Overstappen wat in te vullen???

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Afbeelding

wat moet ik invullen in het onderste deel want ik heb belgacom adsl go +classic line

komen er daarna nog zo stappen dat men keuze moet maken?

ik zit op 3.8km vd centrale en men zei me dat ik op adsl2+ max 7mb zou halen....
vanaf wanner kan ik een boostpack bestellen?
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Moest je ISDN hebben.. Je zou het waarschijnlijk wel geweten hebben. PSTN is dus waarschijnlijk the way to go :)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

classic/discovery/... ;)

Meer dan waarschijnlijk vanaf 1 juli 2008 ^^
q-tec
Elite Poster
Elite Poster

ben er gisteren niet meer geraakt moet telkens opnieuw beginnen terwijl ik wel een actieve bc lijn heb :roll:

maar nu ik zie dat homeconnected geen limiet meer heeft zou deze mischien intressanter zijn maar ik zie hier dat ze nog niemand aangesloten hebben hoe zit het dan als je besteld?

je krijgt je modem opgestuurd en meer kunnen ze niet doen...
of sluiten ze voorlopig enkel internet aan? en de telefoon volgt later...

momenteel bij bc dus als ik bestel sluit bc mijn lijn af maar dommel levert niet = geen internet & telefoon?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

helemaal niet..

je koopt uw gigaset modem.. daar zit een installatie cd bij die volg je etc..

dan wordt je automatisch van belgacom naar dommel overgezet & telefonie.

Je zult waarschijnlijk 1 maand 'teveel' betalen bij belgacom maar da tis door de overlapping..
q-tec
Elite Poster
Elite Poster

icekiller2k6 schreef:helemaal niet..

je koopt uw gigaset modem.. daar zit een installatie cd bij die volg je etc..

dan wordt je automatisch van belgacom naar dommel overgezet & telefonie.

Je zult waarschijnlijk 1 maand 'teveel' betalen bij belgacom maar da tis door de overlapping..
maar wat lees ik hier dan allemaal ivm de activatie er is nog niks geactiveerd :???: dus dan werkt er toch nog niks of wel

dus je vlogt de instalatiewizzard en dan activeert dommel internet &telefoon (als je de modem hebt geinstaleert hoelang duurt het dannog voor je op dommel zit)
***blijft het nummer behouden?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster

tot nu toe duurt het al 3weken.. maar volgende week zouden de meeste geactiveerd moeten worden..

nummerbehoud is mogelijk..

aka de eerste oplevering van homeconnect is nog niet gebeurt en staat gepland voor volgende week

notabene moet je de modem NIET installeren... je moet een bestaande internet abonement gebruiken om de activatie te voltooien..
q-tec
Elite Poster
Elite Poster

ok

Als ik vandaag bestel zal ik in de week van 7-11 juli worden aangesloten op dommel
mijnmodem ontvang ik natuurlijk al vroeger neem nu aan volgende week en ik voer de instalatie uit dan nog een week of 2 wachten en ik krijg een brief van dommel met de gegevens om inteloggen.

in de tussenperiode blijf ik op belgacom vermoed ik.

moet je erom vragen om je nummer te behouden of gaat dat vanzelf???

om dat ik op het moment vd activatie niet ga thuis zijn gaat iemand anders het moeten doen en ik dacht hem gewoon de nieuwe gebruikersnaam & pass te laten invullen bij interneteigenschappen

Afbeelding
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster

bij de modem zit een cdtje..

op dit cdtje staat een wizard.. deze wizard moet je volgen.. deze wizard vraagt zeer duidelijk of je belgacom hebt .. daarna vraagt het of je uw huidig nr wilt behouden.. hier zeg je ja op.. en dan vraagt hij ook hoe je in de telefoon boekt wilt..

die instellingen zul je niet meer moeten doen aangezien je nu een router hebt.. deze router logt dus in op uw adsl verbinding ipv uw pc.. dus moet je een utp kabel naar uw router doen...

de rest van uw verhaal is een beetje raar?

je moet altijd uw modem eerst kopen.. daar zit een cd bij deze uitvoeren..

dan moet je uw contract doorsturen=> fax, email, post.
na ontvangst duurt het +-10 werkdagen voor te verwerken..
en dan zou je een brief moeten krijgen waar de gegevens instaan..

tijdens deze periode hou je gewoon belgacom.. Dommel zegt Belgacom normaal op...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster

icekiller2k6 schreef:bij de modem zit een cdtje..

op dit cdtje staat een wizard.. deze wizard moet je volgen.. deze wizard vraagt zeer duidelijk of je belgacom hebt .. daarna vraagt het of je uw huidig nr wilt behouden.. hier zeg je ja op.. en dan vraagt hij ook hoe je in de telefoon boekt wilt..

die instellingen zul je niet meer moeten doen aangezien je nu een router hebt.. deze router logt dus in op uw adsl verbinding ipv uw pc.. dus moet je een utp kabel naar uw router doen...

de rest van uw verhaal is een beetje raar?

je moet altijd uw modem eerst kopen.. daar zit een cd bij deze uitvoeren..

dan moet je uw contract doorsturen=> fax, email, post.
na ontvangst duurt het +-10 werkdagen voor te verwerken..
en dan zou je een brief moeten krijgen waar de gegevens instaan..

tijdens deze periode hou je gewoon belgacom.. Dommel zegt Belgacom normaal op...
nog een laatste...

als de modem toekomt en ik laat deze nog een week of 2 liggen en ik instaleer dan pas is dat ok??? (op reis)

*en vanaf wanneer begint de facturatie :de eerste dag dat je op dommel zit zeker
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster

ja dat is geen probleem..
dommel zit op dat geval een beetje raar, kan zijn dat je 50euro moet betalen maar dat verrekenen aan de hand vanwanneer je de 1ste dag online bent etc
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

icekiller2k6 schreef:Je zult waarschijnlijk 1 maand 'teveel' betalen bij belgacom maar da tis door de overlapping..

Dat is niet altijd waar. In theorie kan je twee maanden te veel betalen. (Hetgeen wat al gefactureerd is ,betalen ze volgens hun algemene voorwaarden niet terug)

Echter wordt alles probleemloos teruggebetaald.
Ik had bij belgacom betaald tot 31 mei, op 6 mei verander ik van belgacom adsl naar dxadsl. (aan belgacom niets laten weten)
En op mijn factuur staat
terugbetaling adsl: 34 euro

Dus vanaf 6 mei tot 31 mei heeft belgacom mooi terugbetaald!

Echter is dit geen garantie (want staat nergens officieel), maar je lees wel dat ze het doen!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”