Clearwire ontslaat helft Belgisch personeel

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

De Amerikaanse draadloze internetleverancier Clearwire plant het collectief ontslag van 45 van de 84 werknemers in België. De helpdesk en het beheer van het klanten- en facturatiesysteem verhuizen naar Ierland.

Clearwire heeft net een grote herstructurering in de VS achter de rug. Nu is Europa aan de beurt, meldt het vakblad IT Professional.

Bron: http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... anaalid=16
LaundroMat
Pro Member
Pro Member

Iemand een idee of dit concept enigszins aanslaat in België?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja, ik ken er toch een paar die het hebben. Vooral studenten :)
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Ik weet zelf niet echt of het aanslaat maar ze blijven toch uitbreiden dus ik denk wel dat er een potentiële markt voor is, ja.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 9 keer

Er zal zeker wel een markt voor zijn, indien je echter met P2P wil werken kan je het bij Clearwire wel schudden.
Vind het overigens wel grappig dat ze limietloos aanbieden maar door het dichtknijpen van bepaalde protocollen/overdrachtsmogelijkheden die limiet op die manier toch naar beneden halen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ispwatch schreef: Vind het overigens wel grappig dat ze limietloos aanbieden maar door het dichtknijpen van bepaalde protocollen/overdrachtsmogelijkheden die limiet op die manier toch naar beneden halen.
Bron ?
b012145214
Plus Member
Plus Member

ditCh schreef:
ispwatch schreef: Vind het overigens wel grappig dat ze limietloos aanbieden maar door het dichtknijpen van bepaalde protocollen/overdrachtsmogelijkheden die limiet op die manier toch naar beneden halen.
Bron ?
http://life.tweakers.net/nieuws/53466/c ... nding.html
Lord Utopia
Erelid
Erelid

b012145214 schreef:
ditCh schreef:
Bron ?
Als je te veel verbruikt. Daarvoor is die F.U.P. er.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

En waar staat dat ze protocols shapen enzo ? :p
ispwatch
Pro Member
Pro Member

ditCh schreef:
En waar staat dat ze protocols shapen enzo ? :p
Hetzelfde artikel, tussen de regels lezen ;-), en mijn persoonlijke ervaring wijst duidelijk ook in die richting.
Clearview stelt echter dat p2p-applicaties en voip-toepassingen als Skype minder geschikt zijn voor zijn abonnees, omdat dergelijke toepassingen teveel dataverkeer zouden genereren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Ze zeggen niet dat ze het shapen, ze zeggen alleen dat dat nefast is voor hun netwerk.
ispwatch
Pro Member
Pro Member

Lord Utopia schreef:Ze zeggen niet dat ze het shapen, ze zeggen alleen dat dat nefast is voor hun netwerk.
En iedere provider probeert dingen die nefast zijn voor hun netwerk toch te verhelpen, nietwaar, dat is trouwens hun plicht.
Tussen de regels lezen zoals ik al zei, dat was trouwens de reden waarom ik clearwire heb opgezegd.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Tussen de regels lezen en fantaseren neigt heel dicht aan elkaar :p
b012145214
Plus Member
Plus Member

Lord Utopia schreef:
b012145214 schreef:
ditCh schreef:
Bron ?
Als je te veel verbruikt. Daarvoor is die F.U.P. er.
Ik heb gewoon het artikel waarover ik dacht dat het gaat gepost, ik heb niet gezegd dat ze van alles liggen dichtknijpen etc.,want daar weet ek niks van, kende die provider zelfs niet voor ik het bericht op Tweakers las
ispwatch
Pro Member
Pro Member

Goendi schreef:Tussen de regels lezen en fantaseren neigt heel dicht aan elkaar :p
Tussen de regels lezen en toetsen aan de werkelijkheid kan je geen fantaseren noemen.
Gezien ik op dit ogenblik geenn Clearwire meer heb (net om de kl*tebehandeling van P2P in 2006-2007) kan ik het op dit ogenblik niet in real time testen, maar misschien kan een van de huidige gebruikers mij vertellen hoe hij bepaalde poorten kan openzetten bij clearwire.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Tussen de regels lezen en toetsen aan de werkelijkheid kan je geen fantaseren noemen
Dat kan ik wel degelijk als je je bron niet gechecked hebt. Eén bron waar je 'tussen de regels leest' is geen werkelijkheid, 2 onafhankelijke bronnen zou al meer 'tussen de regels lezen' zijn.
ispwatch
Pro Member
Pro Member

Goendi schreef:
Tussen de regels lezen en toetsen aan de werkelijkheid kan je geen fantaseren noemen
Dat kan ik wel degelijk als je je bron niet gechecked hebt. Eén bron waar je 'tussen de regels leest' is geen werkelijkheid, 2 onafhankelijke bronnen zou al meer 'tussen de regels lezen' zijn.
Je leest dus duidelijk niet dat ikzelf Clearwire gehad heb, en dat ze in die periode duidelijk de snelheid op P2P dichtknepen, en dat is persoonlijke ervaring, dus een check van wat er indertijd al verteld werd over P2P bij Clearwire.
Of je hebt dat niet gelezen of je beschouwt het niet als voldoende, zal mij worst wezen, dat je daarom begint over fantaseren geeft niet echt blijk van de wil tot serieus praten hierover, het gebruik van het woord fantaseren immers mag men best denigrerend beschouwen.
Nu ik wacht nog altijd tot er mij iemand komt vertellen hoe hij bepaalde poorten kan openzetten bij Clearwire, of misschien moet ik daar ook maar over gaan fantaseren?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”