Met het oog op de toekomst zou ik toch graag een paar toevoegingen zien aan het forum en misschien ook wat dingen die noodgedwongen zullen moeten verdwijnen. Misschien goed als de moderators hier een voting voor opzetten.
Volgens mij heeft die ranking aan de hand van het aantal ranks totaal geen nut en zelfs een verkeerde invloed op sommige mensen. Ik zou deze ranking aan de hand van het aantal posts laten vallen. Wat ik wel zou inbouwen is een systeem dat de mensen van www.born2program.com op hun forum ook gebruiken. Het houdt in dat wanneer je iemand goed geholpen hebt dat de mensen, die geholpen zijn, jouw een punt kunnen geven door middel van een systeem. Hoe meer punten je hebt hoe hoger je ranking. Dit is volgens mij veel beter. Het aantal posts mag blijven staan, maar ik zou het niet in functie stellen van die ranking. Veel te misleidend voor velen. Misschien iets voor in de toekomst?
Een paar veranderingen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Technisch is dit alvast mogelijk, de nodige uitbreidingen zijn beschikbaar. Ik zal het even in ons 'todo-lijstje' zetten van aanpassingen, dan is dat intern bediscussieerbaar.
Bedankt dat je er allesinds eens wil over praten met de andere bestuurders van dit forum. Volgens mij zal het enkel het forum ten goede komen.
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Idd, vind ik ook een mooi idee. Ik wou vroeger altijd al het systeem om tweakers invoeren waar de users anders users punten konden geven enzo... maar dat kwam er niet door.
Jouw idee lijkt mij veel doenbaarder, ik denk dat we zoiets wel zien zitten misschien
Jouw idee lijkt mij veel doenbaarder, ik denk dat we zoiets wel zien zitten misschien
NuKeM
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Mmm... ligt hier iemand wakker van zijn 'status' ?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik lig niet wakker van mijn 'status' en ik denk de rest van het forum ook niet echt.
Maar het is wel fijn dat de mensen die technische ondersteuning geven aan de andere gebruikers daarvoor gewaardeerd worden.
Het is zoals Heatryn zegt eerlijker iemand te beoordelen op zijn capaciteiten dan op zijn vingervlugheid voor het posten.
Maar het is wel fijn dat de mensen die technische ondersteuning geven aan de andere gebruikers daarvoor gewaardeerd worden.
Het is zoals Heatryn zegt eerlijker iemand te beoordelen op zijn capaciteiten dan op zijn vingervlugheid voor het posten.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Ik lig ook niet wakker van mijn status
Nah serieus, ik denk dat dat wel goed KAN zijn maar dat het probleem is dat ge verschillende pipo's gaat hebben die de boel weer om zeep helpen.
De overgrote meerderheid die het wel serieus wil doen maakt dit wel weer goed natuurlijk.
Voor mij persoonlijk hoeft het niet.
Anders maken we een global poll en laten we alle gebruikers beslissen?
greetz,
Nob
Nah serieus, ik denk dat dat wel goed KAN zijn maar dat het probleem is dat ge verschillende pipo's gaat hebben die de boel weer om zeep helpen.
De overgrote meerderheid die het wel serieus wil doen maakt dit wel weer goed natuurlijk.
Voor mij persoonlijk hoeft het niet.
Anders maken we een global poll en laten we alle gebruikers beslissen?
greetz,
Nob
Een voting is volgens mij ook het meest democratische.