Belgacom is niet het bedrijf die zich innovatief gedraagt en gaat zeker geen cadeaus geven. Zie maar naar hun hoge tarieven voor internet dat ze proberen te verantwoorden met hun gratis liekes en fotokes. Nu ja, als iets gratis is waarom moet je dan zoveel betalen voor hun internet?
Dit gaat nu niet meer gebeuren. Dit was omdat het product nog niet in orde was.dopke schreef:BGC komt niks weghalen . Maar als je dommel de opzeg laat doen is het risico groot dat je een tijd zonder internet en telefoon zit . Bgc stuurt je een brief nadat ze de opzeg hebben ontvangen van dommel met daarop de datum wanneer je afgesloten wordt . Als dan je dommel account nog nie in orde is ( kennis van me heeft hetzelfde voor , maand geleden homeconnect aangevraagd , gisteren z'n bgc account inactief ) .