emailadres

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

hoi

ik vroeg me af als ik bij dommel zit kan ik dan het huidige emailadres behouden "@skynet.be" kan ik dat overzetten op iemand zijn belgacom account (zelf zie ik nergens een optie voor 2emailadressen bij bc :roll: )
of een telenet.be is ook mogelijk dat kan ik zeker aanmaken maar gaat dat werken in outlook met een dommelverbinding

***als ik nu dommel zou bestellen op een bclijn wanneer zou ik dan ±op dommel surfen???
***kan ik in het "crmpanel" een boostpack activeren?
....en in julie een 9/12mb lijn zelf activeren of ist dat bellen naar dommel?

mvg
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

q-tec schreef:hoi

ik vroeg me af als ik bij dommel zit kan ik dan het huidige emailadres behouden "@skynet.be" kan ik dat overzetten op iemand zijn belgacom account (zelf zie ik nergens een optie voor 2emailadressen bij bc :roll: )
of een telenet.be is ook mogelijk dat kan ik zeker aanmaken maar gaat dat werken in outlook met een dommelverbinding
Even zoeken op het forum... dit is al zo dikwijls gevraagd en beantwoord.

***als ik nu dommel zou bestellen op een bclijn wanneer zou ik dan ±op dommel surfen???
Als je al een active lijn hebt (Skynet?) dan kan het snel. Aanvragen, betalen en contract zo snel mogelijk terugsturen/mailen/faxen.

***kan ik in het "crmpanel" een boostpack activeren?
Nee. Alleen aanvragen.

....en in julie een 9/12mb lijn zelf activeren of ist dat bellen naar dommel?
Momenteel gaat dat nog niet (1/7) daarna via het crmpanel.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

bedankt voor de info
maar dat van die email vind ik nog steeds niet met zoekfunctie en control-f....

ik zit op een 3.3km van de centrale heeft het zin dat ik een 12mb lijn zou activeren of kan ik dat toch niet halen...dan kan ik beter voor 9mb gaan :???:
Insom
Pro Member
Pro Member

q-tec schreef:bedankt voor de info
maar dat van die email vind ik nog steeds niet met zoekfunctie en control-f....

ik zit op een 3.3km van de centrale heeft het zin dat ik een 12mb lijn zou activeren of kan ik dat toch niet halen...dan kan ik beter voor 9mb gaan :???:
q-tec, het is niet mogelijk je adres te behouden. Echter kan je wel je emailadres bij iemand anders die Skynet gebruikt onderbrengen.
Hij kan dan voor jou een aparte email box activeren.

Zou ik ook gedaan hebben maar kheb verdorie niemand meer die bij Skynet zit. :|

Voor je andere vraag heb je ook genoeg topics over de zin en onzin van ADSL2+ over bepaalde afstanden. Je kan er zelfs google voor raadplegen.
In elk geval zou ik persoonlijk NOG niet te hard van stapel lopen over hun 9Mb en 12Mb aanbod.
Kijk de kat nog even uit de boom, we hebben Dommel al teveel fouten zien maken ivm kinderziektes en termijnen.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Insom schreef: In elk geval zou ik persoonlijk NOG niet te hard van stapel lopen over hun 9Mb en 12Mb aanbod.
Kijk de kat nog even uit de boom, we hebben Dommel al teveel fouten zien maken ivm kinderziektes en termijnen.
Met dat verschil dat dit keer de appartuur van BC is en Dommel er niets kan aan doen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”