Ik heb een site met background muziek,
maar als ik naar een andere pagina ga van mijn site
dan valt het muziek uit.
Wat moet ik doen zodat de muziek blijft???
mijn site: www.marto.tk
muziek op site
Een website maken uit 2 frames waarvan 1 frame 'hidden' zit (een 0px width ofzo) en in dat hidden frame speel je de muziek af.
-
- Premium Member
t'isgelukt heb ik gezien, maar ik vree wel dat dit illegaal is aangezien het een copyrigthed song is van busted.
En op je msn group kan je zelfs dat liedje downloaden, bad idea, srry dat ik het moet zeggen maar t'is zo.
Maar ik moet wel zeggen redelijke mooie lay out voor je site, maar nog beetje weinig inhoud maar t'is toch al vree goed van u.
Hoe oud ben je ??
En op je msn group kan je zelfs dat liedje downloaden, bad idea, srry dat ik het moet zeggen maar t'is zo.
Maar ik moet wel zeggen redelijke mooie lay out voor je site, maar nog beetje weinig inhoud maar t'is toch al vree goed van u.
Hoe oud ben je ??
Ik zie dat je de rechtermuisknop hebt uitgeschakeld. Mag ik vragen waarom?
Nu, ik denk niet dat veel mensen graag hebben dat er muziek wordt afgespeeld op de website. Je zou op z'n minst een knopje moeten voorzien dat je de muziek kan uitschakelen. Ik denk dat het nogal irriterend werkt voor velen. En dan die frames... je kan beter een iframe gebruiken, want ik zie niet in waarom je hier zoveel frames moet gebruiken. Is voor niets nodig in dit geval.
Voor de rest is het ok. Toch even m'n commentaar gegeven, het gaat je alleen ten goede komen.
Wat dat betreft van die achtergrondmuziek, daar bestaan leuke dingetjes voor in Flash die je kan gebruiken.
Nu, ik denk niet dat veel mensen graag hebben dat er muziek wordt afgespeeld op de website. Je zou op z'n minst een knopje moeten voorzien dat je de muziek kan uitschakelen. Ik denk dat het nogal irriterend werkt voor velen. En dan die frames... je kan beter een iframe gebruiken, want ik zie niet in waarom je hier zoveel frames moet gebruiken. Is voor niets nodig in dit geval.
Voor de rest is het ok. Toch even m'n commentaar gegeven, het gaat je alleen ten goede komen.
Wat dat betreft van die achtergrondmuziek, daar bestaan leuke dingetjes voor in Flash die je kan gebruiken.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik kan Heatryn alleen maar bijtreden in zijn commentaar. probeer het gebruik van frames zo veel mogelijk te vermijden. Tenzij je er echt een goeie reden voor hebt natuurlijk. En die muziek.. Ik heb namelijk altijd Winamp draaien als ik achter mijn PC zit en het was net een rustig liedje toen ik je site bezocht. Ik was onmiddellijk klaarwakker. Dus zet ergens een knopje ofzo, of dat mensen moeten klikken om de muziek te starten. Want hiermee jaag je alleen maar bezoekers weg vrees ik.
Cheers
Cheers
Inderdaad de opmerking van Heatryn & Sub Zero is zeker terecht wat betreft de achtergrondmuziek, knopje in of uitschakelen zeker gewenst.
Vraagje aan hierboven genoemde members, is er ergens zo'n gratis deuntje te downloaden zonder dat er daarvoor auteursrechten te betalen zijn, of is dit nooit gratis en dus noodzakelijk een schriftelijke toelating aan te vragen
Vraagje aan hierboven genoemde members, is er ergens zo'n gratis deuntje te downloaden zonder dat er daarvoor auteursrechten te betalen zijn, of is dit nooit gratis en dus noodzakelijk een schriftelijke toelating aan te vragen
-
- Administrator
- Contacteer:
In principe moet je voor alles toestemming vragen aan de eigenaar. Maar normaal kan je zonder problemen een kort muziekstukje op je site zetten hoor. Natuurlijk geen volledige MP3 op de achtergrond zetten natuurlijk (dan ga je overdrijven en laadt je site ook langer, denk even aan onze vrienden met 56k-modem).
Cheers
Cheers
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Tja, die rechtermuisbutton, is niet alleen hatelijk omdat je de source niet kan zien, maar ook omdat je simpel weg een link niet kan kopiere, een afbeelding wilt oplsaan of whatever.
Ik vind het een afgrijslijke code. Ik vraag mij steeds weer en opnieuw af waarom dit gedaan wordt...nuja, 'stelen' van code, technieken enzo.. Dat kan een reden zijn. Een andere reden die ik mij al afgevraagd heb is of het is om te verbergen dat hun code zo vreselijk is.. en ze er beschaamd voor zijn ofzo.. nuja, Microsoft doet het ook op hun update site.. en ik haat et!
Simpel even NS, Mozilla ofzo openen en je kan weer verder met de rmb .
Wat betreft die auteursrechten: ik dacht meer dan 7 "iets" (weet niet meer wat, weet enkel aantal nog), die het herkenbaar maken, maakt het nodig dat je toelating hebt. Dacht ik.
Ik vind het een afgrijslijke code. Ik vraag mij steeds weer en opnieuw af waarom dit gedaan wordt...nuja, 'stelen' van code, technieken enzo.. Dat kan een reden zijn. Een andere reden die ik mij al afgevraagd heb is of het is om te verbergen dat hun code zo vreselijk is.. en ze er beschaamd voor zijn ofzo.. nuja, Microsoft doet het ook op hun update site.. en ik haat et!
Simpel even NS, Mozilla ofzo openen en je kan weer verder met de rmb .
