Beste,
Sedert ik een Tele2 All-in heb onderschreven (al 2 jaar) heb ik altijd al problemen ondervonden met de telefonie. Ik gun TELE2 reeds 2 jaar de tijd om dit op te lossen. Het grote probleem is dat de telefonie ten alle tijde kan uitvallen midden in een gesprek. Er is dus gewoon geen QOS op deze manier van telefoneren. Een logisch gevolg hieruit is dat het zeer irritant is op deze manier te moeten werken. Het is geen pretje op dit ogenblik om jullie aangeboden produkt te gebruiken, gewoonweg niet werkbaar. 'Troep' op zijn schoonst gezegd. Tenzij u mij van het tegendeel kunt overtuigen door het op te lossen.
Hebben jullie hier echt geen oplossing voor. Zo ja kan je ons (want ik ben blijkbaar niet de enige) dan deze oplossing aanbieden via dit forum.
Indien niet dan ben ik overtuigd dat jullie veel klanten zullen verliezen.
Dank bij voorbaat.
[All-In] Telefonie valt uit
geen goeie eerste post dat je achterlaat hé.
ivm je probleem, kan je me je gegevens doorsturen? dan check ik even.
in het algemeen kan ik ook stellen dat dit probleem er waarschijnlijk niet alleen bij jou is, maar zeker niet algemeen is. Dus voor mij blijft jou probleem een alleenstaand geval dat ik met plezier eens bekijk.
ivm je probleem, kan je me je gegevens doorsturen? dan check ik even.
in het algemeen kan ik ook stellen dat dit probleem er waarschijnlijk niet alleen bij jou is, maar zeker niet algemeen is. Dus voor mij blijft jou probleem een alleenstaand geval dat ik met plezier eens bekijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Nja ik had dit ook en heb het opgelost door een nieuwe firmware te flashen maar da's een beetje DIY en niet voor iedereen weggelegd.
Ik heb zelfs manueel in de commandline van modem/router ingesteld dat ik zware mails kan uploaden en gamen tegelijk (First Person Shooter)
Ik heb zelfs manueel in de commandline van modem/router ingesteld dat ik zware mails kan uploaden en gamen tegelijk (First Person Shooter)
even de situatie hier rechtzetten:
* maar 1x melding gemaakt van telefoononderbrekingen (april 07): dit was als een 2de oproep kwam
* de lijn vertoont problemen, welke dus ook oorzaak gaan zijn van de problemen die ervaren worden door kridygon.
Zoals ik al zei, geen algemeen iets, maar individueel.
Ben samen met kridygon aan het kijken om dit op te lossen.
* maar 1x melding gemaakt van telefoononderbrekingen (april 07): dit was als een 2de oproep kwam
* de lijn vertoont problemen, welke dus ook oorzaak gaan zijn van de problemen die ervaren worden door kridygon.
Zoals ik al zei, geen algemeen iets, maar individueel.
Ben samen met kridygon aan het kijken om dit op te lossen.
@320i : Bedankt voor de aangebrachte tips.
Alles werkt naar behoren, we hebben dit een weekendje uitgeprobeerd en geen probleem meer ondervonden. (Voor de telefonie nog een beetje afwachten of de lijn nog onverwacht wordt afgebroken, evaluatie volgt.)
Het probleem lag dus helemaal niet bij TELE2, maar lag bij onze eigen aansluiting !!!
Volgende richtlijn van '320i' werden gevolgd :
- Zorg ervoor dat de ADSL-modem een eigen stopkontakt heeft
(werk dus niet met een verdeelstekker).
- Connecteer de ADSL-modem op het (1e) aansluitpunt die Belgacom
in uw huis heeft geplaatst (dus niet op een afgetakte lijn).
PS. Deze manier van dienstverlening is stukken beter dan het bellen naar
een helpdesk !! Nogmaals bedankt.
Alles werkt naar behoren, we hebben dit een weekendje uitgeprobeerd en geen probleem meer ondervonden. (Voor de telefonie nog een beetje afwachten of de lijn nog onverwacht wordt afgebroken, evaluatie volgt.)
Het probleem lag dus helemaal niet bij TELE2, maar lag bij onze eigen aansluiting !!!
Volgende richtlijn van '320i' werden gevolgd :
- Zorg ervoor dat de ADSL-modem een eigen stopkontakt heeft
(werk dus niet met een verdeelstekker).
- Connecteer de ADSL-modem op het (1e) aansluitpunt die Belgacom
in uw huis heeft geplaatst (dus niet op een afgetakte lijn).
PS. Deze manier van dienstverlening is stukken beter dan het bellen naar
een helpdesk !! Nogmaals bedankt.
Vertrouw er maar op dat dat in orde is. Hier was het uitvallen ooit ook een probleem als er een tweede oproep binnenkwam. Is toen uitgeschakeld in de modem en heeft sindsdien perfect gewerkt.kridygon schreef:Voor de telefonie nog een beetje afwachten of de lijn nog onverwacht wordt afgebroken, evaluatie volgt.