Onbeperkte bron - internetadressen beschikbaar in Europa vanaf 2010
zie hier
Met dank aan Ofloo voor de link.
Onbeperkte bron - internetadressen in Europa van 2010
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Hahaha, de Pentium processor zou ook de weg vrijmaken voor spraakherkenning en een berg meer rommel.
Waar staan we vandaag? Eigenlijk nergens.
Mijn god, alsof IP6 een wonder is op Internet gebied.
Veel meer dan extra adressen en verbeterde routing is het eigenlijk niet.
En wie gaat er dan innoveren? Microsoft? lijkt me niet.
IP Telefonie? Juist België en Europa lopen dat tegen te houden, reden, je kan 112 niet bellen....pak dan je GSM!
Politiek -> Veel praat -> Geen kennis -> Overschot aan als/dan waar nooit iets van komt.
Nooit van NAT/ Firewall gehoord zeker?IPv6 maakt het mogelijk meer innovatieve internettoepassingen te gebruiken, met name toepassingen welke zijn gebaseerd op het onderling koppelen van massieve hoeveelheden kleine en eenvoudige apparaatjes. Daarmee zou bijvoorbeeld het energiebeheer voor straatverlichting en intelligente gebouwen kunnen worden verbeterd, terwijl het internet op een goedkope en betrouwbare wijze afstandsbedieningssensoren in gewone huishoudtoestellen zou kunnen verbinden. Dat zal ondernemingen er dan weer toe aansporen nog meer te innoveren en de volgende generatie van internettoepassingen te ontwikkelen.
IP Telefonie? Juist België en Europa lopen dat tegen te houden, reden, je kan 112 niet bellen....pak dan je GSM!
Politiek -> Veel praat -> Geen kennis -> Overschot aan als/dan waar nooit iets van komt.
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Wat een onvervalst stukje lullen en zwartkijken Bas. Zelden zo'n constructieve bijdrage gezien. Hoe kon men inderdaad NAT vergeten, toen men aan de uitrol van ipv6 dacht.
112 via voip is al mogelijk, locatieherkenning werkt nog niet altijd, o.a. xs4all(nl) ondersteund 112 via voip.BasMSI schreef:..
..
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Huishoudtoestellen met IP dat lijkt me niet handig, dan krijg je nog meer aangebrand eten wegens internetten in de koelkast o.i.d.
Voor senioren kan een ip gestuurde machine natuurlijk helpen, maar anders dan dat zie ik het persoonlijk niet zo zitten, straks zit er een virus in je gasfornuis zodat hij extern ge hijacked kan worden. even Apeldoorn belllen
Voor senioren kan een ip gestuurde machine natuurlijk helpen, maar anders dan dat zie ik het persoonlijk niet zo zitten, straks zit er een virus in je gasfornuis zodat hij extern ge hijacked kan worden. even Apeldoorn belllen
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ge denkt toch niet dat men op zo'n apparaten Windows gaat draaien?dbr schreef:straks zit er een virus in je gasfornuis zodat hij extern ge hijacked kan worden.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik dacht niet dat het de bedoeling was van NAT te gebruiken zelfs niet in IPv4, NAT is achteraf toegepast om het probleem tijdelijk op te lossen, .. dus denk ik dat NAT in IPv6 zelfs niet meer bestaat, eigenlijke RIPE rules zijn 1 ip per pc, 'k herinner me dat ooit ergens gelezen te hebben 'k weet niet of die de dag van vandaag nog van toepassing zijn.BasMSI schreef:Hahaha, de Pentium processor zou ook de weg vrijmaken voor spraakherkenning en een berg meer rommel.
Nooit van NAT/ Firewall gehoord zeker?IPv6 maakt het mogelijk meer innovatieve internettoepassingen te gebruiken, met name toepassingen welke zijn gebaseerd op het onderling koppelen van massieve hoeveelheden kleine en eenvoudige apparaatjes. Daarmee zou bijvoorbeeld het energiebeheer voor straatverlichting en intelligente gebouwen kunnen worden verbeterd, terwijl het internet op een goedkope en betrouwbare wijze afstandsbedieningssensoren in gewone huishoudtoestellen zou kunnen verbinden. Dat zal ondernemingen er dan weer toe aansporen nog meer te innoveren en de volgende generatie van internettoepassingen te ontwikkelen.