Omdat ik al een tijdje niet meer betaald had, en geen proforma factuur meer gehad, ben ik es effe in mijn account gaan neuzen, en daar blijkt een proforma factuur van 2 weken geleden te liggen.
Mijn mailbox uitgeplozen, spamfilter gespoeld, noppes.
Stuurt Dommel geen mail meer met de proforma's, moet je 't tegenwoordig zelf maar in de gaten houden?
Moomin
Proforma's niet meer per mail?
- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
je kan steeds in je crm.schedom kijken naar je facturen, welke betaald zijn en welke niet.

PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
heeft hij ook gedaan....brooklyn schreef:je kan steeds in je crm.schedom kijken naar je facturen, welke betaald zijn en welke niet.
ben ik es effe in mijn account gaan neuzen, en daar blijkt een proforma factuur van 2 weken geleden te liggen.
Vanmorgen ook ineens eraan gedacht dat ik misschien eens een factuur moest betalen. Ik had er ook geen ontvangen via email, wel terug te vinden in het crm.
Dus ik denk dat het probleem aan de Dommel-zijde zit. Ik heb hieraan in ieder geval niets veranderd.
Dus ik denk dat het probleem aan de Dommel-zijde zit. Ik heb hieraan in ieder geval niets veranderd.