Wat betreft die auteursrechten: ik dacht meer dan 7 "iets" (weet niet meer wat, weet enkel aantal nog), die het herkenbaar maken, maakt het nodig dat je toelating hebt. Dacht ik.
I love it when a plan comes together!
-
- Administrator
- Contacteer:
Wat die rechtermuisknop betreft. Ik vind dit gewoon de domste uitvinding die er is. Want het grote domme ding eraan is dat het nog helemaal niet werkt ook. Als ik een afbeelding of een link wil kopiëren is dit helemaal geen probleem. Ik kan zo aan de code. En ik vind het een beetje een "dikkenekachtig" iets. Vind je jezelf te goed dat anderen de code niet mogen zien? Ik ben voor open source dat iedereen jouw code mag zien en er misschien iets van gaat opsteken. Dus weg met die rechtermuisknop beveiliging.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
The Oddity schreef:Tja, die rechtermuisbutton, is niet alleen hatelijk omdat je de source niet kan zien, maar ook omdat je simpel weg een link niet kan kopiere, een afbeelding wilt oplsaan of whatever.
Lol... meestal werkt de 'View-Source' in de menu nog wel... en dan kan je de URL zien van het betreffende ding dat je wil kopieren (of de ganse HTML source). Daarna gewoon intypen als URL, en hupsakee !
Moest de 'View-Source' in de menu ook niet werken... gewoon Java script uitschakelen (of zelfs TELNETten rechtstreeks op de webserver) en je bent er ook.
Ik haat mensen die denken dat hun - meestal eveneens gecopieerde HTML - te goed is voor anderen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Euhm, ligt het aan mij, of vergeet iedereen hier zijn "Temporary Internet Files" : alles (html, foto's, muziek,...) wat in je browser komt, komt ook daarin terecht...
Dus een foto die right-click disabled is : haal hem uit je Temp Inet Files.
Source : same thing.
....
Dus een foto die right-click disabled is : haal hem uit je Temp Inet Files.
Source : same thing.
....
If you can't beat them, confuse them.
Klopt wat CueBoy zegt. Alles wat in je browser komt, daarvan heb je de source. En die View-source werkt volgens mij altijd.
En inderdaad, het is hatelijk die rechtermuisknop disabled. Niemand is te goed om zijn source te verbergen.
Wees blij dat je jouw code kan laten zien, dat ze niet verschrikkelijk slecht is bijvoorbeeld.
En inderdaad, het is hatelijk die rechtermuisknop disabled. Niemand is te goed om zijn source te verbergen.
Wees blij dat je jouw code kan laten zien, dat ze niet verschrikkelijk slecht is bijvoorbeeld.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ja die view-source werkt idd bijna, altijd, alhoewel ik denk bij MS, hun update site niet.. ma kom... enfin, indien je met frames werkt, krijg je bij die view source ook alleen maar de Frameset te zien eh.. dus ook niet echt véél code.. enkel een paar lijnen om de frameset erin te gieten.. .
Nu, jullie denken er allemaal hetzelfde over over die disabled rmb.. maar waarom zoveel moeite doen? Gewoon even een andere browser launchen en tis in orde . Je moet natuurlijk nen NON-IE browser installed hebben eh
Zijn wel een beetje aan het afwijken van de topic.. dus laat ons niet te diep in gaan op de rechtermuisbutton.. iedereen blijkt er immers gelijkaardig over te denken...
Nu, jullie denken er allemaal hetzelfde over over die disabled rmb.. maar waarom zoveel moeite doen? Gewoon even een andere browser launchen en tis in orde . Je moet natuurlijk nen NON-IE browser installed hebben eh
Zijn wel een beetje aan het afwijken van de topic.. dus laat ons niet te diep in gaan op de rechtermuisbutton.. iedereen blijkt er immers gelijkaardig over te denken...
I love it when a plan comes together!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
°MaRtO°° schreef:en nu staat
studio brussel op mijn site.(ik weet wel niet of dat het legaal is)
Tenzij je zelf Studio Brussel opneemt en dan van bij je thuis broadcast/streamt gebruik je gewoon de stream van Belgacom/Streampower, en het eigenlijke dat je doet is gewoon daar naar linken. Maw, niks illegaals aan.
- foxxy girl
- Pro Member
ge hebt eigenlijk een deel van de livestream gekopierd ofwa? da zal wel mogen zeker.
mooie site trouwens, hedde die tekeningskes zelf gemaakt of ergens op het web gevonden.
als ik naar www.marto.tk ga,
krijg ik die begin pagina, en als ik naar onder scrol, staat die achtergrond daar nog, zonder dat er iets op staat. kunde da nie wegwerken? want er zit vanonder ook een foutje in de overgang van uwe achtergrond.
mooie site trouwens, hedde die tekeningskes zelf gemaakt of ergens op het web gevonden.
als ik naar www.marto.tk ga,
krijg ik die begin pagina, en als ik naar onder scrol, staat die achtergrond daar nog, zonder dat er iets op staat. kunde da nie wegwerken? want er zit vanonder ook een foutje in de overgang van uwe achtergrond.
groetjes foxxy
-
- Administrator
- Contacteer:
Euhm... Een afbeelding die 1024x768 groot is kan je hele scherm vullen (afhankelijk van je eigen resolutie). Dus die is redelijk groot
En dat die afbeelding daaronder nog eens herbegint, dat komt omdat er een heleboel overtollige code is. Als je de broncode bekijkt, dan mag alles tussen het einde van die shoutbox en de body sluittag weg. Dan zal het einde van die pagina er zo niet uitzien
Cheers
En dat die afbeelding daaronder nog eens herbegint, dat komt omdat er een heleboel overtollige code is. Als je de broncode bekijkt, dan mag alles tussen het einde van die shoutbox en de body sluittag weg. Dan zal het einde van die pagina er zo niet uitzien
Cheers