Vandaag heb ik dus mijn gigabox ontvangen. Ik installeer de dommel-software op mijn laptop. Alles goed en wel tot ik de updater laat lopen. Nu kan ik het programma niet meer opstarten.
Ik vermoed dat Windows Vista de boosdoener is... Ik ben nu bezig met snel even een virtuele machine met xp te installeren... Hopelijk werkt dat.
Zijn er nog mensen met dit probleem, of ben ik de enige?
dommel instalatieprogramma
Vista's UAC staat af? (of tenminste 'run as admin'?)
- Pegasuz
- Starter Plus
- Contacteer:
UAC staat afCuBe schreef:Vista's UAC staat af? (of tenminste 'run as admin'?)
al getest met compabiliteitsmodus op Windows xp
Run as admin getest
Het programma start op, maar enkel na de update gedownload te hebben wil het niet meer opstarten...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
deinstalleren en herinstalleren geprobeerd...?
- SniFManS
- Elite Poster
Pegasuz schreef:Na een dotnetfix en 3 uninstalls wil hij plots wel verder doen...icekiller2k6 schreef:deinstalleren en herinstalleren geprobeerd...?
Had het zelfde voor onder vista
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
vraag me eigenlijk af waarom het via extra software moet . Hadden ze de juiste documenten er niet kunnen bijvoegen ? En wat ook niet slecht had geweest was dat ze een pdf hadden die je kon in vullen en zo door mailen .
Hun fax werkt ook niet zoals het hoort want dat lukte me ook niet omdat je altijd die vrouw aan de lijn krijgt .
- SniFManS
- Elite Poster
Heb het verschillende keren geprobeerd . Mijn fax ontvangt hun signaal niet en slaat af en blijft redialen .L-army schreef:Fax werkt wel, gewoon laten doorlopen. Het is logisch dat je die vrouw te horen krijgt. Ze hebben 1 nummer voor fax en telefoon
Heb alles dan maar ingescand in pdf en door gemaild .
- Pegasuz
- Starter Plus
- Contacteer:
Inderdaad... een mooi webbased formuliertje zou het ook wel gedaan hebben. Dan zou je tenminste de software niet moeten updaten etc...Sniffie schreef: Had het zelfde voor onder vista![]()
vraag me eigenlijk af waarom het via extra software moet .
- Pegasuz
- Starter Plus
- Contacteer:
Enkel een windows installer zit erbij... Verder heb ik nog niet direct papieren versie gevonden in die doos... Dus ik vermoed dat je de software wel zal móeten installeren.Fliz schreef:Moet je eigenlijk die software installeren of kan dat ook zonder? En is dat ook voor Mac?
Onder Mac kan je in een virtuele machine windows draaien. Dan kan je het zo oplossen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)