Proforma's niet meer per mail?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Omdat ik al een tijdje niet meer betaald had, en geen proforma factuur meer gehad, ben ik es effe in mijn account gaan neuzen, en daar blijkt een proforma factuur van 2 weken geleden te liggen.

Mijn mailbox uitgeplozen, spamfilter gespoeld, noppes.

Stuurt Dommel geen mail meer met de proforma's, moet je 't tegenwoordig zelf maar in de gaten houden?

Moomin
Diod
Plus Member
Plus Member

Normaal sturen ze nog altijd een e-mail. Kan zijn dat er oftewel daar(bij Dommel) iets is foutgelopen oftewel bij jouw mailserver.
Coop
Premium Member
Premium Member

ik laat dat ook altijd aanslepen,ben nogal lui daarin en laat altijd hoop rekeningen samen komen voordat ik in actie schiet.
Hoeveel waarschuwingen krijg je voor ze je daadwerkelijk afsluiten ?
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

je kan steeds in je crm.schedom kijken naar je facturen, welke betaald zijn en welke niet.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

brooklyn schreef:je kan steeds in je crm.schedom kijken naar je facturen, welke betaald zijn en welke niet.
heeft hij ook gedaan....
ben ik es effe in mijn account gaan neuzen, en daar blijkt een proforma factuur van 2 weken geleden te liggen.
tequila
Plus Member
Plus Member

Vanmorgen ook ineens eraan gedacht dat ik misschien eens een factuur moest betalen. Ik had er ook geen ontvangen via email, wel terug te vinden in het crm.
Dus ik denk dat het probleem aan de Dommel-zijde zit. Ik heb hieraan in ieder geval niets veranderd.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”