Pagina 1 van 1

Proforma's niet meer per mail?

Geplaatst: 30 mei 2008, 19:21
door Moomin
Omdat ik al een tijdje niet meer betaald had, en geen proforma factuur meer gehad, ben ik es effe in mijn account gaan neuzen, en daar blijkt een proforma factuur van 2 weken geleden te liggen.

Mijn mailbox uitgeplozen, spamfilter gespoeld, noppes.

Stuurt Dommel geen mail meer met de proforma's, moet je 't tegenwoordig zelf maar in de gaten houden?

Moomin

Geplaatst: 30 mei 2008, 19:23
door Diod
Normaal sturen ze nog altijd een e-mail. Kan zijn dat er oftewel daar(bij Dommel) iets is foutgelopen oftewel bij jouw mailserver.

Geplaatst: 30 mei 2008, 20:20
door Coop
ik laat dat ook altijd aanslepen,ben nogal lui daarin en laat altijd hoop rekeningen samen komen voordat ik in actie schiet.
Hoeveel waarschuwingen krijg je voor ze je daadwerkelijk afsluiten ?

Geplaatst: 31 mei 2008, 09:29
door brooklyn
je kan steeds in je crm.schedom kijken naar je facturen, welke betaald zijn en welke niet.

Geplaatst: 31 mei 2008, 12:58
door liger
brooklyn schreef:je kan steeds in je crm.schedom kijken naar je facturen, welke betaald zijn en welke niet.
heeft hij ook gedaan....
ben ik es effe in mijn account gaan neuzen, en daar blijkt een proforma factuur van 2 weken geleden te liggen.

Geplaatst: 31 mei 2008, 14:29
door tequila
Vanmorgen ook ineens eraan gedacht dat ik misschien eens een factuur moest betalen. Ik had er ook geen ontvangen via email, wel terug te vinden in het crm.
Dus ik denk dat het probleem aan de Dommel-zijde zit. Ik heb hieraan in ieder geval niets veranderd.